Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha jól nézem a gyári 12 ló keréken, a dobbal meg 13?
Azt írták rá, hogy 4szelepes lesz, tehát egy szintű lesz az R125el, viszont árban a legolcsóbb lesz!
Hát bazz 20 éves vagy állj a sarkadra.
suzuki? sztem vhol a 2 közt
Szia Zsombor! Na egyszer majd személyesen dumálunk úgy ,,felnőtesen,,. Járasd be faxán a gépet és ha majd motort váltasz szóljál. Van 1 16 éves fiam aki be van sózva,de az idén nem nagyon férnek bele dolgok. ( money money money ) Újat nem szeretnék venni. A 2T nek meg van a va
rázsa, ereje stb.Lásd RS 125 + dizájn. De 2T többet nem. Elnézést a 2T rajongóktól.
Különben nekünk a kék szín nagyon bejön. Sokak szerint unalmes a klasszikus Yamaha kék. De kinek mi.
a motoros magazinok jókat írnak az R 125 ről. Azért kiváncsi leszek a gixer 125r re. Árban biztosan jobb lesz. Honda 819.000 Yamaha 998.000 Suzuki ? Szerintetek?
"összetöröd évente 1x-2x a mocit, sztem abszolut belefér pályán"

most mondjam azt, hogy én egyszer törném össze a motort, búcsút inthetnék egy pár évig a motorozásnak? A törött gép javítását nem tudnám kifizetni saját zsebből, szülők nem segítenének az tuti. Ráadásul ha 1x elzakóznék akkor rájönnének hogy el is lehet esni a motorral, és tuti eltiltanának legalább addig amíg magamnak nem tudok 1et venni a saját keresetemből. Nálunk elég nagy szülői szigor van motor téren.. Persze lehet ez az oka annak h élek még
6liter lehet duplája egy cbr125nek vagy yzfr125nek, de sztem pariban van mondjuk egy 600as átlagos fogyasztásával.
Egyébként májusban volt 2 éves a motorom, nem 1
Grat ZSombor!
Ugye mekkora élmény kicsomagolni a kis lovaskocsit?
azé érdeklőd meg!Az én váltóm már nagyon sír új olaj után
Gratulálok hozzá :)
Bár nekem is 1000 ret mondtak, de már annyi fórumon olvastam hogy egyik 50km erbe cserelne olajat masik meg minnel később..
szoval ugy döntottem hogy én 500 ba megejtem az első olajcserét :) elvegre garanciat ezzel nem veszitek :)
na mindekinek szép álmokat!
Jó éjt
még én is...954...jövőhét csütörtökre kaptam időpontot yamaháéknál
persze nem Rád céloztam,csak mielött a sok 13-14éves kisrác fölbátorodna gondoltam nem árt tisztázni a dolgokat
Z3 , köszönöm szépen :)
Igen nagyon jó 5let egy versenypályán döntögetni :)
Ha időm nem korlátozza akkor benne vagyok!
Addigis mindenkinek sikeres bejáratást :)
vagy csak en vagyok bájáratósan a motorral? :D
Neked meg Boldog szülinapot,és grat a géphez és várlak majd kakucsringen Téged is,kellene egy YZF-R125ös napot összehozni kakucson és akkor mindenki tanulhatna a másiktól,meg rájönnétek páran hogy ami közutón kevés az egy gokart pályán hihetetlen élvezetes
nem mindenkinek azt jelenti a 15paci kimotorozása hogy egyenesbe 120nál nem fossa magát össze
Motopityu , Tyt, meg mindeki
Igen igazatok van mindenben, valóban váltani szeretnek megtanulni motorral, az is biztos, mert sokan mondtak, hogy nagyobbal kellett volna, kezdjek 250essel, igen az is igaz hogy 29 eves vagyok ( tegnap előtt óta )
És az is igaz hogy nekem EZ a motor nagyon tetszik! Gyönyörű a formája, nagyon jól húzza még az én kilóimat is
És nem nagyképűségből mondtam az R6ost.

Állítólag azon is meglehetne tanulni, de valahogy jobban ereztem magam, hogy inkább egy kissebben tanuljak meg beszelni.
Van rá lehetőségem, hogy megvehessem a motort, megtettem es így lesz az R6 is, de ismétlem, nem esztelenül megyek. Hanem csak úgy passzióból
Üdvözlök mindenkit és köszönöm a jó tanácsokat. meghallgatlak es fogadom őket, mert én csak most kezdtem váltós motorral
Tiszteletem mindenkinek!
6liter az a duplája egy 4üteműnek. robogóról ne is beszéljünk... inkább bohóckodok majd azzal az utcán:))
hát az biztos h ráment a gatyám de igazából ahhoz képest h a tied 1 éves ahhoz képest te sem panaszkodhatsz. :)

az a baj h sokan azt hiszik h x éve motoroznak és akkor az már egyet jelent azzal h ők jó motorosok. a honda nap nagyon tanulságos volt h jönnek a a 600,750, 1000es sportgépekkel a pályára, ehhez képest a kb 35 fős társaságból magda attilán meg végh janán kívül mindenki mellett olyan lazán elmotoroztam mint a szél. pedig ha valakinek akkor nekem tényleg elég nevetségesek a köridőim az egész kanyarodásból meg erős fékezésből áll. a célegyenes után mindenki a kanyar előtt már a 200as tábla előtt tépia féket! ezek h védenek majd ki valamit az életben azt nem tudom! motorozni csak pályán lehet megtanulni, és akkor sokkal több a esélyed az utcán is a túlélésre... szvsz
"nem emberre, motorra nézve."
hát inkább törjön szarrá a motor ne a nyakad. összetöröd évente 1x-2x a mocit, sztem abszolut belefér pályán, nekem mondjuk szerencsére még nem volt szerencsém ehhez. utcán viszont lehet h nincs még 1 esély.
egyébként az eséseknél nekem is 2-0 az utca javára.
jójó, de az ember nem ilyen, vagy legalábbis ÉN nem! Nem azt mondom hogy az első alkalommal akarnék a pályamenők életére törni, de nyilván ha feljutsz 1x pályára, akkor úgy vagy vele hogy ittvagy, jó az út, zárt pálya, sokkal hamarabb meg akarod keresni a korlátaidat, a motor határait stb
Jóhát vazz :) Nem baszogatásképpen, de pályán lehet motorozni fokozatosan is, próbálgatni, mit tudsz, mit tud a motor. Nemkell versenyezni...
Hozzászólásom annyi lenne hogy én nem estem el tegnap a pályán, nemvoltam 2 hete pályázni.
Utca vs. pályáról annyit, hogy 4 éve mióta motorozok 4-szer estem, 3 az utcán volt egy a pályán.
Az mostani rs-em beavatását pl egy autós okozta, aki csak úgy minden nélkül kikanyarodott elém, aztán elhajtott a helyszínről.

Pálya rulez!
bocsi bocsi :)
de úgy néz ki a 'túrázás' (a szavaiddal élve) a megoldás arra hogy utcán ne törjem szarrá magam és a motort.
nem ő volt (07Rs125), hanem én