Köszi a válaszokat! Sztem ez olyan embernek lehetne megoldás aki kintről hozta a motorját lejárt műszakival, mert akkor ugye itthon se lehet leműszakizatatni, de nem akarja egy az egybe eldobni a gépet ha bejön a szigorítás!
Soká lesz még ez az 50-es rendszámoztatás. Még szó nincs róla csak petykál mindenki. Azoban minden elképzelhető. Ha megcsinálod ezt hülyeséget akkor tedd. Most veszel ezért egy 50-es blokkot bontásból (amit valószínűleg fel kell újítani) hogy 125-ös vázad legyen? Ezen kívül rákókányolod az 50-es blokkot? Szerintem akkor inkább vegyél 50-es motort.
Sziasztok!
Ha tényleg lenne ez az 50-es rendszámoztatás akkor az mennyire járható út, hogy ha van egy akármilyen 125-ös géped akkor veszel bele egy 50-es blokkot és azzal viszed el rendszámoztatni? Ott megállapítják a motorszám alapján hogy 50-es és kész? Szóval az érdekelne hogy megoldható-e hogy egy 125ös alvázszámú vázba egy 50el blokkot teszek be mert pl. nekem a 125-ös külső jobban teccik. Ezt valahogy hivatalosan lehet? Ha igen kb. mennyibe kerül?
Előre is köszi a válaszokat!
Szerintetek,hogy vegyem meg a mocit?A sárc azt mondja ideadja 200 e ért ideadja,de akkor nem műszakisztatja le.........deh ha megcsinálja akkor 220 e vagy 230 e adja!Szerintetek meik a jobb?
Ja és amúgy a mennyi a biztosítása egy 125-ös gépnek?
Biztositó-vizsga-ocsmányiroda elvileg veterán de kedvezmény 0....azthiszem hogy hivatalosan is veteránnak minősüljön valami veteránvizsgára kell vinni.Itt nézdmeg hátha találsz valamit rola. www.veteran.hu
Sziasztok. A kérdésem a következő:
Van egy Jawa 250-em. még szürke forgalmis. Még anno kivonták a forgalomból. Most szeretném vissza helyezni. Mi a sorrend? Okmányiroda, müszaki, biztosito... stb..
A motort nem kell átiratni. Kb mennyibe kerülne az egész? A motor egyébként már 38 éves. Az már veterán? Ha igen milyen kedvezményben nyilvánul ez meg? Előre is köszike!
1: nem rád gondolva írtam a hülyegyereket hanem általában.... bár akinek nem inge.....
2: aki a háziállathoz a nővérét írja be, az tényleg vegye fel azt az inget
3: nekem 2 osztály társam halt meg motorbalesetben, egyiket láttam is nem volt valami jó dolog
majd amikor nektek is meghal valami közeli hozzátartozó/barát majd rájöttök minek száguldozni és minek 100le gép...
addig meg hiába ír bárki bármit
ezzel végeztem ez ügyben
Hát azért azt nem mondanám,hogy a kutya se,mert egyre jobban ezt nézik!Ezért egy kicsit még fosok megvenni.........de abban 100%-osan igazad van,hogy jobb 11 Kw helyett 16 Kw mint 125/50
Azért 16 kW,mert "93-as, kb "99-00 körül forgalmaznak 25ösöket 11 kW-al! Ez így van kitalálva,ne 17 évesen próbáljátok megváltani a világot,azt meg,hogy 11 vagy 16 kW a kutya nem nézi,bár ez sem szabályos,de lényegesen tisztább dolog,mint a 125/50.
Teljesen igazad van....!Semmi olyat nem mondtál amit INI írt....!
Múgy én is kinéztem egy 125-ös tzr -t és nekem 11Kw ig szól a jogsim ez meg 16 Kw pidig "93-as!
nehülyegyerekezz mert nem erre céloztam!úgylátom nem sikerült felfognod azt amit írtam!lehet nem elég hozzá az agykapacitásod! !nem arról írtam hogy mér nem lehet 16 évesen korlátlanra te gyökér hanem alról hogy 15 éves motoroknak a teljesítményét nézik!125ccm hez ez a 11 kw kb az mz nek felel meg nem az újj 125 ös mociknak!régen gondolkoztak el ezen az okos emberek hogy hogy legyen a teljesítmény korlátozás!amúgymeg a mostani életkorhoz történő korlátozás szerintem elég jó mongyuk at M es jogsi 14 évesen szerintem még fiatal(monnyuk nekem is akkor lett meg)!erről ennyit!máskor meg jó lenne hogyha aztán pofáznál miután felfogtad a dolgokat!köszz!
mindenki sír a korlátozás miatt....
íme egy jó rendszer:
14 évestől 250 ccm ig
16 tól korlátlan
amit saját hibájából követ el fizesse ki
és a gyógykezelést is.........
lehet menni mint a hülyék, minek várni 21 évesig hogy meghaljon? 16-ig kevesebb pénzbe kerül mindenkinek
aztán elfogynak a hülyegyerekek gyorsan, és lesz egy normális motoros brigád
na akkor lehet megkövezni....
bbaazzeee!most nézegetem a jogsival kapcsolatos dolgokat az ati -nál!A1 11kw?beszarás!abból mien 125 öst lehet venni?nagyon el vannak tévedve ezzel a köbcentirte jutó teljesítmény adatokkal mostanába!A korl jogsi kell egy normálisabb 125 ös höz!beszarás!
és mennyibe fájna az átt iratás meg hasonló kötelezö dolgok
Ha tényleg lenne ez az 50-es rendszámoztatás akkor az mennyire járható út, hogy ha van egy akármilyen 125-ös géped akkor veszel bele egy 50-es blokkot és azzal viszed el rendszámoztatni? Ott megállapítják a motorszám alapján hogy 50-es és kész? Szóval az érdekelne hogy megoldható-e hogy egy 125ös alvázszámú vázba egy 50el blokkot teszek be mert pl. nekem a 125-ös külső jobban teccik. Ezt valahogy hivatalosan lehet? Ha igen kb. mennyibe kerül?
Előre is köszi a válaszokat!
Én a helyedben friss vizsgával venném meg.
Ja és amúgy a mennyi a biztosítása egy 125-ös gépnek?
Van egy Jawa 250-em. még szürke forgalmis. Még anno kivonták a forgalomból. Most szeretném vissza helyezni. Mi a sorrend? Okmányiroda, müszaki, biztosito... stb..
A motort nem kell átiratni. Kb mennyibe kerülne az egész? A motor egyébként már 38 éves. Az már veterán? Ha igen milyen kedvezményben nyilvánul ez meg? Előre is köszike!
2. csipkebokor vessző
3.2 közeli haverom halt meg + egy akivel dumáltam néha
4.ennyi!
2: aki a háziállathoz a nővérét írja be, az tényleg vegye fel azt az inget
3: nekem 2 osztály társam halt meg motorbalesetben, egyiket láttam is nem volt valami jó dolog
majd amikor nektek is meghal valami közeli hozzátartozó/barát majd rájöttök minek száguldozni és minek 100le gép...
addig meg hiába ír bárki bármit
ezzel végeztem ez ügyben
Múgy én is kinéztem egy 125-ös tzr -t és nekem 11Kw ig szól a jogsim ez meg 16 Kw pidig "93-as!
íme egy jó rendszer:
14 évestől 250 ccm ig
16 tól korlátlan
amit saját hibájából követ el fizesse ki
és a gyógykezelést is.........
lehet menni mint a hülyék, minek várni 21 évesig hogy meghaljon? 16-ig kevesebb pénzbe kerül mindenkinek
aztán elfogynak a hülyegyerekek gyorsan, és lesz egy normális motoros brigád
na akkor lehet megkövezni....