Egyik legjobb spanom 2006ban megvette a zsír új RSt, aztán lement vele balatonra és megállt alatta... (tud a srác nem első motorja, szereli is őket ezt nem tudta megcsinalni). Elvitte szervízbe, hazavitte 2 hétre rá újra meghalt és NEM tudtak rá mit mondani a szervízben. Ismétlen értett hozzá.. persze vannak kivételek, lehet h valami el volt baszva a gépen de nem az ő hibájából ment tönkre. Én pl nem bírnám idegileg elviselni ha 200km-re otthonról meghalna alattam ezér nem is vennék 2t-t. De kinek ez kinek az... Szar lenne ha midenki Carmen Electrat akarná faszrahúzni...
Na igen, de ha nincsenek olyan haverjai akik értenek hozzá, nem motorosok, akkor akreszből szerzi be az alapot, akkor meg elég nagy esélyelhazavágja a motort... bár tényleg illik utánajárni...
szerintem jól leírtad amit akartál. Meg igazad is van!
Viszont a KRESZ dologhoz.. Nem baj az hogy nem foglalkoznak ilyen vasakkal, a sok tudatlan még belekavarodna a sok információba. Már érted, mi lenne ha minden motorjogsi tanulónak elmagyaráznák hogy 2t motornál így kell, holott lehet sosem lesz 2t motorja. A nagy általánosságra igaz amit mondanak, de pl. a motoros kresz (járműkezelési, járműtechnika rész) 90%a hülyeség volt a motoromra nézve.
Aki ilyen motort vesz, nézzen utána hogy kell bánni vele :)
Igen, amikor jártam kreszre anno mondta a vezetéselmélet vagy mi oktató hogyha csak kicsit kell lassítani akkor elég a gázt elengedni elég a motorfék...
Hát Tyt vannak problémák, rst általában kezdő motorosok veszik meg, akik nem feltétlen értenek a 2t technikához, sőt többsége nem, nem halottak még ilyenről hogy nuku motorfék, öblögetés, sőt kressz ha jól emlékszem pont ellenkezőjét írja, és főleg nem foglalkozik az ilyen erősebb 2tkel, pedig szerintem 30 Le sok egy kezdőnek, akárki akármit is mond... azért van ilyen sok negatív kritika...
mostmar sajnalom h megbíztam itt Dabason a szerelőkben...de....már nem tudok mit csinalni!motorfék volt...és bevallom, hogy szinte ugy vezettem mint a CBR-t csak pörgettem...és több mint valószínű, hogy én is tehetek arról h tönkre ment....nem nekem való a 2T...és bevallom h szarul vezettem azt a motort és nem uyg ahogy keleltt volna...így maradok a 4T-nél...
köszönöm köszönöm, hogy ezt leírtad, maradjunk annyiban hogy az RS125 egy kiváló motor ! Csak sokszor nem megfelelő kezekbe kerül :)
Egyébként örülök h leírtad tisztán hogy mi volt, remélem a sok kárörvendő okul belőle. Soksikert a yamahához! Majd rakj fel képet!
hmm...én nem leírni szerettem volna az RS-t és nem is akarom leírni, és még mindig azt mondom hogy a 125ösök között a legjobb gép!én csak azt mondtam, hogy meguntam a 2T és nem kaptam még 1x.... ...egyébként olajat a legdrágábbat vettem bele, vmi 4 ezer forint volt...gondolom ez már elég jó!
...a karburátor szarul volt beállítva és az olajpumpaból a bovden szinte teljesen ki volt tekerve...és h mitől akadt meg? nem tudom...nem is mondtak meg...d talan ha nem itt Dabason viszem a szerelőhöz átnézetni, akkor még lehet most is járhatnék vele...de hat ide elvittem és mondtak h semmi baja...tudtma h van..mire leérem vele Ceglédre a masik szerelőhöz beállt...ott szétszedték és a valtó PL mar olaj nélkül ment...mert a tömítések szimeringek eresztettek....szoval nem tudok vele mit csinalni...mostmar sajnalom h megbíztam itt Dabason a szerelőkben...de....már nem tudok mit csinalni!motorfék volt...és bevallom, hogy szinte ugy vezettem mint a CBR-t csak pörgettem...és több mint valószínű, hogy én is tehetek arról h tönkre ment.... nem nekem való a 2T...és bevallom h szarul vezettem azt a motort és nem uyg ahogy keleltt volna...így maradok a 4T-nél...
mondom... műanyagos ehhez képest... fillérekért megcsinálja és sztem jobban is néz ki így mint azzal a tartóval... estére csinálok olyan képet amin lácccik a felfogatás...aztán majd megnézitek h mivan..
csáóka. 17.000-ééé ?3.gif" align="absmiddle"> kicsit nevetséges zstem... nekem ha jól tudom egy műanyagos asszem.. 5-6.000é csinálta meg... és sztem kurva jó lett... , de hát kinek mi... próba csereszne
ingyen felnicsík,tankpad,karbon bisz-basz a kormányhoz
mindent dekoros rakott fel INGYÉÉ Yamaháék intézték