Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Bocsee... tényleg akk nem figyeltem.... ........
Ezt a poént múltkor is előtte csak nem figyeltél fel...Tojó=tyúk...neked magyarázzam?
Ezt esküszöm nem értem...
Tojót?!
a tojót választja
Tyt! És szerinted melyik a jobb... gondolom, h az Rs.. .........deh a CBR125 vagy az R125?
ma volt szerencsém közelről megvizslatni 2 yzf-r125öt, sőt az egyik még motorozott is velem (mármint mindenki a sajátjával). Kurva unalmas volt. Igaz bejáratós volt a vas, de az agyamra ment hogy 3-4ezernél el kellett váltanom. :)
Közelről is szépek a gépek, sok dolog tetszett rajta, sok dolog nem. Egy két furcsaságot is véltem felfedezni (felnibe ütött betűk? agyrém), meg a kidolgozás nekem nem tetszett annyira. Ja és ami nagyon nem jött be, az az első villa. Se USD, meg olyan vékonyka :( Mondjuk a feladatát biztos ellátja meg minden. Egyébként nagyon szép gép, és végre volt alkalmunk egymás mellé állítni a CBR125öt (új), YZF125öt és RS125 öt :)
Zsombor! Az enyém 6200on megy 80at, többet még nem mentem vele...
Am nem nagyon akarok beleszólni, deh mi lenne ha úgy csinálnád, h veszel arany matrica lapot... x összegért, ... nem drága (mondjuk attól függ, h milyet veszel... deh biztosan olcsóbb mint amit készen kapsz) Elővennél vonalzót, ceruzát, ollót és gyártanál magadnak egy 0.6-osat vagy egy 0.7-eset..... vagy amilyet szeretnél... Eddig mindig így csináltam a motorjaimnál... és észre sem lehet venni, h én vágtam ki.... csak türelem kell hozzá...

Jah és nagyon ritkán használom az iwiw-em, nem szeretem.. deh ha arra járok megkereslek..
azért mer apriliábol van a legtobb ...
egyébként ma láttam a szilvási motorostalin egy sárga yamahát ha vége a talinak majd jelentkezzen ha kozuletek valo
Grat TALMA!
Azért remélem néztétek a konstruktőri állást, eléggé ottvan az aprilia az első helyen :)

talma+ aprilia
Ha azzal volt a baj, hogy kik hajtják, azzal teljesen egyetértek. Sok kis csíra van itt is, idegesítőek.
Nekem arra volt a robogó, (nem az enyém, fateré volt, én használtam, városban járkálsára vette) hogy hétvégenként kerüljek egyet, nyugodt tempóban normálisan menjek. Sose tuningolgattam, mert tudtam, hogy pénzkidobás. Mindig is váltós mocit akartam, ezzel egyetértek a simosokkal. Csak azt a dumát kerüljük, "ezt nem kell tudni vezetni, csak húzni kell" meg "hol lesznek ezek 20 év múlva" stb... ezektől herótot kapok. Na bocsi a sok offért, nézzük inkább Talmát!
On!
Az aerox az más
Szija 07RS125 csak most olvasom a komidat... te melyik szervízbe hordtad hogy megcsinálták gariba a ragadást?
sokmindenre reagálhanék,nem teszem,ez nem az a topic,csak 1 mondat:
nem a robogókkal volt a baj (pl nekem sem) hanem általábanm azzal a korosztállyal aki hajtja.
Kari, elneztem valoban olyan 76 korul megy 6000 en, 6500 talan 80 al megy.
Tegnap volt az elso nagyobb utam, amugy meg en is aranyozottan akarom feltenni a csikot, csak jol mutatott rajta.
Meg is vettem egy felnicsikot de hot szarul sikerult feltennem az elso 20 centit gy kivagtam a szemetbe.
gyere Debrecenbe :)
Laza, vasarnap delutan estefele erek vissza, ha akarod mehetunk a varosba:)
majd jelentkezem.
Kari, Laza iwiw en vegyetek fel vagy MSN vagy akarmi.
Hát képzeld én ültem már pár robeszon, tuning 70esen is, és még mindig az a véleményem hogy kerekes hokedli... fújj de szar, amúgy tök jó hogy 140es gumi kell, meg annyiba kell kerüljön mint egy simson, de még így is simson döntene jobban, vastagabb gumival nehezebb bedönteni... simsonnal meg gyári gumikkal simán felkarcolod a betont még emelt lábtartókkal is...
hát én örülök hogy simo-t használok kezdő motornak. lehetett volna robesz is (bár nem az 500e ft-s fajtából) de mondom: inkább legyen simo! mert ugye azé csak váltós meg minden szal jobban nagymotorosnak érzi magát az ember rajta mint 1 robeszon. meg ugye azé a simo-t folyton csiszolgatni kell szal aki megtanulja a simo-ját szerelni annak később se lesznek gondjai a szereléssel, persze csak bizonyos korlátokon belül. nem tagadom én is elfogadnék 1 ilyen nagyobb kaliberű robeszt de akkor eladnám ls az árából vennék 1 TZR-t .
nah szal nekem semmi bajom a robszosokkal (sőt) de én váltó párti vok szal örülök hogy a simo mellett döntöttem
Ennyi marhaságot rég olvastam már....mi az, hogy széken ülsz? Aki ilyet ír, szerintem életében nem ült még robogón Jártam régen döntögetni az aeroxot és sosem fostam, hogy mikor esek, mert nem holmi bicajgumi volt rajta hanem 140-es Pirelli, aminek az árából kijön egy szarabb simó. Most nem akarok senkit cseszegetni ezzel, de hogy ha már pár ember ekkora marhaságokat beszél azt csak sajnálni tudom.
A másik szöveg, amit már sokszor olvastam: "Hol lesznek ezek a pöcsköszörűk 20-30 év múlva?"
Hát hol lennének bakker, ezek nem hiába 500 ruppóba kerülnek, nincsenek kihegyezve elmennem akárhova. Még szerelgetni se kell, mert eleve nincs mi tönkre menjen rajta. Tényleg nagyon sajnálom, akik ilyeneket állítanak, de szerintem ez szimplán irigységről szól, nem több. Magatokat nyugtatjátok ezekkel a szövegekkel, amivel nincs is gond. Szeressétek a motorjaitokat, de nem kell így lenézni a másikat, mert valljuk be....hiába mondjátok, hogy nem fogadnátok el, meg cserélnétek, mindannyian tudjuk, ki járna jobban
Száljunk már le a magaslóról....
Na jóéjt mindenkinek!
Na ha már ennyire offoltok... Én egy robogóért oda nem adnám a szimómat... (R125-ért mind2-t ) Szerintem nem a legjobb motor, sőt... De sokkal jobban élvezem vele a motorozást, több biztonségérzetem van rajta (mivel a lábam közt van a motort), robogón meg mintha széken ülnél, ha kanyarodsz akkor meg mintha budin, mert szarsz h mikor esel. Azt bírom, ismerős most vett egy fulltuning robogót 70-es henger, sportkipuff, mit tom én milyen gyújtás stb... 60-ig nem bírt vele otthagyni, igaz 90-et megy, de gyorsulásba városba sztem nem rossz a gyári szimómhoz képest... Kanyarba, körforgalomba meg 2X körbemék mire ő 1X.
egyet értek ....
Simsonozni márpedig jó
Aztaaa Milyen lavinát indítottam el..Mikre vagyok képes
Igen igne... Egyetértek....
hiába veszel bele alkatrészt.. azt faragni kell 1 jódarabig mire stimmelni fog
énis TAPASZTALTAM
a legjobbakat meg azon röhögök, amikor azzal jön valaki, hogy bezzeg a simsonba fillérekért lehet alkatrészt kapni. Jóformán mindent kicseréltem a simsonon, nem volt egy olyan alkatrész ami tökéletesen passzolt volna, mind-mind egy jól megtervezett kisipari szardarab volt :)
"és a simo működik napjainkik,szinte a robeszok szintjén áll(szinte!)kíváncsi vagyok melyik mostani pöcsköszörű fog működni 20-30 év mulva!"

ez a duma annyira simson klub magyarország gyanús :)) Akkoriban amikor még az index fórumon alakult a klub, nagy hanggal ordítoztuk ezeket a mondatokat, elvakulva, közben életünkben nem mentünk robogóval. Nem olyan szar gépek azok a robeszok. Én magamból kiindulva inkább picit kisebbségi komplexusos voltam hogy nekem nincs 400rongyom egy 50cc motorra, és simsonoznom kell :)
Persze nem bántam meg, imádtam, sose csináltam volna végig más motorral a kismotoros korszakot!
"és a simo működik napjainkik,szinte a robeszok szintjén áll(szinte!)kíváncsi vagyok melyik mostani pöcsköszörű fog működni 20-30 év mulva!"

nem azért, de egy átlagos mai simsonban már minden alkatrész 25x ki lett cserélve. Gyári állapotában az sem bírja tovább mondjuk 30-50ezer kmnél meghibásodás nélkül (legjobb esetben). Egy mai robogó is jó eséllyel elmenne annyit. Szóval szerintem erre ne alapozz. Ráadásul a simson konstrukcióban is lehet elég sok hibát találni, főleg ha sokat szereled. Isteni, imádnivaló kis gépek, de nem kell azért elszállni, látni kell a korlátokat is. Még mielőtt lehurrogsz éveket simsonoztam, tuningoltam, szerettem, beleöltem sok pénzt, stb stb... Sok idegesítően szétspórolt gyári alkatrész volt rajta. Hátsó lengővilla csavarodik, stb stb (hasonló hibák az MZknél)
Egyébként nincs az a pénz amiből te gp mezőnyt verő mz-t csinálnál, de gondolom képletesen értetted.