Igen a de a teljesítményt az nehezebb fogni mint a ccm-et. Egyébként egyetértek tényleg a fizetésen van a hangsúly. Van három robogóm egyet eladok tavasszal.
Akármi is lesz a lényeg a fizetésen van! fizessunk minnél tobben minnél tobbet:)
Éppen ezért nem hinném jogy belekotnek hogy nem otvenes hanem 55 vagy 60ccmes a simsonod...
mert ugye igy nem lehet kismotorként vizygáztatni nagymotorként meg senki sme fogja....
meg tényleg 45km/h nevetséges ezt sem gondolja komolyan senki sem
Sztem teljesítményben kellene ezt egyértelműen meghatározni(ha lehet).
De szerintem nem foglyak ennyire szigoruan venni ezt a témát...mmint h 50ccm a határ és az 50,1 ccm már nagymotor...annyi h nyilvantartasba legyenek...ne logjon ki nagyon a kategoriabol...meg fizessunk utana...
Ehhez csak annyit tudok hozzászolni h b*szák meg! Lehet h ha nem kéne huyérefizetni magam egy 125ös utan akkor nem lenne ennyi "125/50"es moci...az meg sztem h a simson 51 ccm es...vagy h 4 kwos teljesen mind1...enyi erövel a 49,5 ccmes mocim egy motorfelujitasnal ha megfuratom és 50,5 lesz akkor a1es jogsi kell ra?! Nevetséges ez az egész! Érdekes azt nem szavazták meg hogy a B-s jogsi jo legyen 125re...
Mi a gyakorlat abban az esetben a segédmotorkerékpárt fogtok trafival mondjuk 62,5-tel "repesztve"?Akkor ugye gyorshajtás egyértelmű, de az is tré hogy nem lehetne képes 45km/h-nál nagyobb sebesség elérésére.Ha pedig megtette, akkor nyilván képes volt rá, akkor pedig nem volt segédmotorkerékpár.
az a baj, hogy anno az sm a babetta és a romett volt, ma meg már sokminden mást is ide sorolnak. Nem nézi a végsebességét senki, a rendszámozás meg arról fog szólni, hogy a regsisztráció meglegyen, nem hiszem, hogy 150-ért kéne rá eredetvizsga.
Enyhítés sem lesz, amíg ennyi a robogós balhé
Nem az a lényeg a Simsonnál hogy háromban erősebb-e a négysebességes, hanem az hogy a négysebességes ötvenegyes, és az már nem smkp, csak rendszám nélküli motorkerékpár.
Ja és az hogy 5,5 kw, azt honnan hallottad?Láttál már KPM állomáson teljesítménymérő padot?Vagy akár láttál már Babettát teljesítménymérőn?
Öhm, segédmotor véletlenül nem 5,5 kW? Amúgy meg azon vitatkozni h 3 vagy 4 sebességes egy simson csak annyit ér h emelkedőn vagy terepen a 4 asebességes 3.-ba "erősebb".
Utánanéztem egy cseppet.
Szerintem nem egyértelműen segédmotor egy ma kapható új robogó sem. Ha most az a jogszabály hogy a tervezési sebessége nem haladhatja meg a 45Km/h-t, akkor miért a törvényre hivatkozva írják hogy 45-tel megy? Nem azt írják hogy "A tervezői adatok szerint..." hanem azt hogy :"Az érvényben lévő jogszabály szerint..."
Ez olyan mintha úgy lőnék célba, hogy kilövöm a nyilvesszőt, és a becsapódás helyét körberajzolom és beleírok egy tizes számot. -Egyből tízpontos a találat!-Nem nagy ügy...
Nem azt mondom hogy vonjuk ki a forgalomból a Runnereket, hanem azt hogy írni kéne egy új, és igazságosabb segédmotorkerékpár-definíciót.Lehetne gyakorlatiasabb.Arra gondolok hogy a "tervezett végsebesség"megfoghatatlan fogalom.Lehetne helyette az hogy"Sík talajon önerejéből 45Km/h-nál nagyobb sebesség elérésére nem képes."Vagy hogy létezzen egyáltalán olyan jármű, ami a definícióba belefér, legyen 70Km/h.
A villanymopedek közül az minősül még kerékpárnak amelyik nem erősebb 0,6kW-nál... De a bringa az bringa. Nem kell bukó se és anno 115km/h csúcssebességgel nyomtam az országútit
Éppen ezért nem hinném jogy belekotnek hogy nem otvenes hanem 55 vagy 60ccmes a simsonod...
mert ugye igy nem lehet kismotorként vizygáztatni nagymotorként meg senki sme fogja....
meg tényleg 45km/h nevetséges ezt sem gondolja komolyan senki sem
Sztem teljesítményben kellene ezt egyértelműen meghatározni(ha lehet).
Enyhítés sem lesz, amíg ennyi a robogós balhé
Ja és az hogy 5,5 kw, azt honnan hallottad?Láttál már KPM állomáson teljesítménymérő padot?Vagy akár láttál már Babettát teljesítménymérőn?
Szerintem nem egyértelműen segédmotor egy ma kapható új robogó sem. Ha most az a jogszabály hogy a tervezési sebessége nem haladhatja meg a 45Km/h-t, akkor miért a törvényre hivatkozva írják hogy 45-tel megy? Nem azt írják hogy "A tervezői adatok szerint..." hanem azt hogy :"Az érvényben lévő jogszabály szerint..."
Ez olyan mintha úgy lőnék célba, hogy kilövöm a nyilvesszőt, és a becsapódás helyét körberajzolom és beleírok egy tizes számot. -Egyből tízpontos a találat!-Nem nagy ügy...
Nem azt mondom hogy vonjuk ki a forgalomból a Runnereket, hanem azt hogy írni kéne egy új, és igazságosabb segédmotorkerékpár-definíciót.Lehetne gyakorlatiasabb.Arra gondolok hogy a "tervezett végsebesség"megfoghatatlan fogalom.Lehetne helyette az hogy"Sík talajon önerejéből 45Km/h-nál nagyobb sebesség elérésére nem képes."Vagy hogy létezzen egyáltalán olyan jármű, ami a definícióba belefér, legyen 70Km/h.
További kellemes jogszabályértelmezést, szólít a kötelesség.
http://youtube.com/watch?v=Coj...
Az előbb gyártottam hozzá feketekőszenet sültkrumpli helyett