Nekem anno 42 jött össze 179ccm-ből... Nem lehetetlen. A 165ccm-es C10R-em 37Le volt.
A 179ccm-es tényleg ment 190-et. A másik 170 körül elfogyott de annak a váltója is a régi 6 gangos volt.
Igazából az én RXem 10,5 lóerős Amúgy viccet félretéve katalógus szerint 11 kw, ami senkit nem érdekel, hogy valójában, 20 vagy 30, mert nem teljesítménymérő padra rakják... ha esetleg valaki besz*pja 125/50nel, nála sem lóerőt, hanem hengerűrtartalmat néznek kipufogógáz mennyisége alapján.
hát ugyértem h" 11KW=14,75 LE ami a maximum megengedett teljesítmény A1 kategóriában! ennek ellenére akkor nem 38 legyen akkor 32 Lovas rx-et pl le tudják rendszámoztatni A1-esként...
érted h" mit nem értek?
én akkor csak annyit nem értek ha az A1-nél megszbták h" 11KW ami =14,75 LE akkor pl te fepi az rx-edet h" használod A1-ként(én most ezt feltételezem h" A1-ként hazsnálod) De a kezemet merném rá tenni h" az a 125-ös RX nem 14,75 LE hanem kb 35 vagy 38 (de itt most nemcska róla beszélek hanme sok mindenki másrol aki a 15 LE-nél lagyobb mociját A1ként használja!
Bocs de én ezt nem értem
A 179ccm-es tényleg ment 190-et. A másik 170 körül elfogyott de annak a váltója is a régi 6 gangos volt.
ennek ellenére lefogadom 200 felett is megy...
Na szóval a kismotorokkal mi lesz mert én minden honnan mást hallok!
kiváncsi leszek mi lesz jövőre!
Egy Cagiva Freccia 125 ös ... 41 lovas... nemtudom mi lesz vele :)
jelenleg kismotorként üzemel
érted h" mit nem értek?
Elírtad azt a LE-t, nincs az annyi!
Bocs de én ezt nem értem
Az Kw-hoz van vagy a súly/teljesítmény arányhoz.