Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem érdemes vele genyázni Inkább gyüjts, tedd le a jogsit és vegyél egy rendszámosat!Az a tuti!Én is ezt tettem de nem bántam meg!
* nem 50es rendszámoztatása ...
De nem 510 es vizsgára gondoltam. Veszek egy motort ami levan lakva vagy kicsit törve de rendszámos legyen. A vázat kicserélem az enyémmel. A motort átíratom a nevemre. Tehát 125/50böl rendszámosat csináltam egy vázcserével. Mászakin mondom hogy idomokat cseréltem feketére mert jovbban tetszett vagy nemtudom, a blokkrol a mostani blokkrol emg szerzek egy papirt hogy bontovbol vettem mert a "másik behalt" Így érted?
Nem értem. A dugattyú méretét hogy akarod csökkenteni? Azért a 125 henger és blokk kicsit kövérebb az 50-estől. Marhaság az egész már bocs.
Halottam ma egy olyan verziót hogy: Veszek egy törött 125ös rendszámos Dt-t. akár totálkárost. Fent a villanyakba ahol van a szár a mostanibol a szám részét kivágatni teljesen, a töröttböl is és a töröttböl átthegesztettni a lakatossa, és lefesteni olyanra amilyen volt. A blokkra meg azt mondani hogy behalt, és újat vettünk bele( közbe az eredeti van benne.) Egy bontóstol szerezni egy papírt hogy tőle vettük a blokkot. Mennyire kivitelezhető el? A Vázszámnál mondjuk egy 20 centivel lejebb elvágni?
Nem lesz ebből legális 50-es sehogy. Vizsgáztasd le ha van lehetőséged, mert máskülönben mindig illegális maradsz.
nem valójában 125ös volt olaszbol behozva vámpapírozva de már 175ccmes pollini henger van rajta
Te nem fojtasz le semmit. Az számít ami a gyári specifikáció, ennyi. Fékpadja van a MAMInak, de a közlekedési felügyeleteken egy árva darabot nem találsz.
Valójában 50-es ez az nsr? Mert ha 125 ös akkor ne vidd a kpm-hez segédmotor papírért.
nos, felhajtottam volt osztálytársam, a rendőrségen senki nem tud semmit a segédmotor témáról
még hallomásból sem
én szarvas de az elég messze van:(
nem baj már írták semmi se lehetetlen
az biztos, hogy rengeteg segédmotor van magyarországon
az is biztos hogy 90% nem fér bele a segédmotor kategóriába.
jó sok bevétel lenne az államnak, a műszakit is felemelték nemrég....
itt az a kérdés mi lenne azokkal ami nem fér a kategóriába?
lefoglalják? kiürül az ország motorból, mindenki teszkós rolleren szaladgál majd?
mi lesz a verseny gépekkel? amik csak pályán mennek? ott sem sok rendszámos van..
ehhh szerintem ebből semmi sem lesz, max szigorúbb ellenőrzés
amióta az eredetiség vizsgás műszaki van nem győzik a vizsgabázisok, majd fognak szarozni a segédmotorokkal....
szoval ha lefojtom az nsr-t és meg lesz róla a kpm papper is h 50es akkor "minden fasza" lesz papperon..hát ugy legyen
Az a helyzet hogy mire elérünk oda hogy ezeket a törvényket használják is addigra tuti átfogalmazzák, meg szüeltni is fog még jo sok igy nem tudsz ezekböl elöre kalkulálni
"Segédmotoros kerékpár az olyan két-, három- vagy négykerekű jármű, amelyet 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg."

Ez magyarul azt jelenti, hogy a 4 kW az egyéb (pl.elektromos) motorra vonatkozik, nem a belsőégésűre.
Így viszont az 50-esed lehet több is mint 4 kW.
na ne ez tényleg igy van hogy elég a két feltéltel azaz vagy 50 ccm alatt vagy 4 kw alatt lenie és akkor all right?


Tehát akkor be rózsázni leömlönél a kiput picsa kicsi fuvoka szett vizezetee benzni párna betét légszürö és szinte akármi segédmotor
Egyenlőre!
Már készül a KPM,hogy regisztrációs díj,meg rendszám,és kész a személygépkocsi.
nincs már eu2 norma feltétel a behozatalhoz, csak az üzembe helyezéshez, vacúj mocinál.
Vane g yismerősünk, azt megbüntette a rendőr 2-szer, aztmondta neki hogy magyarországon nem elismert az a kocsi, pesten a közlekedésügyi hivatalt felhívta ott aztmondták hogy lehet használni ha van bármiylen jogsid. Én se értem hogy van.
Az alapján,ahogy van ez az Aixam 400-as dízeldoboz smkp-ként...
szoval ha jol értem a géped vagy ne legyen nagyobb lökettérfogatú mint 50ccm vagy ne haladja meg az akármennyi (4kw) teljesítményt ? vagyis nekem most van egy 50es vámpapíros nsr-em és lefojtom (mind1 hogyan) 4kw-ra akkor elvileg kaphatok 50es pappert meg rendszámot
125/50: vagyis 180/50 én nyomtam évekig, de elegem lett,hogy nem mehetek ki a megyéből mert csak itthon lehetett elsimítani a gondokat.

Villanyroller és egyéb lélekvesztők: komolyan életveszélyesek a merülőfélben lévő villanybiriglivel 5-tel a főúton kacsázó szerencsétlenek! Kitiltanám őket a közutakról. A bringát tekerni kell, ez az alapszabály, aki lusta tekerni az motorozzon!
hát kicsi szabálysértés nem szabálysértés?
Azért kemény ez eu2-s norma meg a kresz. Bezzeg az elektromos söprűnyelekkel lehet szelni a levegőt, vizsga, jogsi, sisak és minden nélkül. Tudom, hogy nem minősül motornak, mert az elektromos motorja nem halad meg egy bizonyos teljesítményt, de akkor is. Nehogy már, hogy nekem jogsim, biztosításom, sisakom van és elkerüljön egy piszokkal valaki. Ez nem a "kinek a nagyobb a töke" eszmefuttatás, de a lényeg, hogy jobban lehet tépni egy ilyennel mint egy robogóval elvileg. Én nem mertem bevállalni a 125/50-t több okból is: túl becsületes vagyok és szeretek motorozni nem rettegni. Másik meg a baleset... Így egy sr70 ditechem van. Ezzel is kreszt szegek, de mégis másképp.
a szabálysértési törvény szerint: a szabálysértés elkövetési eszköze elkobozható. Egy nem azonosítható, ergo bármikor újrapapírozható tárgyat az eredetének kivizsgálása, és a műszaki alkalmasságának igazolásáig le fognak foglalni. Hidd el, ismerem a logikát.