azért jó az már elég sokáig,mert ez az erő már elég közutra minden helyzetben.
az már más kérdés h telhetetlen az ember,és erőböl sosem elég.
na de pl ha veszünk egy 125öst,azzal még alig tudod hozni a többi közlekedő tempoját,és nicsn tartalék benne(pl előzéskor)
50-60lóval már bőven otthagysz szinte minden autost,meg felpakolva hegymenetben is elég 2 szemléllyel szembeszélben.
Hidd el hogy olyan 60-70 paciig így megy ez... utánna az már elég sokáig jó...
Haver 53 pacis motorja is olyan hogy előszőr ráültem, akkor hú de jól megy(bár háromnegyed év után ültem előszpr motorra ), mostmár csak nem rosz...
tedd félre az üldözési mániád,nem mindenki az r125 leszólására pályázik.. Ha figyelnél,s nem ugrásra készen várnál a beszólókra,akkor felfogtad volna,hogy nem fikáztam,csak elmondtam,hogy annyira ne legyetek elszállva attól az erőtől,amit most éreztek még rajt..nemsokára elmúlik..nálam is elmúlt,dupla annyi erővel.. remélem már felfogtad..
könnyű összetevészteni biztos egy r1-gyel menet közben...
azért én is kíváncsi vagyok mit tud egy 125ös 4T
honda tesztnapon megbirkozom majd a kis cbr összes lovával,és akkor ahhoz adok még 2-t és az a r125
nah ez így jo is lesz
meddig húzattad gyorsulásnál..... en 9-ig mert elvileg ott adja la a max energyt..... és ugye ne felejtsük el h 11-ig pörög .....buszmegállóból csak nézték hogy ez milyen motor?
hát figy mindenkinek a maga lova...én is odavoltam meg vissza a TZRtől...de sztem annak nem is való motor aki nem tudja értékelni a sajátját és nem ujjong érte
mindenki azt akar?
(múltkor beszéltem vmelyik topicon,és jópáran arról álmodoznak...)
(amugy ami az adatlapomon van az nekem is bejövős )