Amúgy én meg csak dízel autót hajtok már! 110-zel 5 Liter, 160-nal 6,5. Ugyanez Corsa 1,4EKÓTEK benzinessel 110-7,5liter, 155(mert többet nem megy) 11Liter!
nem szokásom nagyon vadulni....
nem egy király gép, de sokat kellett érte melózni
bár mentem vele 160km/h-val 66kw van a forgalmiban.. gépben már nincs annyi
vesz a rák dííízelt
ezek a nagy nyomású rendszereknek nem jó az itteni gázolajak
nekem egy 1.4es f astra van gázüzemmel
óvatos tempóval 6-7 liter között eszik a 165ft-os gázból
Attól,hogy a kamizson betartja 70-et attól még ugyanúgy rámvált, én meg mehetek a padkán! Vagy szembeelőz a 81-esen ahogy szoktak és csokorba szedhetem a prizmáscölöpöket... (Volt már autóval, motorral is. motorral azért könnyebb megoldani, fiestával tényleg kiütöttem az oszlopot)
Nem oly biztos az.
Nemrég (márciusban) meghalt egy motorosismerősöm,igaz nem az Ő hibájából. Ki tudta volna védeni,ha több a rutinja. De sajnos sokszor a rutin sem elég,a baj ezemásodperc alatt megtörténik,még ha mindenki betart mindent,akkor is.
Khm... Ha szabályosan közlekedik mindenki (autós, motoros, kamionos, stb.), akkor lehet, hogy egy sem. A rutintalanság miatt általában csak akkor lesz baleset, ha áthágják a szabályokat (pl.: nemrég történt mecseki baleset).
...és írjanak teljesítményadatnak 900 lóerőt meg 7 deci/1000km fogyasztást! Azt zabálná a nép és bevállalnák 80 éves hitelre! Kicsit (Kicsit?!?) túloztam, de ez a trendi mostanság.
Azért vannak különböző kategóriák. Pl autóból sem megy mindegyik 130-at.
Szerinted hány 14 éves halna meg a kis 50-es motorján,ha 100-al tudna mind tépni.
Ez nem túl jó 5let.
Vagy akkor nekik kéne csinálni 30 ccm-es gépeket amik 40-el mennek,gondolom a te szemszögedből.
Szerinted a Babetta, a legtöbb Simson meg Romet, Komár és egyéb ismeretlen szörnyűség megfelene a műszaki követelményeknek? Azok szívják majd meg az egészet akik tényleg csak melóba járnak az öreg kotványokkal.
Persze, hogy menne 100 felett, de nem lenne hosszú életű!
Mellesleg, se a futóműve, sem a fékei.... az egész szerkezeti felépítése nem arra van tervezve!
Furcsán nézem mindig a tuning simsonos és robogós kifilmeket, hogy hogy a búbánatba mernek ezek 100 körül menni egy olyan szerkezeti felépítésű motorral....
Ő az:
nem egy király gép, de sokat kellett érte melózni
bár mentem vele 160km/h-val 66kw van a forgalmiban.. gépben már nincs annyi
A gáz se drága megoldás,de nem is kell virgonckodnod az Astival.
ezek a nagy nyomású rendszereknek nem jó az itteni gázolajak
nekem egy 1.4es f astra van gázüzemmel
óvatos tempóval 6-7 liter között eszik a 165ft-os gázból
Vegyél Fiat Punto multijetet: 1248 cm,70 Le,átlagfogyasztás 3,6-4,5 L gázolajból.
De mondhatnám a VW Lupot is. (de nem mondom)
Nemrég (márciusban) meghalt egy motorosismerősöm,igaz nem az Ő hibájából. Ki tudta volna védeni,ha több a rutinja. De sajnos sokszor a rutin sem elég,a baj ezemásodperc alatt megtörténik,még ha mindenki betart mindent,akkor is.
Szerinted hány 14 éves halna meg a kis 50-es motorján,ha 100-al tudna mind tépni.
Ez nem túl jó 5let.
Vagy akkor nekik kéne csinálni 30 ccm-es gépeket amik 40-el mennek,gondolom a te szemszögedből.
inkább csinálnának olyan gépeket amik keveset eszek
Minden másra ott a..............MasterCard.
Mellesleg, se a futóműve, sem a fékei.... az egész szerkezeti felépítése nem arra van tervezve!
Furcsán nézem mindig a tuning simsonos és robogós kifilmeket, hogy hogy a búbánatba mernek ezek 100 körül menni egy olyan szerkezeti felépítésű motorral....