Most úgy is megyek szal mindegy. Amúgy húzd be inkább a kuplungot és gurulj oda szimplán. Közben húzz egy kis gázt, végén befékezel. Így a legegyszerűbb. Bár nekem nem kell "túráztatni"
tök mind1 ugyse jár erre senki
amugy ja,ugyh nincs gond.csak furcsa mert lámpákhoz gurulásnál hátso fék volt eddig,a gázzal turáztattam üresben amég odaértem hátha nincs alapjáratom.viszont ugy turáztatni h közbe változo fékezést kell produkálnom,elég nehéz 1 kézzel
na mennyünk nsr-hez tényleg mert meg leszünk szolva
mindennek van ellenállása!
a kerék a tárcsával súrlódik,lassítja,a guminak az aszfalttal gördülési ellenállása van,a menetszél izmos(nem röhög) testemet fogja vissza stb...
de a legjobban a kamion hátulja lassít le
Jah akkor okés, nálunk ugyanis épp esett az eső. Szóval hűvös volt.
Nem hidegre gondoltam, hanem inkább ilyen 24 fok, mert ahogy írod is, hideg levegő-- kisebb tömeg-- jobban lehet sűriteni.
Meg kéne lassan nézni nekem is mit tud az nsr....már kiváncsi vagyok
31fok volt, legalábbis itt, az szerintem már elég meleg.
Egyébként olasz motor, nagy hőségre van tervezve, csak nagy melegben tud rendesen bemelegedni, ott üzemel frankón.
Persze egy kis esti hűvösebb levegő erre is tud dobni egy picit (a sűrűbb levegő miatt)
Adtam nekik egy egész délutánt, nem értem mi lehet. Lehet azt hitték eltévedtek
Amúgy ovlastam a rekordod, gratulálok. (szerintem azért ment jól, mert nem volt olyan meleg, és ezek a mocik szeretik ha egy kicsit hidegebb van)
Na lépek angolozni! Jó időt mindenkinek!
Ez elég erős anyag lesz akkor ugye? Ez mért ragadna rá a hungarocelre? Amúgy nem hagnzik bonyolúltnak. Mikor ez elkészül, ugyanúgy lehet festeni, mint a műanyag idomokat?
amugy ja,ugyh nincs gond.csak furcsa mert lámpákhoz gurulásnál hátso fék volt eddig,a gázzal turáztattam üresben amég odaértem hátha nincs alapjáratom.viszont ugy turáztatni h közbe változo fékezést kell produkálnom,elég nehéz 1 kézzel
na mennyünk nsr-hez tényleg mert meg leszünk szolva
a kerék a tárcsával súrlódik,lassítja,a guminak az aszfalttal gördülési ellenállása van,a menetszél izmos(nem röhög) testemet fogja vissza stb...
de a legjobban a kamion hátulja lassít le
Nem hidegre gondoltam, hanem inkább ilyen 24 fok, mert ahogy írod is, hideg levegő-- kisebb tömeg-- jobban lehet sűriteni.
Meg kéne lassan nézni nekem is mit tud az nsr....már kiváncsi vagyok
Egyébként olasz motor, nagy hőségre van tervezve, csak nagy melegben tud rendesen bemelegedni, ott üzemel frankón.
Persze egy kis esti hűvösebb levegő erre is tud dobni egy picit (a sűrűbb levegő miatt)
Amúgy ovlastam a rekordod, gratulálok. (szerintem azért ment jól, mert nem volt olyan meleg, és ezek a mocik szeretik ha egy kicsit hidegebb van)
Na lépek angolozni! Jó időt mindenkinek!
Pááápáá