Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vékony gyerek vagyok én nemis kicsit de ígylegalább jobban megy a gép
Nem is a súlyról van szó, mert ahogy már Tyt is mondta, attól a végsebesség nem változik, szóval a sebesség egyes fordulaton mindig ugyanakkora. Az a nem mindegy, hogy mennyit fogsz fel a menetszélből. Én se vagyok dagadt, de a bőrkabát elég rendesen felfogja a szelet. Nem vagy valami dagadt sőt még magas is vagy relatíve, ezért gondolom nem lehet egy akkora hátad, hogy nagyon felfogjon a szél. Na szóval érted. Így könnyű...
172 cm na meg nemvagyok csak 56 kg
Hát most nem azért de az meg már megint más tészta
Jó nekem is, de valahogy nincs kedvem intenzív gyorsításnál azt nézni, hogy még mikor nem repülök le a motorról. Meg hát tegyük hozzá, hogy az rs tulajok szarták a spanyol viaszt

(Amúgy mekkora vagy már csak kiváncsiságból kérdem )
nekem 140nél még gyorsít 155tel is mentem már hasalás nélkul is és ha kicsit erőltetem lehet mentvolna még
Akinek problémája van a hatossal, (bocsi már nem emlékszem, hogy ki volt) bújjon be a plexi mögé és úgy nézze meg, hogy gyorsul-e. Azért ne felejtsük el, hogy 60km/h fölött a szél elennállása hatványozódik.
140nél tovább én sem tudok gyorsítani, ahhoz be kell bújnom egy picit. Bár ez más tészta.
Ha meg már alacsony fordulaton is esik vissza a fordulat, akkor ott valami nem 100-as.
(Meg azért azt is hozzátenném halkan, hogy sok motorra a 6. sebesség, már nem gyorsítás céljából került be, hanem üzemanyag-takarékosság szempontjából. Nem várjunk tőle csodát.... )
Szerintem nem véletlen 90-100ezer az a rendszer, itt karcagon csináltattak egy csomóan dobot, még finsterrel is, és mint azt mondta, hogy megbánta, mert vagy a motor baszódott el a rendszerváltás után, vagy a gyapot égett ki belőle 3nap után, és szar lett az egész! Azok meg annyi pénzért vállalják a minőséget, a garanciát, a műbizonylatot, és az igazi hangot, nem meglepetés, mint a csináltatott dobnál!
Ha azt akarod hogy 6. ban még húzzon ahoz még kell legalább egy auspuffrendszer és egy chip de mondjuk ahogy mondtad 117-től még komolyan húzzon akkor egy 150-es malossi se ártana bele de szerintem hülyeség. akkor inkább vettél volna 2T-t.
Én most nem fikázni akarom a motort főleg ,hogy én is iylet szeretnék. De ezek puszta tények.
Egy rendszerre azért mindenképp fizess be és nézesd meg
ez a 6ban menés relatív. A többiek megszokták, hogy nem megy sehova 6ban, szegény pára meg azthitte hogy ott még keményen húzni fog. ENNYI
Most arra gondoltál ,hogy én basztattam? Csak segíteni próbáltam.
Itt a Raptor gyár Csongrádon....
nekünk Csongrádon van egy nyaralónk szóval elég sűrűn járok arra
és a Raptor az azért odafuck
De most mért kötsz bele?
Megmondta h 125-130at várna el tőle.. minta többi R-125ös tulaj...
Érdekes a többieknek megy 6.ban... neki nem megy egyedül.. akkor nyílván valami probléma van nem?
Nemkell egyből basztatni, csak segítséget szeretne kapni

Bejáratás alatt sem ment 6. ban ? Vagy csak a szervíz után nem megy 6. ban?
Ha lenne R125-öm is csináltatnék rá. Meggyőződésem ,hogy jobban járnék mintha vennék egy LeoVincet vagy Micront 90-100 ezrekért Ez pedig kijönne 30,000-ből és én mondanám h mi hogy legyen
Ez egy jó kis 125 cm3 motor. 15 Le vel. Ne haragudj ettől most mit fogsz várni főleg 6. ban.
150 km/h - t utazóban? Képzavarban vannak sokan. A Yamaha biztos kihozta belőle gyárilag amit lehetett és van egy törvényi előírás is. Megoldás: kategóriaváltás.
Én a tuningoláshoz absz. nem értek. Vmi megoldás van rá. Kérdés megéri e a 100 000 s nagyságrendet.
Kimotorozod az YZF 125 t aztán váltassz. Illetve ki így ki úgy.
Van már olyan élőlény aki vett esetleg csináltatott már rá sportkipufogót? Lehet az is dobna rá valamit. A dupla katalizátor... Jó gondolom nem kell csodát várni de azért biztos dinamikusabb lenne. Van már valaki?
hát szerintem nem kell csodát várni 15lótól. Fogd fel úgy, hogy a 6. csak lejtőn lefelé kapcsolható :))
Mellesleg cserélj első fogaskereket egy foggal kisebbre, és akkor javul valamit.
méne lenne megoldhato:D mé szerinted mikor láncszett csere van akkor hogycseréled a lánckeket?
És ez megoldható egy yzf-r125-ben is?
dehogy a sebváltóban.... mondom az első fogaskereket kell eggyel kisebbre cserélni!
egyébként meg 73 kiló vagyok és 183cm...
igazad van !
A váltóban cseréltél fogaskereket?
a kisCBR-nél is ugyanez a szitu. Ott egy első fogaskerék-csere megoldja a dolgot
mit 600as, másfélér busát kap! nekem az kéne ha már..