helllo
grat a mocihoz előszöris! nekemis kékben van, és nem Rossi, nem snassz a kék :P:P
bár gondolkoztam énis a sárga meg a fehérbe is..a fekete valahogy nem vonzott.
egybknt télleg jár minden űj tulajnak a mesterkurzus? nekem nem járt...jó, mondjuk én kaptam ajándékba 60ezerért ruhát, de akkoris :D irhatnátok erről..
egybknt el voltam utazva, nem tudtam az elmúlt bő 1 hétben motorozzni, de ma végre mentem vele megint egy kicsit, megvolt az első tankolás is (pontosabban a második, mert elhozáskor is volt egy...), kb 340 km-t birt egy -szerintem- nem teljesen full tank.
szóóval nekem bele kell húznom, hogy végre énis élvezhessem azokat az örömöket amikről laza91 pár oldallal előrébb beszélt, hogy hogy is gyorsul a gép magasabb fordulaton :P
amúgy szalonba az elhozatalkor azt mondták, hogy 500km után fújjuk be a láncot. ti ezt megtettétek?
grat a verdához! Sok örömet hozzá, és szerintem ne halgass a többiekre, a kék a legjobb.
A 16ezres tankpad viszont parasztvakítás! Bármilyen tankpadot le lehet gyártani rendelésre, maximum 6-8rongy, de ez már bármilyen színű, alakú, bármilyen képpel, domborral, mindennel.
A lényeg h mákos vagy hogy ottvoltál a kicsomagolásnál! Sajnos nekem ez nem adatott meg, sőt a '0 km' sem, pedig mi is újan vettük a vasat. Az én RSem volt kiállítva a szalon előtt, pedig a kicsomagolós dolog engem is érdekelt volna :(
Nahh gyerekek.. hatalmas meglepetés ért a szerdai napon
Születésnapom alkalmából anyáék megleptek egy R-125el kééééék
kezembe nyomták a megrendelő papírt azt hittem elájulok
úgyvolt h jövőhéten emgjön.. cska elhagyták a papírt és csak most jött meg ma... voltunk bent megnézni, kibontani.... ááááááh lehetetlen elmondani ezt az érzést
ha minden igaz max. 1,5 hét múlva hozhatom haza... vagyis fater
ajándéknak: gyári tankpad (16ezer ft)
Karbon bisz-basz a kormányhoz (7-8 ezer)
neon színű felnicsík (4ezer ft)
meg a mester kúrzus....( ami minden új tulajnak)
Csináltunk pár képet...
közben összehaverkodtam Rossival is :) meg megismerkedtem Nellivel kicsit csendes csaj.. de jó vékony
mutatóba pár kép :)
Tudom h már van jó pár... de muszály.. soha nem elég
megszólalt a nagy RSes ;)
Én azt mondom az RSel ha jól be van állítva és van benne kompót, még 120-130felett is belekezdhetsz előzésbe nyugodtan.
Jó persze autópályán, vagy négysávoson már nem teljesen OK, mert 130-140 a max amit utazóba lehet menni vele, afelett már cinkes. De a 160as vég alattam (110kg ruhával mindennel) alapból elég jó. Oldalbordámmal (Asszonypajtás :) ) mögöttem is ment a gép 155öt. Nem kell azért leírni az RS erejét :)) 125ccmből sztem elég yoo
A 30 lónál is marad tartalék előzésre. Persze nem a porschét kell vele 130-nál mert onnan tényleg nincs értelme.
De tényleg így van amikor én is először átültem a simsonról az apriliára: Hűde nagyot húz, aztán szépen lassan megszokod. Még mindig nagyot húz de már megtanultam kezelni és nem csak egyenesben húz .
Grat a mocihoz.
természetesen nem az első 500 után, hanem minimum 500kmként!
grat a mocihoz előszöris! nekemis kékben van, és nem Rossi, nem snassz a kék :P:P
bár gondolkoztam énis a sárga meg a fehérbe is..a fekete valahogy nem vonzott.
egybknt télleg jár minden űj tulajnak a mesterkurzus? nekem nem járt...jó, mondjuk én kaptam ajándékba 60ezerért ruhát, de akkoris :D irhatnátok erről..
egybknt el voltam utazva, nem tudtam az elmúlt bő 1 hétben motorozzni, de ma végre mentem vele megint egy kicsit, megvolt az első tankolás is (pontosabban a második, mert elhozáskor is volt egy...), kb 340 km-t birt egy -szerintem- nem teljesen full tank.
szóóval nekem bele kell húznom, hogy végre énis élvezhessem azokat az örömöket amikről laza91 pár oldallal előrébb beszélt, hogy hogy is gyorsul a gép magasabb fordulaton :P
amúgy szalonba az elhozatalkor azt mondták, hogy 500km után fújjuk be a láncot. ti ezt megtettétek?
A 16ezres tankpad viszont parasztvakítás! Bármilyen tankpadot le lehet gyártani rendelésre, maximum 6-8rongy, de ez már bármilyen színű, alakú, bármilyen képpel, domborral, mindennel.
A lényeg h mákos vagy hogy ottvoltál a kicsomagolásnál! Sajnos nekem ez nem adatott meg, sőt a '0 km' sem, pedig mi is újan vettük a vasat. Az én RSem volt kiállítva a szalon előtt, pedig a kicsomagolós dolog engem is érdekelt volna :(
Születésnapom alkalmából anyáék megleptek egy R-125el kééééék
kezembe nyomták a megrendelő papírt azt hittem elájulok
úgyvolt h jövőhéten emgjön.. cska elhagyták a papírt és csak most jött meg ma... voltunk bent megnézni, kibontani.... ááááááh lehetetlen elmondani ezt az érzést
ha minden igaz max. 1,5 hét múlva hozhatom haza... vagyis fater
ajándéknak: gyári tankpad (16ezer ft)
Karbon bisz-basz a kormányhoz (7-8 ezer)
neon színű felnicsík (4ezer ft)
meg a mester kúrzus....( ami minden új tulajnak)
Csináltunk pár képet...
közben összehaverkodtam Rossival is :) meg megismerkedtem Nellivel kicsit csendes csaj.. de jó vékony
mutatóba pár kép :)
Tudom h már van jó pár... de muszály.. soha nem elég
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.you
tube.com/watch?v...
Én azt mondom az RSel ha jól be van állítva és van benne kompót, még 120-130felett is belekezdhetsz előzésbe nyugodtan.
Jó persze autópályán, vagy négysávoson már nem teljesen OK, mert 130-140 a max amit utazóba lehet menni vele, afelett már cinkes. De a 160as vég alattam (110kg ruhával mindennel) alapból elég jó. Oldalbordámmal (Asszonypajtás :) ) mögöttem is ment a gép 155öt. Nem kell azért leírni az RS erejét :)) 125ccmből sztem elég yoo
De tényleg így van amikor én is először átültem a simsonról az apriliára: Hűde nagyot húz, aztán szépen lassan megszokod. Még mindig nagyot húz de már megtanultam kezelni és nem csak egyenesben húz .
de sztem maradok vmi sportosabbnál CBR600F például nem rossz mert hosszú távra is elég jó de majd megláttom mi lesz mert sok féle elképzelés van
de addig is 2 stroke
csak a mindennapokban jobban el tudom képzelni a hondát.
r6 meg pályára