Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valószínűleg más a fogalmunk a motorozás és a túrázás fogalmáról, de ezen ne vesszünk össze, mert a lényegben igazad van.
Jó, de pályán motorozik az ember. Utcán te túrázol azért nincs gond. Ha utcán is elkezdenél motorozni, és elcsúsznál, akkor szalagkorlát, fat, kamion, stb.
2800km kb.
menyit mentél eddig az új dugóval?
"pálya nem tudom miért veszélyes:) "

nem emberre, motorra nézve. Nekem az jön le hogy eddig 30-50%ban aki felment pályára 5ből 1x eldobta a vasat. Nézd meg, 07Rs125 is elzakózott tegnap a ringen, pedig előtte nem volt semmi baja közúton. Nyilván sokkal többet kihozol magadból és a motorból, mint utcán, és jóval nagyobb az esélye, hogy elcsúszol, elméred a féktávot, stb stb. 2 éve motorozok az RSel közúton, és eddig volt olyan szerencsém hogy nem volt semmi baleset, elcsúszás, stb. 14e kmt ha lenyomnék pályán tuti h 10x elzakóznék, és f@szomnak van kedve állandóan törött motorral motorozgatni...
Sokat költöttél az RSre :P
Az enyém 6literrel elvan + olaj, dehát 4tn is kell olajat cserélni mondjuk 5e kmként x litert, stb
Ha nem ragad meg, akkor nincs baj, és viszonylag olcsón fenn is tartható. Amióta rendbe van rakva én csak tankolom...
Csodajó ötletek születnek, de itt az elvről van szó. Ha autóm lenne NEM lehetne motorom. Nyilván nem adhatnám el a bmwt sem, stb... Az meg hogy bmw, aztán dolgozol és motor az VICC. 20 éves vagyok, egyetem mellett az életbe nem szedném össze az RS árát sem!
Én inkább úgy mondanám magam, mint elhivatott motoros. Aki nem így gondolkodna mint én, az inkább járjon tényleg autóval. Aki egy autóért feláldozná a szeretett motorját az NEM IGAZI MOTOROS. (kivéve ha mondjuk most született meg a gyereked, és muszáj 50kmeket hurcilászni, stb stb)
Én kérném a Bmw-t és ha dolgozok vennék egy mocit
akkor várni kell.
Az rst se adhatja el... a bmwt se adhatná...
én simán belemennék...megkapnám a bmw-t,eladnám,és vennék belőle néhány kedvemre való 2kerekűt
szerintem sokkal nagyobb élmény egy 105ös skoda
azon mindenért meg kell küzdened,a bömös már sofőr nélkül is elmegy
Ajj haggyál már!:D Bömbi meg bömbi na
Ez kb olyan mintha megvennének, hogy ne motorozz... vége a motorozásnak? egy igazi motoros nem megy bele ilyen üzletbe
Hogy érted?
Ez elvkérdés is szerintem...
Bolond vagy ha apád új bömbit akar alád tenni és te az RSt választod!:D
én könnyen lemondtam róla mert a belváros használhatatlan autóval és motorral is. azon kivül meg nem sok helyre megyek, boltba meg bnőmhöz, mind a 2 két utca. erre veszek majd egy robogót. a 4t 2t vitában mindig a teljesítmény szólt a 2t mellett és a megbízhatóság meg a tartósság a 4t mellett. hát utcára tök felesleges a teljesítmény, pont az ahova a tartósság kell főleg iyen utak mellett. innentől szerintem hülyeség az rs-t fentartani utcára, és ebbe beleértem azt is h 2X annyit is fogyaszt a lassan 310ft-os benzinből. az rs fentartásából fenn lehet tartani egy robogót meg egy pályagépet. ez a 2 nekem legalábbis bőven elég arra h azt mondjam h közúton szevasz RS.
ugyh akinek cbr 125 vagy r125 van azt én nem adnám el hanem megtartanám a későbbiekben is városi cirkálásra mert költsége nem sok van. és amellé mehet egy gyönyöű pálya r6os:)


pálya nem tudom miért veszélyes:) hringen még egy ember nem halt meg sem a többin (de még bénulásról sem hallottam). pannoniaringen volt egy srác aki alatt egyszer csak ketté tört a gixxer:(. szegény alatt valószinüleg utcán is kettétört volna ugyaniyen kimenetellel. nincs minek ütközz, nincs szembe jövő autó, kamion stb. persze összetörni magad itt is össze tudod.
Engem egyszer már megfogott. Ha már választani kell akkor inkább mint a szakadék. Sajnos erre felé nincsenek pályák. Így marad a szerpentin.
hát nálunk ilyen nincs, mármint hogy pálya. Nem tudom miért, de apám engem kb. jobban félt a pályázástól, mint az utcai motorozásról. Ráadásul akárki akármit mond, én nem akarok lemondani az utcai moccozásról. Szívesen pályáznék, de ilyen vagy-vagy dologba nem mennék bele, nem áldoznám fel csak a pályáért az utcait. És mellesleg leszarom hogy ki mit gondol rólam, én így érzem jól magam. Főleg hogy sokszor közlekedési eszköz is az RS, szegedre könyvért-jegyzetért - konzultálni (amikor nincs kedvem buszozni vagy sietek), mártélyra nagyanyámhoz hetente egyszer melózni, segíteni, vagy valami.

Viszont apám azt mondta h ha 1x eladom az RSt, bármilyen autót kérhetek... Tudja hogy a BMW a gyengém, felajánlott egy új 3as v. 5ös bömmöst az RS helyett, de én nem adom a motort semmilyen autóért..
ebben igazad van, király élmény volt amikor mentem dunakeszire, kanyarok, hegyek, minden ami itt nincs 150kmes körzetben. Sajnos nem a gyűjtögetés híve vagyok, ráadásul (hülyén hangzik), de nem merek NAGYON messzire elmerészkedni az RSel, félek a ragadástól. Pont elég volt nekem eddig 2 ragadás az RSel, egyszer egy tanyán kellett hagynom algyő mellett két napig, amíg érte tudtunk menni. Az összes körmöm lerágtam hogy nem e adták el a tanyasiak időközben a méhbe a motort, de nem :)
igen tényleg jó pár méterre a szalagkorláttól menni, h amikor ránézel akkor mindig az jusson eszedbe h ha elesel akkor szétcsonkol a picsába...
szülőket pedig könnyű lehúzni. én amint megigértem h lemondok az utcáról, másnap már mentünk a zxr-ért. ugyanugy mehettünk volna akár 600asért is csak nem sok értelmét láttam h megvetetem aztán nem bírom pénzelni az egy évben legalább 6 gumicserét...
így ők sem féltenek, és én is jól jártam :)
Egyszer gyűjts össze annyi lóvét hogy elmenj a Mátrtába. Ott azért még lehet hogy tud kellemes meglepetéseketokozni az RS. Teljesen más az amikor sík terepen mész vagy amikor pár méterre a fáktól, szalagkorláttól, emelkedőn, lejtőn visszafordítóban, hosszú nyújtott kanyarokban. Ne érts félre nem a motoros tudásodat vonom kétségbe, mert tényleg mentél már annyit 125-ös gépekkel hogy úgy érezd kinőtted. Fő a változatosság.