Van benne valami,a 2kerék azért kicsit komolyabb odafigyelés igényel.
És egy komolyabb 125-ös 170-et lép,ami egy gyakorlatlan vezetőnek maga a harakiri.
Persze, B-s jogsival 125-ös.....
Miért ábrándoznak erről olyan sokan?
Igazából már csupán a segédmotor vezetése is hagy némi kivánni valót maga után a B-s jogosítvánnyal való vezetés terén!
Aki leteszi a B-t, az már mindenféle motoros képzés ill. tudás nélkül is vezethet hivatalosan smkp-t.
Sajnos már ez is hiba!
Sok B jogosítvánnyal rendelkező személy még azt sem "tudja", hogy melyik egy motor eleje vagy hátulja,
de mégis vezetheti, közlekedhet vele hivatalosan mindenféle motoros tudás, gyakorlat, képzés nélkül!
Gondolj bele, ugyanezt egy 125-össel, ami már elég jól megyeget egy smkp-hoz képest!
0 képzés, gyakorlat, tudás.....
Enyhítés miért lenne pénzkiesés az államnak? Ponthogy nemlenne az! Mertha lehetne B-s jogsival mondjuk 125-ig vezetni a motorokat, akkor énis megfontolnám, hogy 125/50-esként használjam, vagy teljesen legálisan 125-ösként. Valsze rendszámosként használnám, mert legalább nyugodtan aludnék és sokan megcsinálnák ugyanezt. Inkább az a pénzkiesés nekik, hogy tiltanak mindent, mert így az egyszerű embert illegalitásba kergetik, mert nincsen 120000Ft-ja jogsira, meg még 2-3x annyi motorra...
csak dobálóztok itt azzal hogy 2008. jan. 1. től rendszámos lesz minden motor
olvassátok már el az elején azt hiszem a 17. hozzászólás körül akkor meg azt mondták hogy 2006. jan.1.től lesz ez
na akkor gondoljatok már bele ha ez tényleg így lenne akkor mi lenne a sok papír nélküli 125-össel és a 80-as mocikkal? ugyanis én még egy 80-as motort sem láttam rendszámmal
ezekkel mi lesz? ki kell rakni az utcára és elviszi az A.K.S.D? vagy mi? Vagy az öreg bácsik/nénik akik babettával vagy simsonnal járnak a munkahelyre, azok majd rakatnak rá rendszámot?
Nekem a szomszédom rendőralezredes és a múltkor beszélgettem vele erről és ő azt mondta hogy szó sincs ilyesmiről, ez csak valami kitaláció.
Szóval ennyit erről.
Jó esetben észre sem veszi, rosszban elküld a kpmhez beméretni, amit neked kell álni, majd feljelent eltiltanak a vezetéstől meg csomó jókis nyalánkság...
Köszi, azért megvárom mi lesz a tdr-el . Amúgy meg ha nem jön össze, lehet, hogy várok jövő tavaszig, mert ha suli van, úgyse hasznánám túl soakt. Nah majd meglátjuk, és még 1x köszi
Hello!
Bocsi de kéne 1kis segítség!
Most szereetnék venni egy Yamaha Tdr 125öt amit svájcból hoztak be és nem vámolták el úgy mint 1 simsont, magyarországi tulajtól venném 50esként.
Ha a rendőr elkap és én azt mondom hogy nekem azt mondák hogy 50es motor akkor mit fog csinálni?
Légyszíves válaszoljatok!
Ha nincs semmilyen papírja akkor nem lehet lerendszámoztatni. Ha megvan a forgalmija meg a törzskönyve akkor lelehet és olyan 40- 45 ezer. Amúgy ha érdekel tdr hez hasonló motor tudok egy eladót jó állapotban, műszakisat.
hi
Most szeretnék 125ös motort venni. Amit utoljára kinéztem az 50es papírokkal van, de én szeretném normál rendszámosként használni! Mennyibe kerülhet forgalomba helyezni és egyáltalán lehet-e ha 50es papírjai vannak?
Az árában számít-e, h volt-e már forgalomba helyezve M.o-n? Amúgy 1 yamaha tdr-t néztem, kezdőmotornak elég correct, szerintem.
Tudom én hogy nagyon rizikós de csak azért lett megvéve mert nagyon jo árba volt de minél hamarabb szeretnék A1 re vizsgázni de majd Oktobertol már lehet,és akkor majd rendesen rendszámosan menni
.
Patrol az lemaradt, hogy:
a gyömrői utcai hotelban utcára néző szobák, teljes ellátással, a napi masszázs megoldott, teljes, exkluziv kiszolgálás, délután séta a szabadban, tornaóra, minden este thaimasszázs. teljes biztonságra az őrök ügyelnek
És egy komolyabb 125-ös 170-et lép,ami egy gyakorlatlan vezetőnek maga a harakiri.