Pedig engem is érdekelne ez a lemosható festék, nem azért...csak mint drótos-foltosként
Ezek a vízbázisú festékek elég jók,csak alacsonyabb a folyáshatáruk(állítólag)Majd kipróbálom
Ami így "működik", az a (akár megkopott) fényezésre ráfújt másik réteg festék.
Annyi az egész, hogy nem kell megcsiszolni, csak le kell törölni a port és ráfújni a másikat.
Így nincs mihez tapadnia. Az eső nem mossa le, de a nagynyomás ha alákap lemosható.
Tiszta pazarlás....
szerintem aki közúton akar motorozni az vegyen egy rendszámos 125öst
legalább megy is meg nem kell félni a yardtól
2 év alatt napi 1 doboz cigi árából lehet egész elfogadhatót venni
aki meg terepen őrültködik annak meg mindegy
bár.......
ha jól megcsinálod a 125öst nem téged vesznek elő hanem az eladót, de motorod akkor sem lesz
erről voltak régen viták is
de ha nem bizonyítják rád nem a tiéd a balhé
nekem épp a múlt héten festették le rendes festékkel hétvégén fújom le vizessel és már színről sem tudnak azonosítani
de nem valószínű hogy nyulak kergetése közben találkoznék egy közeggel
Igen.
Mindenki tud, aki visszaolvas ebben a topicban. Figyeld THE BEAR kommentjeit! Ő ért a dologhoz.
(Csak így kettőnk között mondom, hogy rendőr a srác. )
Most bemásolgathatnám ide neked amiket írt, de nem hiszem hogy népszerű húzás lenne.
Keresd meg!Nem lesz nehéz.
nekem is úgy szokták volt küldeni, hogy eltiltjuk pl "A" (gyk: nagy A) kategóriátol, mikor a nagygéppel elkaptak. valószínüleg ha akarták volna azt írják hogy az összes motorkerékpár-kategóriától eltiltjuk, vagy eltiltom A1, Akorl., valamint A-kategóriás gépjárművek vezetésétől, pl.. erősen vitatható az ilyen határozat egyértelműsége. Én egyértelműen úgy értelmeztem, és ezt meg is mutattam volna a rendőrnek ha megkérdezi, ami pontosan a levélben le van írva: "A"-kategória.
Ez aztán a hajnali kérdezz-felek!
Azt hiszem értem hogy hová akarsz kilyukadni.A MITO blokkját sajnálod kidobni, sőt még járni is szeretnél vele, csak nincs annyi papírod hozzá.Szerintem megoldható a dolog, de ne töröttet keress, hanem motorhibásat!Olyat amin van rendszám, annak a nevén van, aki épp el akarja adni, törzskönyvvel, forgalmival, rendszámtáblával cakk-pakk egyben az egész egy jó vázban.Megveszed, hazaviszed, a nevedre íratod.Ha ez megvan, akkor már csak az kell, hogy legyen adásvételid a motorszámról, amivel a mostani blokkod eredetét igazolhatod.Ezután okmányiroda, "ZENGEDÉLY", szerelgetés, kulcsolás, és ha beindul, mehetsz is motorozni.Csak egy a kérdés:Hogy megéri-e azt a táska pénzt, és utánajárást.Ha neked megéri, akkor meg kell csinálni, ha nem akkor meg nem.Ja, és lehet hogy a motorcsere után műszakiztatnod is kell, ezért a motorhibás MITO megvásárlásakor nem kell a műszaki érvényességével foglalkozni.Csak MINDEN papír legyen rendben.A leállított motorokat akkor úgyis jobb árban kapod meg amikor már a műszakija lejárt, mert a "gazdi" valószínűleg látni sem akarja már a vasat olyan régóta áll ott használhatatlanul.
A sérült motort azért nem ajánlom, mert egy összetekeredett elsővilla biztos hogy nem csak a villa cseréjét jelenti, hanem azt is hogy a villanyak is el lehet tekeredve, és a húzatgatás, hegesztgetés ezeken az alu vázakon nem okos dolog.-Szerintem...
ha ugyan olyan a/blokk/ mindenben egyezik,"tipusazonos"
akkor csak egy kérvényt kell az okmány irodánal elintézned és természetesen fizetni,kb 10.000ft
amennyiben eltér,kpm engedély,vizsga,műszaki leirás tervezés,,,szóval szivás.
és sok pénz.
ha vázat is akarsz cserélni,hát az egy hosszabb procedura,a
használt vázakat tudtommal nem nagyon engedik,csak a vadi ujat.
ha veszel egy roncsot,ami forgalmival rendelkezik kb 35-45.000 ft amire a nevedre van irva.
/ bocs de a téma ebbe a topicba OFF,elnézést a többiektől./
Hali!
Lehet hogy hülyeséget kérdezek de a blokkhoz van a forgalmi vagy az egész motorhoz?
Mert mondjuk ha veszek egy roncs motort forgalmival akkor a papírokat át tudom írni úgy hogy az én motorom száma legyen benne?
Jó, rendben... akkor nem csak attól a bizonyos kategóriától tilthatnak el... bár ezzel foglalkozom nap mint nap, de legyen igazad... amúgy kit bíztatok mire? Mondtam Én olyan hogy játszon ilyennel? szerintem nem... csak tényeket közöltem... a Rendőr így is hülyére fogja baszni ha elkapja... amúgy nem azt írtam, hogy csak akkor kaphat HB-t ha van vagyona? de... de nem megyek bele, mert nyílván kurvára nem értek az egészhez... bocsi...
Egyik réteget úgy lehet lemosni az alatta lévőről, ahogy azt előzőekben leirtam.
Elmeséltem a fényezőknek nálunk, szerintem azóta is röhögnek!
Ezek a vízbázisú festékek elég jók,csak alacsonyabb a folyáshatáruk(állítólag)Majd kipróbálom
direkt ilye,n alatta más színű a festék
nem írom le milyem mert a rend éber őrei figyelnek
Annyi az egész, hogy nem kell megcsiszolni, csak le kell törölni a port és ráfújni a másikat.
Így nincs mihez tapadnia. Az eső nem mossa le, de a nagynyomás ha alákap lemosható.
Tiszta pazarlás....
a víz nem hozza le de a gőzborotva letúrja
még a szaga sem olyan mint a műgyantásnak
legalább megy is meg nem kell félni a yardtól
2 év alatt napi 1 doboz cigi árából lehet egész elfogadhatót venni
aki meg terepen őrültködik annak meg mindegy
bár.......
ha jól megcsinálod a 125öst nem téged vesznek elő hanem az eladót, de motorod akkor sem lesz
erről voltak régen viták is
de ha nem bizonyítják rád nem a tiéd a balhé
nekem épp a múlt héten festették le rendes festékkel hétvégén fújom le vizessel és már színről sem tudnak azonosítani
de nem valószínű hogy nyulak kergetése közben találkoznék egy közeggel
Rossz vagy sz.gabor80 !
Mindenki tud, aki visszaolvas ebben a topicban. Figyeld THE BEAR kommentjeit! Ő ért a dologhoz.
(Csak így kettőnk között mondom, hogy rendőr a srác. )
Most bemásolgathatnám ide neked amiket írt, de nem hiszem hogy népszerű húzás lenne.
Keresd meg!Nem lesz nehéz.
Tud valaki valamilyen fejleményt az ötvenesek jövőre való rendszámozásának mikéntjéről?
Azt hiszem értem hogy hová akarsz kilyukadni.A MITO blokkját sajnálod kidobni, sőt még járni is szeretnél vele, csak nincs annyi papírod hozzá.Szerintem megoldható a dolog, de ne töröttet keress, hanem motorhibásat!Olyat amin van rendszám, annak a nevén van, aki épp el akarja adni, törzskönyvvel, forgalmival, rendszámtáblával cakk-pakk egyben az egész egy jó vázban.Megveszed, hazaviszed, a nevedre íratod.Ha ez megvan, akkor már csak az kell, hogy legyen adásvételid a motorszámról, amivel a mostani blokkod eredetét igazolhatod.Ezután okmányiroda, "ZENGEDÉLY", szerelgetés, kulcsolás, és ha beindul, mehetsz is motorozni.Csak egy a kérdés:Hogy megéri-e azt a táska pénzt, és utánajárást.Ha neked megéri, akkor meg kell csinálni, ha nem akkor meg nem.Ja, és lehet hogy a motorcsere után műszakiztatnod is kell, ezért a motorhibás MITO megvásárlásakor nem kell a műszaki érvényességével foglalkozni.Csak MINDEN papír legyen rendben.A leállított motorokat akkor úgyis jobb árban kapod meg amikor már a műszakija lejárt, mert a "gazdi" valószínűleg látni sem akarja már a vasat olyan régóta áll ott használhatatlanul.
A sérült motort azért nem ajánlom, mert egy összetekeredett elsővilla biztos hogy nem csak a villa cseréjét jelenti, hanem azt is hogy a villanyak is el lehet tekeredve, és a húzatgatás, hegesztgetés ezeken az alu vázakon nem okos dolog.-Szerintem...
ha ugyan olyan a/blokk/ mindenben egyezik,"tipusazonos"
akkor csak egy kérvényt kell az okmány irodánal elintézned és természetesen fizetni,kb 10.000ft
amennyiben eltér,kpm engedély,vizsga,műszaki leirás tervezés,,,szóval szivás.
és sok pénz.
ha vázat is akarsz cserélni,hát az egy hosszabb procedura,a
használt vázakat tudtommal nem nagyon engedik,csak a vadi ujat.
ha veszel egy roncsot,ami forgalmival rendelkezik kb 35-45.000 ft amire a nevedre van irva.
/ bocs de a téma ebbe a topicba OFF,elnézést a többiektől./
Lehet hogy hülyeséget kérdezek de a blokkhoz van a forgalmi vagy az egész motorhoz?
Mert mondjuk ha veszek egy roncs motort forgalmival akkor a papírokat át tudom írni úgy hogy az én motorom száma legyen benne?