Én nem kockáztatnám már a helyedben, azoknak az időknek vége. Brutális pénzbírság, eltiltás stb.
Egy papírok (és rendszám) nélküli 125-ös = egy kupac alkatrész és nem motorkerékpár.
NAh csak hogy tudd! Van jogsim A1re, van motorom, van forgalmija és használom is képzeld el. Nemakarom 250 röl 125re íratdni stb ez baromság, de pl szoktak olyat hogy átfestik, beviszik és forgalmiba átírják a szinét hogy a kis aranyos rendőrbácsi ne bassza meg a seggét. Néztem egy 125ös rendszámos mocit aminek van forgalmija is, csak sajnos nem 11kw van benne. Azt szeretném megkérdezni aki ért egy picit hozzá, hogy esetleg műszakin vagy valahol kérhetem-e hogy mérjék le és írjanak bele kevesebbet mert akkor lefolytanám... Szinröl halottam hogy átlehet íratni, teljesítményről nem azért kérdezem mielőtt nekem esel...
Ha olyan helyen laksz ahol van is rendőr akkor felejtsd el. Szerintem ha kicsi az 50-es és nincs pénzed jogsira akkor törődj bele és várj meg míg lesz pénzed. Bukó lesz a 125/50 így is úgy is és már most is az. Szerintem ne légy barom.
MI az hogy íratni? MIt gondolsz hogy mindent át lehet íratni? Köbcentit meg teljesítményt meg mindent? Mi az hogy 250-est 125-ötösként? Láttám már forgalmit? Abba benne vannak az adatok nem lehet mókolni és tetszés szerint átírni őket, és ne hidd hogy bárki megteszi neked. Nyomtass egyet magadnak. Tedd le a jogsit és vegyél jogsidhoz passzoló motort.
simsonról váltanék valami 125/50-es gépre, de csak 50ig van jogsim. Elején olvastam, hogy 2004 öö izé 2005, ja nem, 2006, (most meg valahol láttam, hogy 2009)-ra lett csúsztatva az összes mocc rendszámozása. Az érdekelne, hogy ez a folyamat hogy áll? Érdemes még egy pl: 125ös NSR-t 50-esknét használni, vagy a jard már nagyon figyel ilyen szempontból? Vagy ha frankó 125-ös rendszámmal, de a jogsim nem elég jó, akkor max mit kaphatok érte?
Alternatívákat várok, de most nagyobb jogsira nincs píz, a simson meg már picike
Hi!
Megkérdezék vkit h" lehet-e egy 250-es 4t motort 125-ösként használni ha kb iylen 40le körül lehet tehát= egy erősebb 125 2t-vel!
Kösz a válaszokat
van egy csomó kacatom ha sikerül elpasszolni akkor érdekelhet
bár mindenképp akarok venni csak az időpont kérdéses még
milyen színű? állapot? esetleg kép?
hú ez tényleg lehúzás
haver akar venni egy nagyobb gépet
nézegettem hogy az xt-k elég olcsók avval tudom tartani a lépést vele
átíratás 50 kötelező tuti 15 ennyi a teljesítményadó is lehet....
mindjárt +80-100 az indulás
kb 50.000 ft
eredetvizsga 17.000,
biztositás,?
törzskönyv,6000
forgalmi 6000
ccm átírás ccm x 20ft 600x20=12000
(ez lehet nem pontos adat,de kb ennyi,én egy 650 klr akarok átíratni,nézegettem.
most spórolok,hogy az asszony ne "ugasson" érte......
tiszta rablás.
Egy olyan ZZR1400-zal már nem szükséges a párbeszéd a rendőrséggel.Szerintem lehetetlen egy jószág, és egyetértek azzal a szakújságíróval, aki egyszer a megjelenésekor azt mondta róla hogy "Olyan mint egy pofánrúgott pokémon." De az egyszer biztos hogy hirtelen lehet vele "hyperűrsebességre" kapcsolni.
Egy papírok (és rendszám) nélküli 125-ös = egy kupac alkatrész és nem motorkerékpár.
simsonról váltanék valami 125/50-es gépre, de csak 50ig van jogsim. Elején olvastam, hogy 2004 öö izé 2005, ja nem, 2006, (most meg valahol láttam, hogy 2009)-ra lett csúsztatva az összes mocc rendszámozása. Az érdekelne, hogy ez a folyamat hogy áll? Érdemes még egy pl: 125ös NSR-t 50-esknét használni, vagy a jard már nagyon figyel ilyen szempontból? Vagy ha frankó 125-ös rendszámmal, de a jogsim nem elég jó, akkor max mit kaphatok érte?
Alternatívákat várok, de most nagyobb jogsira nincs píz, a simson meg már picike
Megkérdezék vkit h" lehet-e egy 250-es 4t motort 125-ösként használni ha kb iylen 40le körül lehet tehát= egy erősebb 125 2t-vel!
Kösz a válaszokat
bár mindenképp akarok venni csak az időpont kérdéses még
milyen színű? állapot? esetleg kép?
van rajta műszaki,92-es kb 350e ft.
haver akar venni egy nagyobb gépet
nézegettem hogy az xt-k elég olcsók avval tudom tartani a lépést vele
átíratás 50 kötelező tuti 15 ennyi a teljesítményadó is lehet....
mindjárt +80-100 az indulás
és még csodálkoznak miért van sok "hobbi" gép
eredetvizsga 17.000,
biztositás,?
törzskönyv,6000
forgalmi 6000
ccm átírás ccm x 20ft 600x20=12000
(ez lehet nem pontos adat,de kb ennyi,én egy 650 klr akarok átíratni,nézegettem.
most spórolok,hogy az asszony ne "ugasson" érte......
tiszta rablás.
a kötelező és a teljesítmény adója?
gondolom itt is bónusz rendszerű a kötelező
köszi