Pfff..miaz h "ezeket"..talán őket..
Meg kül. is ki kérdezett itt? Elkezdtünk egy témát tárgyalni..ennyi!
Jut eszembe...közlekednek nálunk is olyan smkp-nak nyilvánított 400ccm-es diesel autók amik szintúgy vezethetőek smkp jogsival... Annyi h a teljesítményük 4-5 le körül van..csak 400cm..
szal annyi erővel lehet az én gépem is 125-ös ha van bent egy folytás amitől úgy megy mint egy smkp!
Nem így van?
ui.:Normális hozzászólást várok.!
Köszönöm
Amúgy aki hallot már Runnert kicsit és nagyot az hangról is megmondja,hogy 50es-e! És tessék elfelejteni a rendőrök hülyének nézését, ha elengedett akkorsem biztos,hogy ostoba volt csak nem akart megszivatni.
Szia Gino! Te nem fáradtál még bele, hogy próbálod okítani ezeket? Én egy időben mindenkinek válaszoltam itt. Aztán miután kétnaponta megkérdezték ugyanazt kezdtem kicsit belefáradni, de az ostobaság ami uralkodik errefelé az már fizikai fájdalommal jár...
Harmadszor írom, hogy van egy "tól-ig" határ! Tehát nem egy fix értéket néznek etalonnak!
A sportlégszűrő nem fog neked egy 50-es motorhoz annyit levegőt átengedni, hogy megközelítse egy 125-ös motor értékét!
Egyébként annyi levegő jut át a szűrőn, amennyit a motor beszív.
Hidd el a sima és a sport-nak mondott levegőszűrő között nincs sok különbség!
Főleg kis köbcentiméteres motorok esetében.
"Az pedig a beszívott levegő mennyiségből eredő kipufogógáz mennyiség."
Nah de egy sportlégszűrőnek pont az a lényege h nagyobb levegőmennyiséget "enged át"..mint a gyári "dobozolt" szűrő..(eleve a megnövekedett levegőmennyiséget kikell egészíteni benzinnel is.--nagyobb fuvóka...)
Értem én h mit mondasz..nah de valah csak lehet enyhíteni ezt a dolgot h ha arra kerülne sor...--Sportlégszűrő van a gépen..
Nincs semmilyen "ez van benne + ez is...stb." indok!
Ez nem számít, mert nem a kipufogógáz összetételét vizsgálják, hanem a térfogatát!
Az pedig a beszívott levegő mennyiségből eredő kipufogógáz mennyiség.
Azért van egy tól-ig határ, mert azonos mennyiség nem lehet minden motornál, de közeli értékek.
Az 50-eshez képest, lehet, hogy 60-70 ccm nem fog nagyon eltérő adatot produkálni.
De az 50-eshez képest egy 125-ös szembetűnő különbséget produkál!
Szóval, ha akarnak úgyis megszivatnak!
Hozzáállás kérdése, mind a te részedről, mind a rendőr részéről!
Hmm..értem..nah de egyszer asszem pont itt volt egy téma h kipufogógázból nem tudnak biztos térfogatra utaló mérést csinálni..( pl. az nem befolyásolja a mérést h több olajat kap a motor..(állítható nálam.)..esetleg a tökéletesebb égést segítő + adalékanyagot/kat avagy direktszűrő,sportkipufogó...-szal ezekkel az indokokkal nem lehet javítani a helyzetet?
Persze ..úgy a tisztább..de ez a dolog mind az anyagiakból ered..(volt már párszor téma itt...de egy ugyanaz a kategóriás motor rendszámozva 80-100E-rel drágább...és akkor még nincs jogsid..ami megintcsak 60-70E...)
Rettegve járás: Én fullra nem járok rettegve..városban ígyis-úgyis betartom a 45-50-et..(szal nem feltűnősködök..) közúton meg egy haladós tempóba..
Nem a teljesítményt/fordulatszámot mérik be padon a KPM-nél és nem a végsebességet!
Ennyit a korlátozódról!
A gyári márkakereskedés simán megmondja alvázszámból, hogy milyen motor az!
A rendőrök csak a lopott, alvázszám listával vetik össze.
A kipufogógáz mennyiségét mérik, megbontás nélkül!
Ugyanis minden hengerürtartalmú motorhoz van egy tól-ig határ!
Egyszerűsitek, ha a tied sokat pufog ki ( ), akkor simán tusják, hogy nem 50-es! Mellesleg nem számít, hogy meddig pörög ki! Alapjáraton mérik!
Apropó alvázszámlekérdezés.. Igazoltatások során mindig bediktálja(általában) a vázszámot..-tudomásom szerint azért h lopott-e a motor..szal ebból Ők nem fognak rájönni h hány ccm-es..(vagy ha mégis akkor pls vki mondja el kideríthető-e az is....)
KPM Vizsgálat: Amint írtam..létezik ez a kis trükk (korlátozó)..ha én azt aktiválom..egy zsebbe elhelyezett távirányítóval,vagy éppen egy rejtett kapcsolóval a motoron és még mindig van egy lehetőség : A fékkar egymásutáni háromszori behúzása....az a motor onnantól nem fog többet menni mint 55 (de belehet állítani akár 40-re is...de akkor meg az a feltűnő...szal azt tudják Ők is h az újabb 50-esek folytva mennek kb annyit..) Akkor mit tud csinálni a KPM? Szét nem szedhetik a motort! Ráteszik egy ún.: Dynostar mérőpadra...--csőgáz és a monitoron szépen látszik h mennyit forog/megy hány lóerő...
ui.:nem nézem hülyének a rendőrt...de ha seh nem tudja bebizonyítani akkor nem tud mit csinálni!(számtalan bűnügy van..amikor tudják XY a tettes...de nincs bizonyíték...szal addig nem tudnak mit tenni...)Lgfejjebb ha bemérnek..
Üdv
Adott egy robogó..azon a motorosyard mit tud nézni? /feltéve ha nem látott még olyat..és sejtése nincs h az nem 50-es...) Az h a henger falán felvan tüntetve a térfogatra utaló szám...ez tipusfüggő(pl.:míg az Aprilia feltünteti..addig a Piaggio nem..)..
Szal ha semmi számértéket nem lát..nem tudja rádbizonyítani h nem 50-es a gép..
Egyébként 10-15E ft-ért lehet kapni most már robogóra egy olyan kontroláló szerekezetet ami a kapcsoló/távirányító megnyomása után x fordulat fölé(persze ez állítható) nem engedi a gépet...(pl F-1 -ben a "boxutca menet".. ) Létezik olyan is amit a fékkarra kell szerelni...és egymásutáni 3szori meghúzásra aktiválja magát a kütyü...és "lebök"..
Végső megoldás nálam ez maradna..: -"Menjen a bácsi egy karikát vele és meglátja h ez 50-es"..
Km skálázás: "-Biztos úr.. Apa csinálta nekem a 160as órát Photoshop-pal h a haverok azt higyjék h.........ugyanmááár..")
Egyszerűen nem tud belekötni!Volt már jópár igazoltatásom./feljelentésem amire nem vok büszke.. /...de eddig még kutya nem kérdezte meg h mekkor a gép..meg különben is..azt se tom h miaz a ccm..stb stb..Úgy kell tenni mint ha "okos" lennél..
Nekem 125/50 es 4T robeszom van még nem álitott meg rendör dee nem is nagyon akarom hogy megálitson.de legelsönek ha gyanus nekik mit néznek meg a yardok?
Meg kül. is ki kérdezett itt? Elkezdtünk egy témát tárgyalni..ennyi!
Jut eszembe...közlekednek nálunk is olyan smkp-nak nyilvánított 400ccm-es diesel autók amik szintúgy vezethetőek smkp jogsival... Annyi h a teljesítményük 4-5 le körül van..csak 400cm..
szal annyi erővel lehet az én gépem is 125-ös ha van bent egy folytás amitől úgy megy mint egy smkp!
Nem így van?
ui.:Normális hozzászólást várok.!
Köszönöm
A sportlégszűrő nem fog neked egy 50-es motorhoz annyit levegőt átengedni, hogy megközelítse egy 125-ös motor értékét!
Egyébként annyi levegő jut át a szűrőn, amennyit a motor beszív.
Hidd el a sima és a sport-nak mondott levegőszűrő között nincs sok különbség!
Főleg kis köbcentiméteres motorok esetében.
Nah de egy sportlégszűrőnek pont az a lényege h nagyobb levegőmennyiséget "enged át"..mint a gyári "dobozolt" szűrő..(eleve a megnövekedett levegőmennyiséget kikell egészíteni benzinnel is.--nagyobb fuvóka...)
Értem én h mit mondasz..nah de valah csak lehet enyhíteni ezt a dolgot h ha arra kerülne sor...--Sportlégszűrő van a gépen..
Ez nem számít, mert nem a kipufogógáz összetételét vizsgálják, hanem a térfogatát!
Az pedig a beszívott levegő mennyiségből eredő kipufogógáz mennyiség.
Azért van egy tól-ig határ, mert azonos mennyiség nem lehet minden motornál, de közeli értékek.
Az 50-eshez képest, lehet, hogy 60-70 ccm nem fog nagyon eltérő adatot produkálni.
De az 50-eshez képest egy 125-ös szembetűnő különbséget produkál!
Szóval, ha akarnak úgyis megszivatnak!
Hozzáállás kérdése, mind a te részedről, mind a rendőr részéről!
Rettegve járás: Én fullra nem járok rettegve..városban ígyis-úgyis betartom a 45-50-et..(szal nem feltűnősködök..) közúton meg egy haladós tempóba..
Nem jó, ha még arra is figyelnünk kell, hogy hol lapulnak a rendőrök.
Ennyit a korlátozódról!
A gyári márkakereskedés simán megmondja alvázszámból, hogy milyen motor az!
A rendőrök csak a lopott, alvázszám listával vetik össze.
A kipufogógáz mennyiségét mérik, megbontás nélkül!
Ugyanis minden hengerürtartalmú motorhoz van egy tól-ig határ!
Egyszerűsitek, ha a tied sokat pufog ki ( ), akkor simán tusják, hogy nem 50-es! Mellesleg nem számít, hogy meddig pörög ki! Alapjáraton mérik!
Ne légy biztos benne, hogy mindig megúszod!
Apropó alvázszámlekérdezés.. Igazoltatások során mindig bediktálja(általában) a vázszámot..-tudomásom szerint azért h lopott-e a motor..szal ebból Ők nem fognak rájönni h hány ccm-es..(vagy ha mégis akkor pls vki mondja el kideríthető-e az is....)
KPM Vizsgálat: Amint írtam..létezik ez a kis trükk (korlátozó)..ha én azt aktiválom..egy zsebbe elhelyezett távirányítóval,vagy éppen egy rejtett kapcsolóval a motoron és még mindig van egy lehetőség : A fékkar egymásutáni háromszori behúzása....az a motor onnantól nem fog többet menni mint 55 (de belehet állítani akár 40-re is...de akkor meg az a feltűnő...szal azt tudják Ők is h az újabb 50-esek folytva mennek kb annyit..) Akkor mit tud csinálni a KPM? Szét nem szedhetik a motort! Ráteszik egy ún.: Dynostar mérőpadra...--csőgáz és a monitoron szépen látszik h mennyit forog/megy hány lóerő...
ui.:nem nézem hülyének a rendőrt...de ha seh nem tudja bebizonyítani akkor nem tud mit csinálni!(számtalan bűnügy van..amikor tudják XY a tettes...de nincs bizonyíték...szal addig nem tudnak mit tenni...)Lgfejjebb ha bemérnek..
Üdv
Ha nagyon gyanús, akkor alvázszám lekérdezés, KPM vizsgálat. Ott egyből megbuksz....
Legtöbbszőr, hagynak a fenébe......
Hacsak nem 90-el láttak haladni a segédmotoros-kerékpároddal.
Szal ha semmi számértéket nem lát..nem tudja rádbizonyítani h nem 50-es a gép..
Egyébként 10-15E ft-ért lehet kapni most már robogóra egy olyan kontroláló szerekezetet ami a kapcsoló/távirányító megnyomása után x fordulat fölé(persze ez állítható) nem engedi a gépet...(pl F-1 -ben a "boxutca menet".. ) Létezik olyan is amit a fékkarra kell szerelni...és egymásutáni 3szori meghúzásra aktiválja magát a kütyü...és "lebök"..
Végső megoldás nálam ez maradna..: -"Menjen a bácsi egy karikát vele és meglátja h ez 50-es"..
Egyszerűen nem tud belekötni!Volt már jópár igazoltatásom./feljelentésem amire nem vok büszke.. /...de eddig még kutya nem kérdezte meg h mekkor a gép..meg különben is..azt se tom h miaz a ccm..stb stb..Úgy kell tenni mint ha "okos" lennél..