Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a fekete blokk a régebbiekben van a Futurákban, Sport prokban 123-as az RS-ekben pedig 122-es Rotax van.
Az arany deknis a 122es Rotax... (RXnél legalábbis)
Sziasztok. Én most vettem egy pitbike-ot és szerintetek lehet vele az utcán menni? Rendes felnőtt méret, 19”elöl ’16” hátul, 200cc-es, és az a baj, hogy olyan a hangja mint a KTM-nek. A rendőr nem hinné el hogy 50-es. Lámpa index minden van rajta.
Igen, a fekete blokkos Rotax, az arany blokkos Polini... Ha nem hiszed kérdezz meg egy bontót ahol konyítanak hozzá. A Rotaxosnak újrahasznosítot rötyikilincsből van a blokkja és az ftcs hajlamos megforogni a fészkében. Főleg így 15-20 év után... Nem csak nekem ment már kukába miatta blokk sajna.
A 125-ösöket csak ROTAX-al szerelték. Polini hengert gyárt rá és egyikre sem tettek gyárilag ilyet.
Ja azért jöhet japó 2T is! Kawa H2 750 vagy Suzi GT750! De azokról végképp nem hiszik el, hogy 50-es pedig azok.... 50-es! Ja, 7-50-es
Szerinted....
Szerintem meg a 2T legyen olasz, a 4T legyen japán és mindenki boldog. Csak Rotax blokkos Apriliától ments meg uram minket... A Polinisek jöhetnek.
Az biztos hogy a Mito-rol meg az Rs-röl nehezebben hiszik el hogy 50-es de nézzél már rá egy
Rg-re meg egy Mito-ra!Azért nem mind1!Af 1 böl meg csak a futura ami néz ki valahogy!
Meg még motorikusan is elmegy!
1.Mito
2.Rs
3.Af1 (Ha futura...ha nem akkor 4.edik!)
4.Tzr
5.Rg (Ha meg Rg gamma akkor meg ne is beszéljünk róla!)
tudom én : )

amikor én vettem meg a mocimat akkor is végigkérdeztem vagy 8 szerelőt meg megannyi motoros ismerőst.
kizárásos alapon maradt az AF1.
nincs nekem semmi bajom a többi mocival csak nálam ez jön ki sorrendnek
Cseppet sem elfogult.
Azt is vedd figyelembe hogy használt motort veszel. És nem mindegy hogy tudsz-e kapni hozzá alkatrészt.
1 AF1
2 RG
3 RS
4 TZR
5 MITO
mer a többiről nem...
nem beszélve arról, hogy az Aprilia és a MIto üvölt, hogy nem 50-es.
Hát jah vmi ilyesmi sorrendbe!
Hát szerintem egy Yamaha vagy egy Suzuki bármikor előrébb van mint bármelyik olasz motor. Lehet egy tzr nem emgy ugy mint egy Rs de bármely más szempontbol 1000szer jobb.
1. Mito
2. RS
3. AF1
4. TZR
5. RG
Túl drága.........
Cagiva Mito 4ever! Azt vedd!jó gép hidd el!Nincs annak a tartósságával semmi gond meg megy is rendesen!
Értem......Kösszz
Hú,ez elég szubjektív.Tartosságra a TZR-NSR.Kinézetre a és erőben az Aprilia RS,Mito2.
Én a TZR-t venném,de mondom ez szubjektív.
Hát ja az nagyon jó ár!mert amint láttam még "92 RG is 300 e kör adják.........
Jaja azt írja,hogy az aksi gyengélkedik a hátsóláckerék és a lánc cserére szorul,de még bírja!
Honda NSR,Aprilia RS,AF-1,Suzuki RG,Cagica MITO,Yahama tzr!A 6 közül meiket ajánlanád legjobban?tedd már rangsorba!
Szerintem elvitték(170-ért műszakival nem csodálom),azért nem találod.Csütőrtökön még fennt volt.
De a TZR se rossz annyiért,ha csak a lánc a baja.
oks!majd,még eldöntöm,hogy mennyit szánok rá.....!Hallod nemtalálom!Szuzuki RG125 ?
Nézd,olcsó húsnak ...
Csak O vagy X ringes láncot vegyél.Sokkal tartósabbak.
Most néztem az alkatrészeket a www.nagyvas.hu n és talatam láncot 7 e ft-tól-25 e ft ig csak kérdés,hogy mennyire megbízhatók az olcsóbak......
hátsó lenckereket pedig 3 e ft ért!Ok mindjár meg is nézem............