Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lenne hátrány, ha működne is. A te variációddal nem biztos, hogy működik.....
csak 1 ötös furattal megáldott parafadugó kell a kipuffba,és már le is van korlátozva,akár 0,4 kw-ra....
Az ötlet nem rossz.
Kérdés, megéri-e ilyen cuccal "megáldani" (biztos nem is olcsó) egy nagyobb teljesítményű motort, csak azért, hogy megpróbáljuk beleszorítani az smkp kategóriába.
Szerintem nem költene senki egy amúgy sem nagy értékű motorra ennyit.
Akkor teszek bele v.mi pót kapcsit meg egy kis elektronikát ami letiltja egy bizonyos fordulaton amihez párosul a 4Kw. Megállít a jard, kapcs be. Tehet akármilyen teljesítménymérőt rá, mert úgyse lesz több 4Kw-nál. Biztos lesz majd ilyen kalózkodás. Azért az ötlet nem rossz ugye!
A lényeg, hogy amig nincsen kötelezővé téve a renctábla meg a pappirok, addig ez egy kiskapu.
ok
Tudom, látom, javitottam előbb. De miért is kezdtem azt el mondani?
Jah, valóban, azt irtam. De nem azt mérik, sebességről kezdtem el beszélni, azzal fejeztem volna be. Nah ennyi. Azt meg felejtsed akkor el, meg sem történt.
Teljesen mindegy. Ha van a helyszínen a felügyeletnek műszere, megmérik a teljesitményt. Onnantól kezdve lehet benne akár 50-es, 125-ös vagy amekkorát csak akartok. Nem a hengerűrtartalmát fogják méricskélni. Erről van itt szó.

ezt írtad
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. A jogszabályban VAGY van a két motortipus között. Max 50 ccm belső égésű VAGY maxi egyéb 4kW. Ugye. Mivel a bicaj is addig az, amig maxi 300Wattos hajtja megfele. Nah. Itt a tervezési! végsebességbe lehet bele kötni. Remélem most már jobb a fogalmazás.
de értem de akkor3 mért mondja patrol_fz6s hogy teljesítményt mérik és nem a ccm-et te szerencsétlen
Képzeld a régi rendszerben az S51 nemfelelt meg,csakha belevolt a vázba ütve a CM50..(zsido haver 50ft kért érte )
Nehogymá, ha egyszer 50-esem van, akkor még a kW-ba is belekössön, mert nagyon pofánröhögöm. Magamat ismerve szerintem engem bilincsben vinnének el, ha ebben kötne bele, olyan patáriát csapnék bele. Biztos megmondanám hova menjen kötözködni. De hát ő az erősebb.
Ezek szerint egy simson se felel meg, ha mérni akarjuk. Marad a babetta.
Igaz az új smkp-k gyárilag fojtottal, tehát jogszabálynak megfelelő. Az is igaz, hogy a nem tudom nem mentesít a betartás alól. DE azért nehogy már ha megveszek egy VALÓBAN 50 CCM-est, akkor azt kelljen vizsgálni hogy hány pacis. Szánalmas :) kissé túl van lihegve. De marad a terep, ott nem jön nekem a barom autós, esetleg a fa :)
A lényeg a tervezési végsebesség. Azt egyszerübb mérni. Erre akartam kitérni.
Na jó... lehet hogy most valamit nem értek. Ja igen, most ezt nem értem.
Igen, valóban számit a ccm. De azt a helyszínen nem tudod megmondani ránézésre, hiába van beleütve hogy cm50.
A ccm számít nem le. Akinek 50-es gépe van nem kell félnie. Lehet akárhány lóerős is. Akinek meg nagyobb ccm-je szívás.
Nem kell látni, lényeg hogy meg lehet mérni. A mai világban már bármit meg lehet mérni, és meg is mérik. Állitólag már ember is járt a Holdon. Felteszik egy padra, aztán meghajkurásszák, és ha többet mutat a műszer (igen, hitelesitve van, mielőtt ez lenne a másik belekötés) mint a megengedett érték, akkor bizony ott már baj van. Ott akkor a helyszínen el, aztán majd el lehet vinni ha lesz rajta renctábla. De ezt ghostrider80 is biztosan tudja.
Hogy lenne már jó? Nem olvastál idáig semmit? 50cm3 erre koncentrálj. E fölött legálisan sehogy sem smkp. Semmi LE semmi KW 50cm3 ez a lényeg. Az én 70-es robeszom sem legális, és beleköthetetlen smkp.
Neked hányszor kell még idemásolni az smkp meghatározását?
Tényleg nem érted, amit olvasol?

"Segédmotoros kerékpár (Smkp): olyan két– vagy háromkerekû jármû, ill. négykerekû betegszállító kocsi, amelynél a hajtómotor hengerûrtartalma az 50 cm3-t nem haladja meg vagy legfeljebb 4 kw teljesítményű egyéb motor hajt és sík úton 40 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes, és a vezetõn kívül személyszállításra nem alkalmas."
tipp: elvégre 125ös ami 11kw ami alatta van az lehet hogy jó smkp-nak de nem biztos
És az smkp meghatározásában belső égésű motornál hol van a LE korlát? Hmm... Nem értem. Mondjuk nem láttam, még soha, hogy hogyan és miképpen zajlik egy ilyen vizsgálat.
De hiszen én leirtam. Pisztráng és világosan.
Hanem mit mérnek? A sofőr gyíkjának hosszát?
Teljesen mindegy. Ha van a helyszínen a felügyeletnek műszere, megmérik a teljesitményt. Onnantól kezdve lehet benne akár 50-es, 125-ös vagy amekkorát csak akartok. Nem a hengerűrtartalmát fogják méricskélni. Erről van itt szó.
Hát elég vicces dolgot műveltek....