Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14-es fogaskerékkel nyilvánvaló a dolog, de a fogyasztását is megnézheted. Nem véletlen használom 16-ossal. Most 50-es átlagtempónál 2.2 litert kajál be.
Most h visszatettem a 14 fogas elsőt most sokkal jobbb a gyorsulása (egyértelmű sztem), viszont a hangja is sokkal nagyobb is így is oan 78-at megy haverom mito-ja szerint. A 15 fogassal is 80-at ment de ott ennyire nem pörgött. Szal... I love NDK gyártmány. :D:D Hja meg a 15 fogassal nem mért jól az óra 60-ig mért, de a 40-et de azt hajszál pontosan mérte. :D:D Most meg a spirál beletört a km órámba és nem tom kiszedni azt a pöcköt így meg másikat se tok belerakni. :@:@ 3 hónap alatt 4 spirál szal feladtam. :D Am meg a 17 fogashoz kéne még pár + lóerő. Hát kipróbálni ki lehet. Bár haveromnak van egy simsonja eléggé ramaty állapotba és úgy 72-t ment kb. Rátett egy kiherélt sortkiput és 85 lett a vége. Mérges voltam is rá mert volt gyorsabb az én simsonomnál.
Szeva Bear! Na mekkora a világosság ma?
Ha jól van megcsinálva, akkor gyorsabb lesz. NAgyobb fogaskereket ráraksz és HA LENNE még benne erő, akkor ugyanannál a fordulatnál gyorsabban menne. Eddig gondolom oks. Namost, ha 60 ccm-re átalakítom, akkor az a +25%-os lökettérfogat ad neki annyi +erőt (persze ha nem kókányolva van, hanem tényleg jól be van lőve a gyújtás stb), hogy akár nagyobb fordulatot is képes produkálni, mint az alap a kisebb lánckerékkel, ergo nagyobb lesz a vége.

Viszont most inkább túrok magamnak valami 120-150k-s 50-es speedet, szimót meg eladom, mert ezzel a 60at is necces tartani hosszú távon, és így életveszélyes a kocsik között közlekedni.
Mérni a MAMI fékpadján lehet de az senkit se érdekel. A KPM-et egyenlőre minden gépjárműnél és belső égésű motorral hajtott egyéb járműnél (mint pl. a Simson,robogók azaz minden smkp.) a típusbizonyítványban szereplő teljesítményadat érdekli, semmi más.
mármint a saját órája szerint
az első mocim Simson enduró volt. Az alapból tudta a 80-at.
Hát csak elárulnám neked h a 17 fogas első fogaskeréétől nem lesz gyorsabb a géped hanem éppen h le lesz gyengítve! Én 1X kipróbáltam (teljesen gyári, semmi tuning) simsonomon, de nemhogy gyorsabban hanem éppen h 65 volt a vége. A 15 fogassal viszont 80-akat mentem. És no tuning. 70-es henger télleg hülyeség de 60-ast még bírja. És 125/50-et télleg ne vegyél.

U.i.: Igaz h már rég kidumáltátok, de csak most érkeztem géphez.
nem mérik, bevizsgáltatni a hatóság szokta. Hívd gel a KPM-et és kérdezd meg-.
Mondjuk ebben van valami. Lehet akkor már alapból érdemes a drágábbat megvenni. Viszont ha én költöm rá, akkor meg biztos minden frankón áll a felújítás után.
Sose vittem műszakizni motort, nemtudom mérik e erejét stb. Azért kérdeztem hátha tudja valaki.
Csak az a baj ha egy tag 150k ért veszi a motorját és rá kell költeni még egy 100-ast az igen rosszul esik neki. Persze, hogy többet bír és utána nagyon sok kilóméterig no problem.
Az unio némely országában lehet... Így korrekt. Nálunk nem és nem is tervezik.
"qurva drága hozzá minden"na ez itt a baj sokan a simo/mz alkatrész árakhoz viszonyitanak ...Igen drága de többet birnak...
Tagok vagyunk és lehet, hogy néhány országban lehet, de én görögbe járok nyaralni és egyszer sem volt szerencsém... Pedig tettetem a marhát, hogy nem tudom hogy a honda lead az 100-as és mondtam, hogy adják már ide. Mondták, hogy no no only fifty ccm B-s jogsi.
A baj nem az, hogy tropára megy ha húzod és jársz vele, hanem az, hogy ezek a motorok nagyon nagy része olasz import, és elfelejtett mindenki költeni és már eleve szarrá vannak hajtva és ha rendbe akarod rakatni nem két forint. Kezded majd a lánc, láncfogaskerék, gumik, fékbetétek, kerékcsapágyak, akksi, és még a motorhoz nem nyúltunk. Nehéz kifogni egy megéri az árát motort. De azért nem lehetetlen. Csak az ilyen 150k -s motorokra szerintem csöngetni kell még rá, hogy rendben legyen. Bár nem szoktam nézni az 50-es nsreket.
Tényleg, akkor B-s jogsival 125-ös motort lehet már vezetni? Úgy tudom unióban lehet és elvileg tagok vagyunk, vagy nem?
Hallod ezen már gondolkoztam. Csak az a gond, hogy motor.hu-n jelenleg a legolcsóbb is 150k ami 50-es és az szvsz picit sok érte, nem? Ha 100 a vége és max 70-80al megyek vele (városban szigorúan 60-nál gyorsabban nem!..ugyebár a kocsik is annyival mennek, mert mindenhol 60as tábla van kint szerintük ), akkor gondolom nem pörgetem szét és a 15 éves járgány azért sokáig bírja, nem? Legalábbis nem akarom azt, hogy 1 évig finoman használom, max 1-2 alkalommal húzom ki, de akkor is csak rövid időre, aztán meg tropára megy az egész henger vagy főtengely stb és csináltathatom meg, ráadásul úgy tudom qrvadrága hozzá minden.
Meg ha lehetne ilyet csinálni, akkor képzelj el egy 1000-es CBR-t 10 kiló folytással, és akkor A1-es jogsival is lehetne vezetni
Akkor már az 50-es nsr. A 12 lovas simson meddig megy? Hamar upgradelni kell a csapágyakat és a főtengelyt....
Micsodaaaa? A 70-es csak a főáttételt nyalta le kéthetente ami mindent szétvert az a Tábori féle 90-es volt!
Áhh dekár, hogy itt utólag nem lehet szerkeszteni a hozzászólásokat

A lényeg kimaradt: 70es henger már nem megy rá a gyári klokkra, azt már marni kell, amit nem csinálnak minden sarkon. 60asat meg csak rádobod+bele egy hozzá való gyertya+karbi és csókolom.
Nem akartam neked esni, de szerintem a motorikus adatokat nem lehet módosítani (ccm, saját tömeg, össz tömeg, kw, száll szem szám stb...) Én is lefojtatnám a kocsimat és egyből kevesebb teljesítmény adót kellene fizetnem...
70-es felejtős
Gyári főtengely meg kuplung szétmegy tőle. 60-asat még elbírja, ráadásul ha kap egy 19-es karbit meg egy 17es lánckereket előre, akkor egy 80-as 85-ös véget csak ki lehet belőle hozni. Talán többet is. Most 70 a vége, pedig totál gyári.

Egyébként lehetséges. 50-es NSR 7 paci és 100at megy (igaz 6 sebességes váltó, ami qrvára számít) és láttam már 58 ccm-es 12 pacis simsont
Hajijá rá egy 70-es hengert. Pici pénzért láttam.