Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

simán, egy 50-est, ami nem érvényes rá. Könyörgöm, annyiszor elmagyaráztuk már.
Ja, te is a sérthetetlen, velem nem történhet baj típusú ember vagy? Sok sikert
Amúgy ez meg csak kifogás, akárki lene hatalmon te úgysem rendszámoznád. Csakhogy a jogszabályok azért vannak, hogy betartassák azokat, nem te szelektálsz, mi jogos szerinted és mi nem. Szerencsére
helo mindenkinek ! szeretnék veni egy 125/50es mocit mekora rizikoval jár ez vag y aprilia etx 125re vagy honda mtx125re gondoltam ? elöre iskösz
Simán kötök rá biztosítást! Lazán el lehet intézni, nem kell hozzá sok ész...
Amúgy van pénzem, csak ennek a *asz kormánynak meg gyurcsánynak nem fogok fizetni az biztos..
És nem lesz balesetem , mert egyrészt elég jól tudok motorozni, mástrészt körültekintően vezetek..
nem baj, majd rászorítanak
Tudod, ez egy olyan dolog, hogy senki sem kényszerít arra, hogy motorod legyen. Ha a legálisat nem tudod megfizetni ne motorozz. Ha balesetet okozol imádkozz, hogy ne én legyek a sértett, és ne is fogj ki hasonló vérmérsékletű embert, mert amikor kiderül, hogy nem volt biztosításod.......
Hello!

Én úgy gondolom, hogy amíg nem viszik lejjebb ezt a ki*aszott reg adót, addig mindig lesznek ilyenek, hogy 50-es papírral mennek 125-ös mocival randszám nélkül... És én is közéjük tartozok, mondjuk nekem van A1-es papírom. De amíg nem viszik le a reg. adót addig fogom is csinálni, mert a reg. adó annyiba kerül mint maga A MOCIM!
Szeva! Bár tapasztalatom nincs itt egy link külföldi gép forgalombahelyezéséről: http://totalbike.hu/magazin/kozelet/06papirozas/
Hali!
Gondolom már unalmas a téma :/,de engem a külföldi (konkrétan osztrák) motor magyarországi forgalombahelyezés menete érdekelne! akinke van valami tapasztalata mik szükségesek hozzá stb árak annak megköszöném a segítséget!
ÜDV
hát, számla kell hogy honnan van, befizetni a regadót, eredetvizsga, ki kell deríteni hogy volt-e már forgalomban ha igen végleg vagy ideiglenesen van-e kivonva, asszem ezek.
Jah csak ha elkapnak akkor kurvára megbüntetnek. Ha csak egy adásvételid van akkor biztos hogy nem lehet megcsinálni, ha lenne hozzár rendszám meg forgalmi, akkor talán...
Sziasztok Urak!
Először is üdv mindenkinek, új vagyok itt. Lenne egy apró kérdésem, valaki közületek biztos tudja a megoldást.
Mi a menete , ha szeretnék legalizálni egy 125/50 -es mocit?
Van A-s jogsim, igaz már pár éve nincs saját motorom (ez nem azt jelenti, hogy nem motoroztam, csak család-autó)), de most szeretnék venni egy nagykerekű robogót. Amit kinéztem arra 50-es papír van, de valójában (mily meglépő!) 125-ös. Én szívesen rendszámoztatnám, csak nem tudom , hogy lehet-e egyeltalán, mi a menete. Mivel ,gondolom ilyenkor csak adásvételi van, ez elég ahhoz , hogy valamikor (gondolom hosszas herce-hurca után) rendszám kerüljön rá?

Ui: Én teljesen meglepődtem , hogy ez a 125/50 dolog ilyen természtes, még a kereskedésekben is!(mondják az arcok "ezt mindenki így használja" )
Nekicsattant egy oszlopnak jobb oldalt és kettétörte.
Ja nem krossz, supermotós...
A krosszmotoros a rakparton, ezt hogyan hozta össze? Elég dúrva, valami szöveges infó róla, hogy mit csinált, bár ahogy elnézem 0 védőruhában min 100-zal téphetett...
Basszus...ez a nem semmi ami ezen az oldalon van....
érdemes megnézni ezt az oldalt:

http://blue-devil.uw.hu/balese...

olyan 18 as karikás..........
Sztem mások megkopasztása nem üzleti érzék függő Bár a magyar ember magát ill. egymást kopasztja meg.
Egy kicsit nézz utána a dolognak!
Ugyanis a motoros baleset nagy része robogó és smkp! Aminek jelentős részét ők is okozzák.
Nem sportmotor, azaz motorkerékpárok!

Az smkp-k rendszáma pedig a biztosító által kiadott azonosító táblácsaka lenne. Évente más színnel.
Mint ahogy ez régóta működik tőlünk nyugatra.
Semmi üzleti érzéketek NINCS! Amúgymeg megértettem: HALOTT ügy! Sebaj, majd próbálkozok mással!
Ez a lehetetlen!A mai világban hogy kitolnák 125 ig az smkp kategoriát!(sajna)Pont azon vannak hogy
mindent szigoritanak nemhogy enyhitenek..mondjuk meg is értem mert sokan nem tudják hol a határ és
ez a probléma!A zsernyákok is tisztába vannak a sok motoros balesettel és hogy azok nagy részét a
sportmotorosok szenvedik/követik el!És persze az elsö gondolatuk is az hogy a motoros a hibás mert
megy mint az állat!Ezért szépen szigoritják folyamatosan a szabályokat....na meg hogy még több zsét huzzanak be rajtunk most kitaláltak egy oltári baromságot:smkp rendszám!Mellesleg én is ebben
a 125/50 ben utazom...:-)Mito 125
volnavolnavolnavolnavolnavolnavolna!
HAHAHAHAHAHAHA!
Az a sok "HA" meg a "VOLNA"......

(HA én veszek egy csomó izét 10 Ft-ért és VOLNA sok ember, aki 1000 Ft-ért megvenné tőlem, akkor ez mekkora üzlet VOLNA, HA igaz lenne....)
14 évesen az SMK " vezetői engedély"-jel keztem a jogsik megszerzését, és tisztába vagyok ezekkel a dolgokkal! De HA mondom HA esetleg a 125cm3-is segédmotornak számítana a későbbiekben, akkor azt ne mond, hogy aki most megvesz egy csomó ilyen mocit és később eladja az nem járna jól pénzügyileg? Persze megértettem a dolgot: 125 nem lessz segédmoci! (Sajnos) De ez akkor is jó ötlet lett volna!
#3913 hsz

Előszőr is a fogalmakat tisztázzuk!
Olyan, hogy "kismotor" nem létezik.
SMKP, azaz segédmotoros-kerékpár. Ennek a vezetéséhet nem "50-es jogsi" kell, hanem vezetői engedély! Nem jogosítvány!

Tehát soha nem lesz smkp a 125 ccm-es motorkerékpár(!) ! Fogadjátok már el és ne kelljen 2 hetente újból leírni. Kicsit érdemes visszaolvasni.
Sőt, valószínűbbnek tartom azt is, hogy smkp-t nem lesz szabad vezetni B-s, C-s, D-s jogosítvánnyal sem!

Azért mert fiatal soxor hangoztatja az álmait, akkor már úgy feszt a dolog, hogy "úgy hallottam, azt mondták"....stb.

Ne reménykedj! Ebben az esetben a tinta hal után a remény hal is partra vetődött.

Nem hiszem, hogy nagy üzlet lenne....
Magyarországon SOHA nem lesz kismotor a 125ös.