gt r-el is.. abban is van erő..csak elfogyogat 130 fele s ott már veszélyes nekiindulni.. sztem rs se szedi lábát túlzottan onnéttól..bár nemtom.. r125 kezdeti nagy erejével,fele pacival majd elgondolkoztatja tulajokat később..
Hát szerintem meg kell azért járatni... direkt járatáshoz rakják bele azt az olajat, és első szervíznél leengedik akkor jó dzsuvás... kis fémreszelék meg egyéb jönnek ki belőle... ilyenkor csiszolódnak össze az alaktrészek, utánna kevésbé fog melegedni, stb stb (szerintem )
Jah az addig rendben, hogy nem is nagyon kell járatni. Ne is a járatás miatt ne hajtsd, hanem azért mert a gyárból gyengébb minőségű ásványi olajjal jönnek ki (a kocsik is). Én ha új 4t jószágot vennék akkor egyből olajcsere lenne, ha hajtani akarnám. Bár nem viccből raknak bele sűrűbb olajat.
Hát azért nem kéne rst se ennyire isteníteni... az se csodamotor... sokszor úgy értzed elég ez a ménes, de vannak helyzetek, amikor kúrvára kevésnek tűnik...
hát nem tudom nekem kb ugyanazt mondta a szerelő mint amit Tyt "ezt tulajdonképpen nem is naygon kéne járatni"...de persze én is óvatos vagyok vele...de azért néha odakell neki huzni nehogy ellustoljon már
Én meg ezzel.. Tanulni tökéletes enyém is,r125 is,de azért ne szálljunk el túlzottan.. hiába 30ló majdnem..majd egy előzésnél rájössz,hogy hoppá,még sem megy ez annyira,inkább húzzunk vissza mielőtt lezúz a szembejövő..
Amúgy puding próbája az evés