Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is rázott már be az eleje.De nem sokszor.2 elég "rázós" eset volt.Mindkettő úthiba miatt.(kb 80 km/h-nál)
egyszer úgyis átálnak a sötét oldalra
megnézték
Itt már komoly csata van Z3 ne add fel ,sok a lázadó ellened
z3 az a különbség h tyt beismeri ha szar a motor vagy van valami baja. ennyi erővel ha az rs rázná a pofáját akkor azt sem kell megnézni mert az r6 is rázza? neh már minimális köze is legyen egy r6nak az r125re mert mindjárt leesek a röhögéstől a székről. mind a kettőre rá van írva h yamaha és ebben ki is merülnek a közös dolgok.
nézesd csak meg, mielőtt baj lesz. se cbr se rs nem árzza szar úton a pofáját...
speedesek szégyene
cccö
majd ha látok rá valamit talán...de nekem tetszik meg nem szolhat rá a rendőr semmit és eza fő szempont
mé nem faragod át?
egyetértek rendszámtarto témában, sztem is kurvaszar, ennél már csak az uj 690-es KTM-en levö rondább, de mindegy, örülnék én bármelyiknek, föleg árban :D
az enyémért multkor szolt a yard, h tulzottan fennvan... mondom addig örülj cimbora, majd szolj ha látsz még a közelben rendszámos DT-t XD

igaz. ez rohadt jó kép
minden nézőpont kérdése .
de azt még mindig fenntartom hogy nem hibátlan a motor, a rendszámtáblatartó ocsmányronda , ha minden rendben megy én most fogok csinálni új rendszámtáblatartót XT re és akkor majd megmutatom hogy hogy kell kinéznie egy rendszámtáblatartónak, Yamahának a mentségére legyen hogy a KRESZ szabályai miatt nem csinálhatnak másmilyen tartókat
értem én
jóvan na mentem volna vele én többet is de hát nem az enyém volt
15kmet jóutón kegyetlen stabil amúgy és kanyarba is egy álom csak mondom picit rossz az út...
csak érted mentem ezzel a remekművel és egyszerűen tényleg mondhatom hogy hibátlan... YAMAHA
álláspontod
megértem az állás pontod
de azt megérted hogy nem normális hogy gátló kell a motorodra?
első utam a TZRrel lepencére vezetett...hidd el...tudom hol nem rázott a tzr és hol ráz ez és hol menyit mentem tzrrel és ezzel menynit megyek.Nem nagy gond,csak anynira megjiedtem hogy én addig full nyugodt nem leszek amíg nem kerül rá gátló
hát nem tudom, én még mindig azt mondom hogy nem a motorban van a hiba, persze nem a típusban, amikor beszéltünk meg győzködtelek hogy egyszer fussunk össze mert megnézném a motort, azóta ez mással megtörtén szerencsémre megengedte hogy kipróbáljam és egy jó 15 km.erre motort cseréltünk. erőben tényleg csak egy hangyafasznyi különbség van az XT-hez képest de ahogy kanyarodni lehet vele hát az elképesztő, igaz hogy még csak bejáratós gép volt de így is mentem vele 110et (utána kaptam is miatta a tulajtól ) de olyan szépen egyenletesen megy kanyarban hogy nem tudom elképzelni hogy beszitálna rendes körülmények közt, max ott ahol egy másik motor is
jó de 80nál is csinálja és sok helyen is ahol a tZR nem csinálta.
nah. természetes hogy az rs is mozgolódna rossz úton kanyarban MINDEN motor mozgolódik rossz úton kanyarban, hogy mi a megoldás? lassítani kell! ha meg nem teszed és hűű de faszányos vagy akkor majd egyszer a rossz úton elfogod nagyon szépen dobni a vasat és akkor lehet majd sírni, rossz útón természetes hogy nem tapad rendesen a motor azért hívják rossz útnak...