Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik rendőrkapitányságon hallottam a hírt,szóval tuti az infó.Minden motor renszámot kap 2009-től, meg forgalmit,szóval forgalomba kell majd helyezni ! SMKP csak az 50 ccm alatti lesz!
A többi nagyomotor.Elfogadták a tv-.t.
Az átírás meg a papír többe fog kerülni mint amit a motor ér az 50ccm-es motorok nagy hányadánál. Nem baj mennek a darálóba... így már még 50-essel sem lehet motorozni olcsón. Mindenhonnan az adót meg az illetéket szedik. Gané banda.
A max sebesség helyett tervezett sebesség szerepel és mindent meg lehet magyarázni. Ami számít az a 50ccm amit szerintem elsősorban be szeretnének tartatni. Bár szerintem ez rendszámozás only a pénzről szól. Dögöljenek meg. Át kell majd íratni az 50ccm-eset is? Vicc.
Már régen akartam szólni, hogy a háromszínű macskák nem kandúrok.Genetikai oka van.
De EMBEREK! Figyelem!
Eleve egy halom sz"r volt a KRESZnek az a része, ami a smkp-kra vonatkozik.Pl. a smkp definíciójába már a legócskább tényleg ötvenes beteg Yamaha Mint SEM FÉR BELE! Aki nem hiszi, járjon utána!

Segédmotoros kerékpár (Smkp): olyan két– vagy háromkerekû jármû, ill. négykerekû betegszállító kocsi, amelynél a hajtómotor hengerûrtartalma az 50 cm3-t nem haladja meg, sík úton 40 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes, és a vezetõn kívül személyszállításra nem alkalmas.

-Anyámnak volt egy kis Mint-je."91-es évjáratú volt, tudjátok, az a kis 8collos kerekeken guruló.Simán 50-nel indult el.Nem bírt többet, de azt simán vitte.Akkor pedig nem volt smkp.-Vagyis nem volt szabályos.De ugyanígy nem segédmotor egy bármilyen típusú új robogó sem.
Semmi sem segédmotor, csak a citromsárga "Linda-replica" Babetta 50-RR!Én ezen az alapon simán utcáznék egy 80-as DT-vel.
A Hondámmal nem, mert sajnálom is a crossgumit, meg nem is ülnék fel rá papucsban meg akármilyen mokaszinben, a crosscsizmában meg nem mutatkoznék boltban vagy szórakozóhelyen.
helyesen: "50-est meghaladja"
Szerintem előbb utóbb bejött volna mindenféleképpen a rendszámoztatás, mert erről a kategóriáról még nem rántottak le egy bőrt sem. Csodálkoznék ha nem akarnának ebből is pénzt csinálni.
Persze sokat lendített a sok orba hájba behozott papír nélküli robogó is.
Jenci87 ! Ami 50nest meghaladgya rendszámköteles.
Sziasztok! Szeretnem kerdezni hogy a 70 80 ccm-es gepekre ugyan az vonatkozik mint a 25-osokre?
INi! Igazad van!
amúgy ha az üzleti érdekeket leszámítjuk szerintem:
ha a sok hülye gyerek nem qrta volna el a 125ös motorokkal való túlzott felhasználást (de finomkodóan fogalmaztam)
szerintem senki sem baszogatná őket
mondhatni megszívatták magukat és másokat is
Keres 1olyan embert aki letudja kérdezni számok/tipus szerint...és ugy könnyebb lesz 1-böl...
Az a baj, hogy ahhoz, hogy műszakiztathass egy motort, kellenek a származási papírjai. Ez gondolom mo-n volt forgalomba helyezve, próbáldd meg felkutatni azt a tulajt, akinél nála van a forgalmi stb stb. Utána már el lehet kezdeni felgöngyölíteni az ügyet.
Akkor az enyémre is ez vár?
DT 125R a vázban és a blokkon AF *******beütéssseé...
Azt mondták volt rendszámozva és sérült annyira h nem lehetett kiolvasni vemlyiket és ezért kapta a beütést.Akkor ha Betolom műszakira megkötöm a biztosítűáást akkor kaphat rendszámot?
Hol tudom ezt kideríteni?
Hali! Tudok küldeni Moobsra meghívót, csak adj egy címet, h hová küldjem. Jöhet a mélemre (adatlap) is.

Üdv: Pisti
Ha segédmotorként kezdek használni egy 100ast, akkor nem lehet pár hónap múlva(nyáron) forgalomba helyeztetni? Mert én úgy gondoltam ezt, hogy akkor lenne időm foglalkozni ezzel, meg az A-s jogsival... A vasárlás mert nem nagyon ér rá, mert nagyon kedvező az ár, mert kifutó modellek...
igen ezt mire alapozod? ez mégis milyen infó?
Ha ez ilyen 1xü lenne senki nem parázna ...én kizártnak tartom majd kitalálnak valami igazi Magyar megoldást...szerintem
Ezt hol olvastad? Amennyiben amit írtál igaz, ha valakinek nem 50-es akkor levizsgáztatja és csinál egy jogsit és biztosítás után kész is vagyunk nem?
Annyit még, hogy van rajta egy fém biléta az oldalán ahol rajta van a gyártási év,ccm, azonosító számok. Azzal mit csinálsz? Leszeded? Egyből bukod, hogy nem 50-es, attól még hogy annak látszik.
Halló!
Figyeljetek! Elfogadták az SMKP-kra vonatkozó törvényt.Minden motor (smkp-k is) , 2009-től rendszámmal ,és forgalmival leszenk ellátva.Mindet átvizsgállják,és úgy kapja meg a forgalmit.Amelyik nagyobb 50 ccm-nél az nagymotorként lesz levizsgáztatva és A-s jogosítvánnyal ill. nagymotor kötelező biztosítással vehet részt a közúti forgalomban.Aki ilyen motort akar venni,az nagyon gondolja meg mit csinál!
egy-két évig fogod használni, aztán eladod alkatrésznek, mert nem tudod legalizálni, sokkal kevesebbet ér, és ha megfognak drága lesz.

Dajdika, leírtam már jópárszor, hogy igen, az vagyok, de nyomozó, nem egyenruhás. Amit írsz persze igaz.
Hello!
Sürgősen kéne válasz, mert esedékes a vásárlás!
Honda Lead SCV100at veszek, újonnan(tavalyi modell, nem volt forgalomban), 50esként... Azt mondják nem szokott gond lenni belőle(kereskedésben), de nem tudom!
Mi a tapasztalat? Meg lehet reszkírozni? vagy mi tévő legyek?
thebear!Nemtudom,hogy te rendör vagy?Vagy nem? Szerintem minden rendör tudja,hogy melyik 125/50,csak ha,normálisan mennek vele ,városba max 60 nem figyelnek fel rá.Sajnos láttam ilyet,padlógáz piroson átt rendszám nuku.Amugy én is 50-es ként vettem sajnos,de pl Szigetszemiklós M0 elött nagy igazoltatás volt.Hondával 50-nel mentem el melletük,és nézték nem intettek le.Teljesen igazad van tudták,hogy nem kicsi,de nem hivtam fel rá figyelmüket.Ha gyorsan mennék pl 100kmh és,rendör jön utánam,nekem annyi.Ha van kedved irj választ.Köszi.