Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Z3, kicsit vegyél vissza, nem osztottalak se téged se a motorodat. Csak szeretném ha a többiek leszállnának a földre, és képesek lennének reális különbséget észrevenni a két motorban. ENNYI:
nézd.az rs utcára nem való.ez egy tökéletes kompromisszum a CBR és az RS közt.meg nekem ez tetszik na.neked az.nekem ehez húz a szivem neked az rs-hez.ezzel nincsbaj,nem értem mért kell a másikat baszogatni
de csodás 4év
jah és az RSesek beszólásai undorítóak, már alapból röhelyes összehasonlítani egy 125ös 2T-t egy 4T vel...
témához csak annyit szólnék hozzá hogy nekem yamahám van és yamahám is lesz, ezt eldöntöttem. Néztem az oldalra felrakott R125ös onboard vidit és hát azért többet vártam,asszem 117volt a vége 6 sebességével, nekem az xt megy ennyit 5 sebességgel, azért majd vki aki olyan nádszálgyerek az mondjon már vmit hogy alatta mennyit megy.
Biztos értett a lánchoz, mert hogy 1000km-er után nem szakad el semelyik az tuti. Legfeljebb haverod tul meghuzta, ennyi
Nekem a TZR-en gyárilag D.I.D volt! 420-as most 428-as!
Úr isten! Már 4 éve?
ennél már csak az lett volna szánalmasabb, ha azt írod hogy 1000km után megragadt, mert motorfékezett vele folyamatosan,és hogy mekkora szar az RS125 mert nem lehet vele motorfékezni
akkor gratula a cimborádnak.. Meg a tapsoláshoz neked is. Bármilyen motorról le lehet szaggatni akár egy 530as X gyűrűs csodaláncot is, csak kellően idiótának kell lennie hozzá.
Nem azért hogy védjem, a gyári regina lánc tényleg nagy hulladék, én mondjuk tizenhárom ezer kmt elmentem vele, de akkor már szét volt nyúlva. Egyébként soksok RSes cimborával dumáltam már, senki nem számolt be RS láncszakadásról, szóval ez nem róható fel a motor hibájának, esetleg elfáradt anyag, de én még mindig a hatalmas idiótaságra gondolok.

És ha már itt tartunk, valószínűnek tartom hogy az YZFRen lévő gyári lánc sem a legtartósabbak közé való, hisz akkor nem érné meg a láncgyártóknak...
Cimborámnak most a vadonat új RS125éről 1000km után leszakadt a lánc.
Nah ezek a videok az yzf r125-ről hát..110..ez még vérnyomásban is kevés!
én is szerettem a 2t meg ha nem 600 lesz akkor marad a jó öreg RS :)
hiába így úgy ez a 2t hogy pörgetni kell és szól mint a g*ci hát vmi eszméletlen. Tegnap is voltam motorozni igaz kevés kanyar volt meg elég szar úton, de jó volt. Mondjuk egy rs-t 5évnél tovább tartani hát nem tudom .... ezért hajlok 600as felé ... sajna még anyagilag nem vagyunk úgy hogy végig mászam a létrát, próbálok a józan ész mellett maradni. napokban meg délután ha van egy kis időm haverom svjével szoktam menni mert járatni kell :) / forgalomtól elzárt helyen :P /
upsz... tényleg...
figyimár, ezt most miért nekem írod, én nem mondok ilyeneket. lehet nekem is japám moccom lesz 1x.
De az tuti hogy az olasz a nagy szerelem
Bayliss alatt megint megállt a gyönyörű ám olasz versenymotorkerékpár a vén f@sz Checa meg úgylátszik duplázni fog a tömegcikk japán rízsrakétával
nyugi ezt amit a végén írtál megértem.

Egyébként a fogyasztás témához, ha én teszemazt városban csak 15lóerőt használnék és nem pörgetném csak 5-6 ezerig, az RS sem enne annyira sokat (4-5L), ráadásul kisebb lenne a meghibásodás esélye :)
Viszont forgatásra van kitalálva, úgyhogy szerintem szétkokszolódna egy idő után. Ezért 'néha' el kell forgatni 11-12ig, olyan hangja van az arrowwal, mintha közel lenne a felszálláshoz :))) Az elég pontos digit óra szerint 160at megy most alattam... Megbízható nekem most... Szóval annyira nem kell elásni a kétütem dolgot.

De ez a természetes kiválasztódás, nem mindenki izgul az olasz gépcsodákra.
viszont hogy ha azt veszed hogy ha utcán használod és egyre szigorúbbak a yardok + kamera stb
meg a fogyasztás is a béka segge alatt van sok motorhoz képest, akkor tökéletes. Én is szívesen tartanék egyet ... csak hát abból a pénzből tudok venni pl egy régi 600ast amit 6-7 évig tudok használni :)
honda is 2004 óta nálam aztán örülök ha ősszel ki tudom cserélni sok sok meló után + segítséggel. sztem nem szégyen de diákként nem tudok annyi zsét össze szedni hogy 100%osan kitudjam fizetni
hát én nem kezdem el most nektek itt osztani a kis yzf-et. Biztos tökjó kis motor, és tökéletes arra amire kitalálták.

De mondjuk egy versenypályán egy RS125nek egyáltalán nem lenne konkurencia, hidd el.
igazoltatásra gondoltam kékfény alatt
de miért kell téged megcsörgetni ha kékfény van?
pályaidommal jössz meg rendszám nélkül vagy mi?
én pár CBR-es haverral megyek, mármint ők előremennek 5-10 perc előnnyel és megcsörgetnek ha valahol kékfény van
kisunnyogok motorral
csabitól viszem el ő ott lakik az m3asnál ott tárolom valahol találkozhatunk. csak készülj fel ha rendőr van a láthatáron ott police chase fog kialakulni
na tetszetős a motor... valaki tud adatot mondani? nem gyárira gondolok hanem sajátra! fogyasztás végseb...........
az olaszok szépet csinálnak, a japánok jót. Ez a világ rendje