hát, elméletileg beszerezheted te is azt a papírt. De ez már meghaladja a tudományom, hogy ilynekor hogyan lehet rendszámozni, ha bemész egy okmányirodára ott elmagyarázzák. Aztán oszd meg légyszíves.
Akkor világos.
De ez akkor azt jelenti, hogy akinek ez anno elmaradt, annak nem lehet
rendszáma, még akkor sem, ha amúgy szeretne?
Az ciki lehet. -És kösz a választ, erről tényleg nem tudtam.
Ha más mondja, talán el sem hittem volna.
szgábor, válaszoltam, nem?
A külfölsi, ha eladza a motort bemegy veled az okmányirodába, és te mint vevő kapsz egy igazolást, amivel forgalomba helyezheted itthon. A nélkül nem.
Adásvételije van a srácnak, és én úgy tudom hogy a külföldi forgalmit az eladó nem adja tovább, mert le kell adnia.Az ő országának a tulajdona-vagy nem? Nem tudom, esetleg valaki aki tapasztaltabb?-Én még soha nem intéztem ilyesmit.
Most miért?-Milyen vámpapír kéne ha egyszer az EU-csatlakozás óta nincs is vámhatár!Akkor milyen vámpapír kéne?!-Vagy valami más kéne?-És ami kell, azt már nem is szerezhet?Csak azért mert az a rövid "nem" nagyon kategorikus válasz volt.
Barátságtalankodunk-barátságtalankodunk?
-És csodálkoztok a rendőrvicceken?
-szép...
thebear! egyik haverom kért meg h" kérdezzem meg h":
Ha mész a városba egy 25-ös (125/50)géppel szépen 40-el totyogsz kis fordulaton és betartod a szabályokat akkor is ugyanannyiuó az esély h" megálitsanak mintha 90-el powerkednél?
most a te véleményedre vok kiváncsi és a tapasztalataidra
Persze hogy nem lehet csereberélni a hengerkéket! Gondolj utána kicsit, hogy főtengely, meg lökethoszz, meg ilyen "apróságok" Ez nem az 51-es simson a 70-es hengerrel.
Létezik valami ilyesmi, de ne így képzeld el, hogy 125-50, hanem úgy hogy mondjuk egy gyári 125-öshöz lehet kapni 160-as kitet.(Polini, Malossi...)
Azt hittem sikerült úgy írnom a hozzászólásomat, hogy egyértelműen kiderüljön, hogy amit írok annak az ellenkezőjét gondolom. Tehát a blokk nagyobb, a henger nagyobb, a főtengelynek is vastagabbnak kell lennie. Így megfelel?
-De tényleg köszi.