A 70-en nem nagy valami egy 50-es től sem. A tiéd gyárilag 50-es blokk van és azon van egy nagyobb henger. Ezzel csak tényleg a kpm tud mit kezdeni senki más. A rendőrők tudják, hogy hasítanak az 50-es tuned motorok is. Nem lehet megkülönböztetni a 70-es től őket, mert a blokk marad csak a henger cserés.
én zsámbéki vagyok. van itt környékbeli? =) amúgy most hoztuk haza a sr 125öt és nagyon jó csak 6LITERT ESZIK 100ON...! nem tudjátok miért? nem kellene ennyit. ha van vmi tipp várom! amúgy még nem mentem a mocival,/apa ment vele/ de mindjárt kirpóbálom =) és nem 100al! =) amúgy mi az a KPM? :S bocs a láma kérdésért. és a 80/50 dt sztem nem para :)
van egy 70/50 es robogom...70-röl 0 ra fékeltem mikor integetett a rendör észre vehetö volt hogy nm gyári a gép és nem szoltak semmit elkérték a jogsim a motor papirokat és tovább engedtek......volt egy másik eset benzin kutról kifele elkezdtem lógatni a rend őrei kinn áltak amit késön vettem észre megáltam papirok és megint semmi pedig haver mondta hogy nézték hogy mit csinálok...most vagy nagyon jó fejek vagy nem akarnak magumknak melót?!mondjuk szabályosan vezetek ezek ellenére egy-két szer volt ien eset hogy logatás meg hasonló...nem akarok problémát ienkböl ugy hogy városon kivül is betartom a 40 km/h-s sebességet meg a tiltásokra figyelek
Hát engem egyszer baszogattak a henger miatt, de az 50es se sokkal kisebb (egy-két bordázattal, meg vizes), de aztán belátták, h nem tudnak mit tenni ugy h tovább engedtek...
Nézd a közlekedésiek tudják hogy előszeretettel használjál SMK-nak a DT80-ast(meg ugye a 125/50-t).
Gyerekkoromba pl. az S51-es Simsonra utaztak(vidéken!),mert az már rendszámköteles volt.
Megjegyzem én is RENSZÁMOS Simsonon vizsgáztam 1995-ben A1-re!
És azért eléggé jellegzetes a DT80 GYAKORLOTT SZEMNEK.
hogyérted hogy tudja mit nézzen ? a hengeren a 80ccm feliratot vagy mit? vázszám iesmi? a hengeren nemérdekes azt megoldom de a többi? mit nézhet? egyébként felénk 1motoros rendőr van de az rendes. de mondjuk hiába motoros atól még nembiztos h ennyira tudja a dolgokat mármint motorok...
Vidéken nem hiszem hogy kiszúrja a "körzetimeghízott".De a motorsyard nem hülye,tudja mit kell nézni.
De gondolom nem túl sok a közlekedési felétek.
Amúgy ha lebuksz az sokba fájhat.
A másik hogy kamaszkorban még sokaknál előfordul a tiéd mennyit megy? Gyorsuljunk! Kinek a nagyobb a töke megmozdulások, vagyis vagánykodás és néha ez tragédiába fullad. Ez nem azt jelenti, hogy mindenki ilyen! De tény hogy még maga a kamaszkor is kockázati tényező motor nélkül is, mert vannak gyerekek akik abszolút senkinek a tanácsát nem hallgatják meg és azt hiszik, hogy ők mindenkinél jobban tudnak mindent, persze később rájönnek, hogy csak nem olyan hülye az apám.
Soha semmilyen témában nem lehet általánosítani, de tény, hogy több a baleset a fiatalok között. Ez lehet azért van mert általában a fiatal társadalom többet motorozik mint az idősebb korosztály és, hogy az autósok sem figyelnek. A fontos az az hogy,legyen rutin mikor egy nagyobb gépet kap az ember, és ismerje a motor és saját határait. Nem szerencsés egyből nagy gépen kezdeni, de ez is személy függő, van aki szépen megtanul nagymotoron, mert nem elsőre akarja kipróbálni mennyit megy 6.-ikban.
sziasztok!nekem a következö az észrevételem: azért mert valaki 14 éves nem hülye :) 50esre le lehet rakni 14éves kortól és van pár 50es gép ami megy 100km/h-val akár, a 125 e fölött és dupla annyi lóerö. miért "halna meg" egy 14 könnyebben mint egy 18 éves? (én 14vagyok, most lesz aprilia sr 125/50-igaz,h csak robogó.) szerintem ilyen idös korban kialakul egyfajta felelösségérzet(föleg ha a te pénzedböl van a motor) és ésszel ész vele. Jó utat mindenkinek és Sok benzint a mociba :)
van egy 70/50 es robogom...70-röl 0 ra fékeltem mikor integetett a rendör észre vehetö volt hogy nm gyári a gép és nem szoltak semmit elkérték a jogsim a motor papirokat és tovább engedtek......volt egy másik eset benzin kutról kifele elkezdtem lógatni a rend őrei kinn áltak amit késön vettem észre megáltam papirok és megint semmi pedig haver mondta hogy nézték hogy mit csinálok...most vagy nagyon jó fejek vagy nem akarnak magumknak melót?!mondjuk szabályosan vezetek ezek ellenére egy-két szer volt ien eset hogy logatás meg hasonló...nem akarok problémát ienkböl ugy hogy városon kivül is betartom a 40 km/h-s sebességet meg a tiltásokra figyelek
Bicskén csak nem buksz le...
Gyerekkoromba pl. az S51-es Simsonra utaztak(vidéken!),mert az már rendszámköteles volt.
Megjegyzem én is RENSZÁMOS Simsonon vizsgáztam 1995-ben A1-re!
És azért eléggé jellegzetes a DT80 GYAKORLOTT SZEMNEK.
De gondolom nem túl sok a közlekedési felétek.
Amúgy ha lebuksz az sokba fájhat.