Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vmit vmiért
Hál' Istennek megjött az eszed, és jól döntöttél.
Csak azt sajnálhatod, hogy nem tanulsz meg szerelni. De legalább lesz időd motorozni
Ennyi csak itt okoskodik, hogy az emberek megragadnak, de még nem probálta ki , de már okoskodik. Ennyi.
na valaki végre figyel rám
igen nyáron még azt akartam,de rájöttem hogy nem értek hozzá, és nem bírnám ezt...de jött ez a motor és teljesen odalettem érte persze nem születésemtől kezdve hanem mióta megjelentek az első fotókl róla (07.09.26)
csunya rs-es fiúk fújj de utálom őket. Amugymeg nagyon vágod milyen a yzf-r féke meg fütoműve mialatt elmentél vele a boltba. Utcán szinte minden futomű és fék jó, de pályán .....
először NSR-t utána meg RS-t, méghozzá kerekseggűt:)
"Pedig rs-t akartál csak beparáztál mert pár embernek megragadt a motorja."
most hogy írtad nekem is rémlik valami olyan h Z3 RS125öt akart :)))
Az rs-t utcára tervezték meg meg persze pályára.
Úgy beszélsz mintha születésedtől fogva R125-öt akartál vna venni.
Pedig rs-t akartál csak beparáztál mert pár embernek megragadt a motorja..............
Engem a 27 ezer km magában nem fogna vissza, 27 E km az ilyennek lópecek.... hogy szét van hajtva az már más tészta
Énse venném meg mert 27ezer km van benne és biztos hogy szét van hajtva de akkor is gyönyörű.
régebbi képen a dob össze vissza volt horpadva......
csak utcán használt, igen Belinkelted szinte az egyetlent, amit nem vennék meg
khm ez gyönyörű
Igen vmi 6 kilós gép körül kéne nézni......hun van az még eeeee
R6R-t
Majd azért kiváncsi vagyok alattad mennyit visz, már csak azért is, hogy tudjam, hogy cbr-t vagy ilyet vegyek nsr után :)))))) (csak vicceltem)
én se erre számítottam nekem iszonyat bejött de mondom.kinek pap kinek papné nekem megérte,tetszik is számomra ez a lényeg.
...*borzadmány van, ...
Z3 grat a mocihoz, a többi pélóval szerintem ne foglalkozz, szerintem csak meg akarnak bizonyosodni, hogy még ők a királyok, mert megalázzák azokat akiknek kétszer gyengébb a motorja. Grat nekik is.
Én is jöhetnék a dumával, hogy az nsr 3-ban megy 110-et de leszarom, mert tudom, hogy teljesen más. Végre én is beláttam. Ez igaz volt. Nincs értelme hasonlítgatni....

A motorról rövid véleményem: A videón lévő r125 gondolom van kicsit butítva, meg hát a pilóta be se tudott bújni, bár nem volt nagy jelentősége....de nagyon jól motorozott a csávó.
A külalak nagyon szép, a hátsó lámpát meg egyenesen irigylem, nagyon szép. Ami viszont nem tetszik, az a hátsó rendszámtábla tartó....de az nagyon nem R6-on is az a borzadmány vagy, lerúgnám egyből.
A műszerfal meg komoly meg minden, de szerintem költségcsökkentés gyanánt lehetett volna analóg is. Mert így kicsit többet mond, mint ami..... és ezt nem bántásból mondom. Több ember is megjegyezte, hogy nem erre számított.
Béke!
figy.ez olyan hogy mondhatsz bármit ,olvashatsz bármit,addig úgyse fogod tudni milyen motor ez amíg kinem probálod
jah boccs, motorerőre gondoltam csak, cbrnek nemtom milyen a futóműve
futóműve hihetetlen jó.A tzr ehez képest egy rinya gép volt kanyarban
alap hogy az rs kétszer erős,ezen nincs mit vitatkozni.ezért is nem értem mért jó ez hogy ide jön az arc és benyogi hogy 110nél lehagyta az r125ös kollégát
nem arra célozgattam hogy te baszogatsz minket.fuckyra meg 00125rs-re gondoltam.
CBR és RS között? Hát az a másfél ló nem sok különbség az R125 javára.