Már ne haragudj, de jó nagy balfasz vagy ha beveszed ezt a 340es dolgot.. Valóban 200felett van egy gyári új dugó meg henger, de ki az az idióta aki 3x árat fizet ki valamiért, amit meg lehet kapni harmadannyiért? Utána kell szépen járni a dolgoknak.
A ragadásról nem mondtál még semmit sem, pedig azt kérdeztem. Nem érdekel mit mondott a tulaj, meg hogy cserélve volt e a dugó vagy sem. Mik voltak a ragadás körülményei? Elég sok múlik a vezetési stíluson (no motorfék, öblögetés, stb), a jó olajon, a MEGFELELŐ KARBURÁLÁSON, és még sok mindenen. Egy kiválóan beállított tökéletes 2t motort is tönkre tud tenni egy hozzánemértő 5perc alatt!
Csak azért vagyok ennyire szájbarágós, mert kezd kicsit elegem lenni abból hogy jönnek a fiatal srácok, hogy megragadt az RS, mekkora szar, közben meg semmit nem tudnak az egész hátteréről, stb. Közben meg ha jól be van állítva, jó olajjal, megfelelő alkatrészekkel, megfelelő vezetéssel, gyk. a szervizintervallumokat leszámítva örökéletű egy ilyen vas. Persze vannak még balszerencsés esetek, de minden ilyet le lehet szinte nullára redukálni. És azért mondom el ezeket, mert én voltam a legjobban felháborodva amikor egymás után kétszer ragadt meg az RS, csak épp nem láttam a hátterét, hogy miért is... Szidtam szegény motort, közben meg egy balfaszovics szerelő baszta el a beállítását, és ezért akadt meg...
CSak nem szeretném ha tovább romlana az RS híre az ilyenek miatt! Kiváló motor, nem kell leírni. Kategóriában meg No1.
OFF és bocsi az YZFesektől, csak áruljátok el ki tanulóvezetősködik itt hmvhelyen egy piros fehér YZF125rel? Össze kéne röffenni, megcsodálnám a gépest.
üdv
Az új dugattyú még jobban meg tud szorulni mint a régi szóval nem biztos hogy hibás az előző tulaj. Mint ahogy Tyt is írta ez lehetett a beállításoktól, vagy helytelen használattól.
a válasz egyszerű: így vettem!...akitől vettem elég jól beetett, vhonnan szerzett 1 számlát h uj dugattyú benne, és felvan újjítva a motor...erre 2 hete megállt, elvittmem ceglédre és végülis a szerelése: 340 ezer lett volna...így ugy döntöttem lemondok a 2T ről...igaz...kaptam most ezt az ujR125 szebb mint a régi RS meg minden...de még sem örülök neki annyira...uj RS-t apa nem vett mar nekem, mert ha abban is megallna vmi vagy....:S szoval azért hiányik...egy iylen yamaha R125 nem fogja visszaadni azt az élményt...:) de azért ettől függetlenül várom már a szerda délutánt....cska csütörtökön elutazok Balatonra...ugy h szerda délutnatól csütörtök rggelig motorozni fogok:) főleg így 2 hét kihagyás után már hiányzik is...
"Nekem Aprilia RS 125 volt és megállt benne a motor...egyúttal meg is untam a 2T "
miért akadt meg? nem válaszoltál RS fórumba sem, hogy mi volt a baj. Könnyen lehet hogy a tiéd is szarul volt bekarburálva, szar olaj volt benne, esetleg szarul ment az olajpumpa, vagy netán te basztál el valamit :))
mind1, a 2t nem való mindenkinek, jó is ez így hogy csak a fanatik 2t rajongók tartanak ki mellette...
csáó hát az hogy hogy lett megcsináltatva az egy hadititok ... na szall... fater elvitte műanyagoshoz... aztán azt a hosszú egyenes részét levágták... csak egy nagyon pici rész lett belőle hagyva... aztán úgy lett felfogatva... tudom most ezt így kicsit nehéz elmagyarázni mert nem voltam ott mikor csinálták de talán a közeli képen valamennyire láccik... majd csinálok olyan képet amikor alulról fényképezem le...na csáóka
Sziasztok!
Nekem Aprilia RS 125 volt és megállt benne a motor...egyúttal meg is untam a 2T és multhéten vettem fekete színben Yamaha R125...kivancsi leszek, h milyen lesz...:) Maddi008...az lenne a kérdésem h, hogyan csinaltad ezt a rendszamtablatartót? mert nekem sem tetszik a gyári:)
Dave merre es mivel rakattad ra azokat a felni csikokat?
ÉRDEKEL!
mert en is rendeltem egy szetet de elso feltetelnel marhara nem sikerult es letettem rola :)
nha csáááóóka végre itt vok... most egy kicsit pihen a kicsi R1 mert buktam motorral...hál istennek nem sajáttal... faterével ..robesz.. nem lett semmi baja... nekem meg 6 hetet mondtak benn a korházba most volt a 3. hetem csütörtökön...de már motorozok itthon az egyenesbe legalább addig is megy bele a km ... Z3..nemvágom h neked hogy lett meg a bukógomba ingyé... mi mikor vettük a motort... akkor még aztmondták benn h nincs forgalomba... és kb. 30-ért lehet majd kapni... raktam fel képeket az uj rendszámtáblatartómról.. nagyonütős lett..
A ragadásról nem mondtál még semmit sem, pedig azt kérdeztem. Nem érdekel mit mondott a tulaj, meg hogy cserélve volt e a dugó vagy sem. Mik voltak a ragadás körülményei? Elég sok múlik a vezetési stíluson (no motorfék, öblögetés, stb), a jó olajon, a MEGFELELŐ KARBURÁLÁSON, és még sok mindenen. Egy kiválóan beállított tökéletes 2t motort is tönkre tud tenni egy hozzánemértő 5perc alatt!
Csak azért vagyok ennyire szájbarágós, mert kezd kicsit elegem lenni abból hogy jönnek a fiatal srácok, hogy megragadt az RS, mekkora szar, közben meg semmit nem tudnak az egész hátteréről, stb. Közben meg ha jól be van állítva, jó olajjal, megfelelő alkatrészekkel, megfelelő vezetéssel, gyk. a szervizintervallumokat leszámítva örökéletű egy ilyen vas. Persze vannak még balszerencsés esetek, de minden ilyet le lehet szinte nullára redukálni. És azért mondom el ezeket, mert én voltam a legjobban felháborodva amikor egymás után kétszer ragadt meg az RS, csak épp nem láttam a hátterét, hogy miért is... Szidtam szegény motort, közben meg egy balfaszovics szerelő baszta el a beállítását, és ezért akadt meg...
CSak nem szeretném ha tovább romlana az RS híre az ilyenek miatt! Kiváló motor, nem kell leírni. Kategóriában meg No1.
OFF és bocsi az YZFesektől, csak áruljátok el ki tanulóvezetősködik itt hmvhelyen egy piros fehér YZF125rel? Össze kéne röffenni, megcsodálnám a gépest.
üdv