Te meg arra vigyázz, hogy a röntgent is feltalálták már régen.... igen kis méretben is előfordul, ami kimutatja másodpercek alatt az utólagos számbeütést, sőt az eredeti számokat is.
nekem is behegesztik a számot a hétvégén...
meg szereztem festéket amit lehoz a gőzborotva
2 szinű mocikám lesz
bár én nem járok aszfalton, de biztos ami biztos
gyere kukkantsd majd meg az én moccomat tavasszal.
majd most jön egy kis csiszolgatás.. alvázszámból nem lehet megállapítani hogy 25ös
halk... rá lehet fogni a vízhűtésre,, pörgős is..(50 esek fő jellemzője)
igény szerint a kimlóméterórát is átalakítom hogy 80 ig mérjen:D..
csak nyomtatok egyet :P.. persze csúcs minőségben..
és akkor mi van?
fogod nem raksz rá rendszámot.. vagy addig egy másik blokkot raksz bele..
ami télleg akkora.. aztán kicserél és megy tarcsiba.. hátha baj lesz.. ha megvan a baj.. és hazaviheted a moccot.. akkor blokk cserélős.. stb.. simán átütöd a számát.. csak szerszám kell hozz.. azt meg lehet venni.. vigyázz mert félméretek a gyári számok.. uhogy van direkt erre szakosodott ember is.. aki ezt meg tudja oldani...
de ez megint pénz.. és ezt lehet nem éri meg megcsinálni.. de a erdőben nyomod.. szántásban akkor mind1.. ha pályázol szintén.. de télleg az összes 50/125 visszakényszerül pályára..hobbymotornak..
hát a smkp rendszámtól egy kicsit azért berezeltem mert senki nem tud semmit róla (még a rendőr sem) és mi tagadás a 125 ös motorral nem nagyon tudok majd mit kezdeni, ( leszünk egy páran) nem sokat ér a motor de azt is el kell bukni pár f*szkalap miatt? szóval ahol adják a "rendszámot" ott úgyis bemérik a motort, mert más alapján nem tudják megállapítani a kw ot vagy a cm3 t. - papirok híjján- ha tudtok valami bíztatót írni akkor várom....
Ja akkor sok sikert! 1 év alatt meg próbáld meg előző tulajdonosról előző tulajdonosra járva megszerezni a papírjait a mocinak és mire megleszz lehet, h el is törlik a regadót!
Ha mindenki írt adásvételit akkor nem lesz annyira nehéz, és lehet, h előtted 2-vel lévő tulajnál kallódnak vhol a pépörök!
Értelek, hát akkor nem valószínű, hogy rendszámos lesz Mondjuk engem a kW nem érdekelt volna, mert jövő év elején leteszem a korlátlan A-t, tehát azzal nem lett volna gond. Eladni nem akarom, mert szeretem ezt a motort, és szinte még nem is mentem vele, mert nem sokkal a vásárlás után szétszedtem. Na mindegy, még van időm kitalálni, hogy mi legyen. Azért köszi a segítséget!
Phisoo, h ha csak 1 db adásvételid van akkor sztem felejts el a forgalomba hozást! Énis hasonló cipőben járok, legálisan szeretnék motorozni "A" korlátozott jogsival! Na most, h ha a motornak olasz papírjai vannak, akkor tudtommal (ha 1általán nálad lennének) regisztrációs adót kell fizetni, de ezt nem írom 100-ra tavaly még így volt, de már letettem a külföldi motor vásárlásáról! Azt tudom, h 501 cm3 ig 70e forint (volt) 125-öst nem tudom!
Én javasolnám, h ahogy hozzájutottál a motorhoz úgy add el, mégha nagy szívfájdalom is, utána pedig a jogsidnak megfelelően keress motrot, vagy ha tudsz akkor a venni kívánt motorhoz csinálj jogsit! Én beleestem abba a hibába, h csak 25 KW-ot néztem, jah de van még a súly teljesítmény arány is, amit nem figyeltem tehát lehet 25KW motorom, h ha annak a tömege legalább 150 kg ! És ugye az eredeti forgalmit jópénzért nem hinném, h érdemes lene kicsit átiratni, mert akkor onnantól kezdve az nem legális, és abból úgyis csak faszolás lesz! Ezért tettem le a 250-es crm-ről!
Nahát ez most lehet, h kicsit katyvasz, de remélem a lényeget kiveszed belőle! Sok sikert!
Helló Pati! Én azt javaslom neked, h ha szánsz rá 1 délutánt, akkor keress 1 barátot aki vágja a szerelési témát, nem tom te mennyire, de több szem mégis jobb, és leszeditek a robesznak a hengerfejét leméritek, h mennyit mozog a dugó utána leméritek a henger átmérőjét, mindenzt centibe számoljátok, majd baromi egyzserűen számoltok 1 hengertérfogatot! Ha esetleg részletes útmutatót igényelsz akkor írok szivesen, én már csináltam ilyet! Csak számoljatok többször, h biztos legyen! +- 5 cm3 eltérés! Feltételezem, h 2ütemű a motor! Ha 4ütemű, akkor hagyjad!
mozaik utca.:
ott elmondják, bár nagyon bunkó embert kapcsoltak nekem...
uhogy inkább egy olyan helyre menjél ahol rendszámoznak, azaz inkább műszakiztatnak moccokat.. ott normálisabbak.. én egy olyan bunkó embert fogtam ki aki elküldtöff finoman a gecibe.. pedig én szerettem volna rendszámoztatni.. de ha nekik így jobb nem töröm magam.. ők is tudják szar az egész rendszer ahogy van
de ragaszkodniuk kell hozzá.. én személy szerint mással foglalkoznék inkább.. aki meg teheti ne menjen közúton nem oda való moccal..abból nagy baj nem lehet.. vagy marad egy kis para..semmi extra..
vagy nem kell megállni
Hát ezaz, ez meg egy 125-ös AF-1 Futura... Erről elég nehéz lenne bemagyarázni, hogy 50-es... Legalábbis elég, ha csak egy kicsit is ért a motorokhoz a rendőr, egyből levágja... De pontos választ még mindig nem kaptam, hogy hova menjek, mit csináljak rendszámozás ügyben!?
meg szereztem festéket amit lehoz a gőzborotva
2 szinű mocikám lesz
bár én nem járok aszfalton, de biztos ami biztos
majd most jön egy kis csiszolgatás.. alvázszámból nem lehet megállapítani hogy 25ös
halk... rá lehet fogni a vízhűtésre,, pörgős is..(50 esek fő jellemzője)
igény szerint a kimlóméterórát is átalakítom hogy 80 ig mérjen:D..
csak nyomtatok egyet :P.. persze csúcs minőségben..
A Válaszokat előre is köszi!
fogod nem raksz rá rendszámot.. vagy addig egy másik blokkot raksz bele..
ami télleg akkora.. aztán kicserél és megy tarcsiba.. hátha baj lesz.. ha megvan a baj.. és hazaviheted a moccot.. akkor blokk cserélős.. stb.. simán átütöd a számát.. csak szerszám kell hozz.. azt meg lehet venni.. vigyázz mert félméretek a gyári számok.. uhogy van direkt erre szakosodott ember is.. aki ezt meg tudja oldani...
de ez megint pénz.. és ezt lehet nem éri meg megcsinálni.. de a erdőben nyomod.. szántásban akkor mind1.. ha pályázol szintén.. de télleg az összes 50/125 visszakényszerül pályára..hobbymotornak..
Ha mindenki írt adásvételit akkor nem lesz annyira nehéz, és lehet, h előtted 2-vel lévő tulajnál kallódnak vhol a pépörök!
Én javasolnám, h ahogy hozzájutottál a motorhoz úgy add el, mégha nagy szívfájdalom is, utána pedig a jogsidnak megfelelően keress motrot, vagy ha tudsz akkor a venni kívánt motorhoz csinálj jogsit! Én beleestem abba a hibába, h csak 25 KW-ot néztem, jah de van még a súly teljesítmény arány is, amit nem figyeltem tehát lehet 25KW motorom, h ha annak a tömege legalább 150 kg ! És ugye az eredeti forgalmit jópénzért nem hinném, h érdemes lene kicsit átiratni, mert akkor onnantól kezdve az nem legális, és abból úgyis csak faszolás lesz! Ezért tettem le a 250-es crm-ről!
Nahát ez most lehet, h kicsit katyvasz, de remélem a lényeget kiveszed belőle! Sok sikert!
nekem nem pont a témához való kérdésem van.. de valkai mondja már meg nekem h mennyi az a tartós fordultaszám ami nem károsítja a hengert....
ott elmondják, bár nagyon bunkó embert kapcsoltak nekem...
uhogy inkább egy olyan helyre menjél ahol rendszámoznak, azaz inkább műszakiztatnak moccokat.. ott normálisabbak.. én egy olyan bunkó embert fogtam ki aki elküldtöff finoman a gecibe.. pedig én szerettem volna rendszámoztatni.. de ha nekik így jobb nem töröm magam.. ők is tudják szar az egész rendszer ahogy van
de ragaszkodniuk kell hozzá.. én személy szerint mással foglalkoznék inkább.. aki meg teheti ne menjen közúton nem oda való moccal..abból nagy baj nem lehet.. vagy marad egy kis para..semmi extra..
vagy nem kell megállni
kül a kocsimat is lökhetem a dunába :D:D
ha elkapnának első dolgom ott a helyszínen felgyujtani a a 2kerekűt:)
benyát kiengedem alá és gyujt, meg futás :D:D:D
ezekután még sittelnének is :D