ezért is lett így csinálva
ha bármi gáz van kilököm a bozótosba és ennyi
úgy is tervben van egy nagyobb vétele amin már lesz rendszám is
meguntam ezt a herce-hurcát ami itt megy a segédmoccokkal
átmentem inkognitóba
teljesen azonosíthatatlanná fogok válni mint a szamár&köd egyvelege
tegnap lemondtam a biztosításom
áthegesztettük az alvázszámot
épp festés alatt áll a műszer
már csak a blokkszámot kell kivakarni
jó lesz ez a 80as a mezőn hancúrozni........
Valahogy úgy van, ahogy Gino mondja. Az én enduróm műszakis, rencámos, kötelezőt, súlyadót fizetek, jogsim is van rá. De marad a tükrök, rencámtábla, elsősegélycucc, izzókészlet, engedélyes gumák hiánya, S ha erdőben kapnak el, még némi környezetvédelmi bírság is. Meg lehet, még más is akad, én ennyire vok felkészülve
Ha veszel motort ilyen költségek terhelhetnek: eredetvizsga 15e kb, forgalmi 6e, törzskönyv 6e, átírás kb 18ft ccm-enként, kötelező bizti. Ennyi. Későbbiekben teljesítményadó.
Ha rendszám nélkül akarsz motort venni akkor ez annyival rosszabb, hogy regadót neked kell fizetni a ccm függő és vizsgáztatnod is kell, és ha valamilyen papírod nincs vagy alakilag nem felel meg akkor vastag falakba ütközhetsz.
Pacsi csoola! Akkor haver vagy! Keresünk eggyütt?!
Azt szeretném tőletek kérdezni, h milyen teendőkkel és milyen anyagiakkal jár, h ha
1. Magyar rendszámos motrot vásárolok vkitől
2. 50-esként használt, de magyar papírokkal rendelkező levizsgáztatható motrot vásárolok?
Várom mindenki javaslatát, thebear tiéd is! Előre is köszi!
Ugyanaz, mint ha lakott területen állít meg.
Mindent rád tud verni, ami eltér a szabályszerűségtől! Ez nagyon sok minden és v an köztük bűncselekmény is...
Hali!
125-ös endúróm van,csak adásvételi van hozzá,se forgalmi,se műszaki. Jogsim az van nagymotorra. Határba használom a motort. Egy esetleges rendőri ellenőrzés során mi problémám adódhat ilyen körülmények közt?
amugym eg a rendör bármikor lekapcsolhat, van eszköz amivel megméri a hengered lökettérfogatát, vagy csak szimplán megnézi a hengered, motorszám alapjáén is beazonositják, vagy legvégsö esetben megy a KPM-hez egy kis vizsgálatra, ismerösöm pegasoval ügyködött vagy két hétig pakson, aztán behivták egy meghitt méricskélésre... sok pénzébe került, de legalább számára is világos h az 50-es pegasonak nem jut 36 loerö a hátso kerekére...
a lényeg h elöbb utobb bukás lesz ebböl a 125/50-böl, valamennyire én is tudom, nekem a DT-m gyári 80-as volt, azzal is ment a huzavona mindig, bár nem nagyon gerjedtek rá a zsaruk... én most motorvásárlás elött vagyok, 50 125-böl átlagban van 5 amin rendszám is van... fejfájás lesz...
mint már irtam, szerintem az unioban is botrány lenen ha 50 ccm-es gépekre ugy kellen a rendszám, mint a nagy vasakra... most komolyan gondoljatok már bele majd az öreg béla bá viszi a simsont 2 évente műszakira? nevetséges... ha lesz, akkor szerintem az lhet mint ausztriában...
Rosszul tudja:
"A segédmotoros kerékpár olyan két-, három-, vagy négykerekű jármű, amelyet 50 köbcentimétert meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési sebessége 45 kilométer/óránál nem nagyobb, és saját tömege legfeljebb 350 kg."
de ha ki is cserélnéd benne a blokkot akkor is marad egy kötekedési pont még: ha jól tudom a kresz szerint a smkp teljesítménye nem haladhatja meg a 4 kw-ot( 5,438486009 le) ! azért a tzr 50 is messze van ettől
Te tényleg azt hiszed. ogy mindenkinél okosabb vagy?
Egyrészt én nem motoroznék otthon hegesztett vázú motorral....
Aztán:
1. Valószínű, hogy nem tudnád pontosan olyan mélyre és egyenletesen beütni a számokat, mint a
gyárban egy gép.
2. Szerinted a hegesztést nem mutatja ki a röntgen? Még azt is, hogy milyen hegesztővel
csinálták!
Szóval értsd meg már, hogy nem tudsz olyan "überszuper" megoldást, amivel becsapsz mindenkit!
nah akkor meglepő dolog.. levágod a váznyakat.. szerzel olyan átmérűjű csövet ami hasonlít rá, abba előszörre beleütöd a számokat... ráhegeszted.. szevassz XDXDXD..
jobb mint a régi XD ... de ehhez nem árt egy eszterga otthon.. de sztem egy motor megéri..hogy nyakat cserélsz.. ez max idő. és kis befektetés..
jozzávalók:
1 eszterga
alapanyag.(cső.. vagy bármi olyasmi ami méretben stimmel..
flex vékonylappal+csiszolókorong..
co2 hegesztő ismerős(nagyon szép hibátlan hegesztés kell)
Sziasztok!
Vegyük azt, hogy tényleg lesz lesz az 50-es renszámoztatás. Miből állapítják meg? Teljesítménymérés vagy motorszám? Én egy TZR-t használok 125/50 ként de ha tényleg lenne a rendszámoztatás szívesebben veszek bele egy használt 50-es blokkot és használom azzal a motort minthogy kidobjam. Most nekem az alváz és motorszámom is 4FL-el kezdődik. Mit szólnának ahoz a KPM-nél hogy a 2semmi hasonlóságot nem mutat (pl.: alváz:4FL(125ccm), de a motor 5HX(50ccm))? Vagy azzal nem foglalkoznának csak az lenne a lényeg hogy blokk 50ccm legyen?
A válaszokat előre is köszi.
ha bármi gáz van kilököm a bozótosba és ennyi
úgy is tervben van egy nagyobb vétele amin már lesz rendszám is
meguntam ezt a herce-hurcát ami itt megy a segédmoccokkal
teljesen azonosíthatatlanná fogok válni mint a szamár&köd egyvelege
tegnap lemondtam a biztosításom
áthegesztettük az alvázszámot
épp festés alatt áll a műszer
már csak a blokkszámot kell kivakarni
jó lesz ez a 80as a mezőn hancúrozni........
Gyerekek, akármennyit rugdalóztok, ezek a motorok ILLEGÁLISAK. Már régen lehet tudni, hogy ez meg fog változni.
Ha rendszám nélkül akarsz motort venni akkor ez annyival rosszabb, hogy regadót neked kell fizetni a ccm függő és vizsgáztatnod is kell, és ha valamilyen papírod nincs vagy alakilag nem felel meg akkor vastag falakba ütközhetsz.
Az összegeket kb írtam.
Azt szeretném tőletek kérdezni, h milyen teendőkkel és milyen anyagiakkal jár, h ha
1. Magyar rendszámos motrot vásárolok vkitől
2. 50-esként használt, de magyar papírokkal rendelkező levizsgáztatható motrot vásárolok?
Várom mindenki javaslatát, thebear tiéd is! Előre is köszi!
Mindent rád tud verni, ami eltér a szabályszerűségtől! Ez nagyon sok minden és v an köztük bűncselekmény is...
125-ös endúróm van,csak adásvételi van hozzá,se forgalmi,se műszaki. Jogsim az van nagymotorra. Határba használom a motort. Egy esetleges rendőri ellenőrzés során mi problémám adódhat ilyen körülmények közt?
a lényeg h elöbb utobb bukás lesz ebböl a 125/50-böl, valamennyire én is tudom, nekem a DT-m gyári 80-as volt, azzal is ment a huzavona mindig, bár nem nagyon gerjedtek rá a zsaruk... én most motorvásárlás elött vagyok, 50 125-böl átlagban van 5 amin rendszám is van... fejfájás lesz...
"A segédmotoros kerékpár olyan két-, három-, vagy négykerekű jármű, amelyet 50 köbcentimétert meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési sebessége 45 kilométer/óránál nem nagyobb, és saját tömege legfeljebb 350 kg."
"ezt akármilyen röntgened van nem mutatja ki...."
- Bármelyik kimutatja. Láttál te már ilyen géppel alkotott képet? Meglepődnél....
Te tényleg azt hiszed. ogy mindenkinél okosabb vagy?
Egyrészt én nem motoroznék otthon hegesztett vázú motorral....
Aztán:
1. Valószínű, hogy nem tudnád pontosan olyan mélyre és egyenletesen beütni a számokat, mint a
gyárban egy gép.
2. Szerinted a hegesztést nem mutatja ki a röntgen? Még azt is, hogy milyen hegesztővel
csinálták!
Szóval értsd meg már, hogy nem tudsz olyan "überszuper" megoldást, amivel becsapsz mindenkit!
de jó 5letet adtam magamnak
úgyis az a rész sérült:P
jobb mint a régi XD ... de ehhez nem árt egy eszterga otthon.. de sztem egy motor megéri..hogy nyakat cserélsz.. ez max idő. és kis befektetés..
jozzávalók:
1 eszterga
alapanyag.(cső.. vagy bármi olyasmi ami méretben stimmel..
flex vékonylappal+csiszolókorong..
co2 hegesztő ismerős(nagyon szép hibátlan hegesztés kell)
ezt akármilyen röntgened van nem mutatja ki....
Vegyük azt, hogy tényleg lesz lesz az 50-es renszámoztatás. Miből állapítják meg? Teljesítménymérés vagy motorszám? Én egy TZR-t használok 125/50 ként de ha tényleg lenne a rendszámoztatás szívesebben veszek bele egy használt 50-es blokkot és használom azzal a motort minthogy kidobjam. Most nekem az alváz és motorszámom is 4FL-el kezdődik. Mit szólnának ahoz a KPM-nél hogy a 2semmi hasonlóságot nem mutat (pl.: alváz:4FL(125ccm), de a motor 5HX(50ccm))? Vagy azzal nem foglalkoznának csak az lenne a lényeg hogy blokk 50ccm legyen?
A válaszokat előre is köszi.