Szevasztok! Akkor most tisztázzuk a dolgokat (már amennyire lehet)! Akkor most 125ig lessz a kismotor VAGY az 50-eseket is bevizsgálják, és akinek mondjuk 80as, vagy125-ös gépe van az szívni fog? Esetleg marad így minden? Azért érdekel mert reménykedek benne hogy 125-ig lesz kismotor, és akkor viszont el kell kezdeni az ilyen motorok felvásárlását mert később nagy pénzt lehet belölle leakasztani!
ezek a 125/50 es gépek kint a határban jók csak ott a fene nem nézi
aki teheti vegyen kettőt
és kiélheti minden szenvedélyét
nem kell vigyázgatni a szeretett mocikára
Az "alapvető probléma" az az, hogy tovább akarsz nyújtózkodni, mint ameddig a takaród (lehetőségeid) ér!
Amúgy A1 után csak különbözetit kell tenned!
Hiába van smkp biztosítás a motorodon, ha baleset van és kiderül (általában egy motoros balesetnél megvizsgálja a motort a rendőrség - főleg mostanában- ) , hogy nem smkp kategóriába tartozik. akkor a biztosító nem fizet! Mindent a saját zsebedből kell! Valamint elindulsz azon a lejtőn, amit az előzőekben leírtam.....
Kell ez neked?
(most ne hidd azt, hogy ez veled nem történhet meg)
Jövedelem nincsen:) Csak B kategoriás jogsim,de mivel van biztosítás és az is 50-es re van, az is okiratmány hamisítás,nem? vagy valami. adásvételiben mi hamisitás lenne? Alapvető probléma hogy csak 21 évesen rakhatom le korlátlanra addig is meg csak 125-ösre, ami után meg megint rakhatom le korlátlanra, szal lényeg hogy 2szer kell fizetni nem kis összeget, (így B kategória nélkül) . Viszont ha veszek egy 125 vagy nagyobb mocit rendszámmal biztosítással, akkor az meg azért nem jó mert arra nincsen jogsim... Így most melyik a jobb?!
Attól függ hány éves vagy és van-e saját jövedelmed!
A büntetésen felül, bukod a motort, mert nem tudod tovább használni. (vagy továbbra is illegálisan, de már "ismernek") Esetleg köteleznek a forgalomba helyezésre. (ez megint csak sok pénz)
Jogosítvány nélküli vezetés! ---- Eltíltás
Ha hamisítasz adásvételit, akkor közokirathamisítás.
Ha megbuherálod a motor azonosítási számait, akkor hivatalos azonosítási jel megváltozatása.
Ezek között vannak bűncselekmények is, nem csak szabálysértések!
Valamint ezek után majd egyszer, ha észhez térsz és jogosítványt csinálsz, akkor úgyis ki kell fizetned a jogsit is. Tehát az árát nem lehet elbliccelni
Az elején leírtakat összevetve nem spórolsz semmit, csak többe kerülhet..... és még "regisztrálva" is leszel a rendőrségen is.
szerintem sajnos bevetik
Volt egy ladám és eladás után gond volt vele. behívtak és a rendőr is sajnálkozott, de azt mondta, hogy egy 100.000 ft-os autóval is úgy kell eljárni mint a drágábbakkal....
Engem is jelentettek már fel, kaptam egy 18as csekketazt ennyi. SEmmi különös nemvolt vele. KB egy honapja határőrök baszakodtak, tiltott helyen mentem, aztse tom mért álltam meg ) de mondta hogy ne nézzem hülyének hogy 50es, ugyse tud velem mit csinálni. SZemembe mondta, aztán elengedett
sokan vezetnek is
meg ittasan is, meg gyorsan is
azért nem kell félreérteni, nem buzdítok senkit sem hogy vegyen 125/50es gépet
csak 90% anyagi okok miatt veszik meg
Ahogy nemlenne érdeklödés a 125/50re normálisak(bak) lennének a rendszámos árak,amugymeg az a baj hogy mai vásárloi felfogás,legyen fiatal-szép-hibátlan motor és adott erre 1keret....ha nemfér bele akkor nem az igényt csökkenti hanem vesz 1 rendszám nélkülit.Szoval ez(is)baj ám+a fenttartás nem annyira vészes,igen az átirás az 1x..( kb 125/50birságnak megfelelö)éves bizti+KW adó-10e körül,ha erre nemfutja bicajozni kell.Jogsi-részletre is van,ha nemvagy elég idös hozzá addig sm-al kell roni a km-eket, legalább több lesz a tapasztalat+gyakorlat.
igazad van....
de
ez csak akkor lenne kivitelezhető amikor mindenkinek meglenne a jogsija, meglenne a pénze a megfelelő motor megvételére és meglenne a pénze a rendszámos motor nagyobb költségeire
pontos adatom nincs de a 125-ötösök 2/3 részének nincs rendszáma
sőt nagyon sok 600as gép is van rendszám nélkül főleg vidéken
és valljuk be alig van pár ember akit megfognak....
ezért rizikózik a nép
az adat táblán van átvésve?
szerintem gyakorló ruhás rendőr volt
azért érdemes kipróbálni az 50es blokkot
ugyanott van a kipufogó a többit meg úgy kell megcsinálni hogy hasonlítson a 125-ös blokkra
ha nem csinálsz vele semmit biztos megbüntetnek
így meg lehet hogy nem.....
125ösre van jogsid?
Most minden bunkoskodás nélkül:Ugye mindig szidjátok aki leakar beszélni a 125/50es röl,hameg gondvan paráztok mint az állat.Na itt 1példa megint arra hogy nemolcsobb/nemérimeg(+szétidegelitek magatokat...)fenttartani max ideig-óráig.....aki ezt nemfogja fel az hülye...szerintem..
hát elkérték az adás vételit, azon az avázszámot meg amik rajta vannak hogy yamaha tdr smkp hát meg az adataimat.de a motor szám nem volt az adásvételin felírva. meg le is fényképezte az egész motort meg hogy hogyan lett átvésve hogy 125ccm.azután mégegyszer megállított hogy utánna nézett hogy yamaha tdr az 125ccm meg látta a 160-as órát aztán ennyi volt. ebből szerintem már nem tudok kimászni.
A számátütés az egyedi azonosítójel meghamisitása, ami bűncselekmény. Ugyanannyi energia van belefektetve egy smkp-s fiatalkorú elkövetőnél mintha 1000-es felnőttkorú lenne. A büntetési tétele kevesebb, de ua. a jogszabály vonatkozik minden polgárra.
A közlekedésieknek vannak köcsög kék színű ruháik... A gyakornokoknak rá van írva nagy kanca betűkkel a hátára, hogy (lúzer) Rendőrtiszti Szakközép... vagy vmi ilyesmi
azz szívás. kiokosítalak babám, hogy az rendészeti szakközepes volt, és akkor bizony szívás, mert ha sim zsaru állít meg az elenged hogy hülyegyerek, de a tanulónak pontosan a hivatalos eljárás szerint kell intézni a dolgot.. kínos.
sztem is szerezzé egy 50es akármlyen blokkot
és bárhogy szereld be
sztem mennie sem kell
mondd h azóta szart be
ez van... a hengerűrtartalom méréshez ugysem kell járnia..
de nem tudjátok hogy van e külön olyan rendőr aki az ilyenek kiszúrására vannak? mert aki engem állított meg annak nem is volt rendőr ruhája, hanem fehér poló kék kantáros nadrággal a többinek meg szürke zsekije van
aki teheti vegyen kettőt
és kiélheti minden szenvedélyét
nem kell vigyázgatni a szeretett mocikára
Amúgy A1 után csak különbözetit kell tenned!
Hiába van smkp biztosítás a motorodon, ha baleset van és kiderül (általában egy motoros balesetnél megvizsgálja a motort a rendőrség - főleg mostanában- ) , hogy nem smkp kategóriába tartozik. akkor a biztosító nem fizet! Mindent a saját zsebedből kell! Valamint elindulsz azon a lejtőn, amit az előzőekben leírtam.....
Kell ez neked?
(most ne hidd azt, hogy ez veled nem történhet meg)
Mindent a maga idejében! Nyugalom!
A büntetésen felül, bukod a motort, mert nem tudod tovább használni. (vagy továbbra is illegálisan, de már "ismernek") Esetleg köteleznek a forgalomba helyezésre. (ez megint csak sok pénz)
Jogosítvány nélküli vezetés! ---- Eltíltás
Ha hamisítasz adásvételit, akkor közokirathamisítás.
Ha megbuherálod a motor azonosítási számait, akkor hivatalos azonosítási jel megváltozatása.
Ezek között vannak bűncselekmények is, nem csak szabálysértések!
Valamint ezek után majd egyszer, ha észhez térsz és jogosítványt csinálsz, akkor úgyis ki kell fizetned a jogsit is. Tehát az árát nem lehet elbliccelni
Az elején leírtakat összevetve nem spórolsz semmit, csak többe kerülhet..... és még "regisztrálva" is leszel a rendőrségen is.
Gondolkodj!
Blokk csere, 125----- 50 -re, esetleg szám átütéssel.
Volt egy ladám és eladás után gond volt vele. behívtak és a rendőr is sajnálkozott, de azt mondta, hogy egy 100.000 ft-os autóval is úgy kell eljárni mint a drágábbakkal....
meg ittasan is, meg gyorsan is
azért nem kell félreérteni, nem buzdítok senkit sem hogy vegyen 125/50es gépet
csak 90% anyagi okok miatt veszik meg
de
ez csak akkor lenne kivitelezhető amikor mindenkinek meglenne a jogsija, meglenne a pénze a megfelelő motor megvételére és meglenne a pénze a rendszámos motor nagyobb költségeire
pontos adatom nincs de a 125-ötösök 2/3 részének nincs rendszáma
sőt nagyon sok 600as gép is van rendszám nélkül főleg vidéken
és valljuk be alig van pár ember akit megfognak....
ezért rizikózik a nép
szerintem gyakorló ruhás rendőr volt
azért érdemes kipróbálni az 50es blokkot
ugyanott van a kipufogó a többit meg úgy kell megcsinálni hogy hasonlítson a 125-ös blokkra
ha nem csinálsz vele semmit biztos megbüntetnek
így meg lehet hogy nem.....
125ösre van jogsid?
és bárhogy szereld be
sztem mennie sem kell
mondd h azóta szart be
ez van... a hengerűrtartalom méréshez ugysem kell járnia..