Szia KaríííR125! persze ha erre jársz mehetünk motorozni debrecentől hány km-re laksz pontosan én már 2800km-nél járok...
ma voltam tankolni:és az előző tankkal 500 igen 500km-t mentem kereken
ja és grat a motorhoz KaríííR125 gyönyörű mint az enyém (nekem is fehér van )
Jah azért sok örömöt okozott nekem a "kis" Apriliám... jó volt vele Mátrázni.. kanyarba még oda lehetett neki húzni és eszméletlenül jól ment.. ahogyan azt egy 150esnek kell... Imádtam azt is.... tehát semmi bajom a robogókkal, csak azokkal akik gyíkok...
Jah és gondolom egyik sem dolgozott egy percet sem a robogóért vagy akár miért...
-Nem, amúgy azokra gondoltam akik csak azért ülnek robogóra, h lenyűgözhessék a férfi társadalmat... és persze a robogó vezetéséhez nem kell sok ész... Nah jó ez nem teljesen így van, amelyiknek semmi érzéke nincs a motorzáshoz álló helyben elborul vele... - Nah m1... Én tényleg nem bántanék senkit azért mert nincs pénze nagy motorra...
Azért nem mennek szét, egyszerű cuccok, nincs mi tönkremenjen rajta, ami tönre is megy nem olyan drága... amúgy én se szeretem a robeszokat, gagyinak hatnak, sok műanyag, semmihez se lehet hozzáférni, nem jó vele menni, nem érzem magam biztoságban rajta, az az autómata kuplung is nagyon szar érzés, ja és ha esteleg szerelni akarnád, mindent szét kell bontani, az meg szar a gagyi műaynagok miatt, és motorhoz még úgy is nehéz hozzáférni, gondolok itt egyes tipusoknál a karbi szinte elérhetetlen...
''ha én 300e ft-ot költök az mz-re akkor a gp 125ös mezőnyét szétverném vele...!''
Ez elég necces de ahogy érzed!Amúgy én nem akartam vitatkozni most se akrok ,persze ez így működik ahogy mondod..nincs is semmi kivetni valóm..
Kiegyezünk a döntetlenben?
Rs125! Nem akartam leírni senkit, sohasem bántanék meg senkit az anyagi háttere miatt... Nem értheted, h miért írtam ezt, deh nem is fogod hiszen nem ismerjük 1mást...
és általában a rutintalan 14 évesek hajtják ezeket,akikből később lesznek a papucsos bermudás gixxeresek.
megértem a robogt,de nem a pénz miatt.ha valaki munkába jár vele,azt mondom ok,ez így kényelmes,praktikus stb
"de van olyanis..de mutatok neked olyan robogót ami állva hagyja ezeket a gépeket"
ehhez 1 rövid sztori.
multkor cammogok a tz-vel(még gyári 25ös,nem furt) 80-85 körül,egyre közeledik valami,nemsokára felismerem h 1 robesz.utána kíváncsiságból gyorsítok,100km/h-nál járunk,enyémnek itt a vége majdnem,robesz tartja a tempot.ok.beérünk lakott területre,kiderült h ő is tankolni megy.nézem a kuton,mondom neki szépen szedi a lábát a gépezet.mondja h 60ccm-es henger meg 300e ft-os tuning van rajt,most csináltatta rá,mindent profi szakemberrel.kicsit szar volt "kikapni" egy smkp-tól,de különösebben nem zavart.az ok?
ha én 300e ft-ot költök az mz-re akkor a gp 125ös mezőnyét szétverném vele...!
szóval ennyit erről,persze h ott tud hagyni,de nem érztem égőnek.
meg eleve aa robi volt több százezer ft.
még a leglepusztultabb robogo árán is tudsz venni jo állapotu szimot vagy mz-t,úgyh nekem ne mondják h nincs pénz,azért az vesz.ez hülyeség.
Persze van ilyen....de van olyanis..de mutatok neked olyan robogót ami állva hagyja ezeket a gépeket.....sött...De van valami igazad is,de ez hogy nem akarok egyszinten lenni,ez ebben a formában kicsit meredek sztem!
nem értek 1et!
mikor fél milla felett is adnak 50ccm-es robeszokat,egy szimo vagy ha nagyobb akkor mz meg 50 de max 100e ft...aztán váltós meg rendes motor.
persze megértem,mert sok előnye van a 4 ütemnek,csak én is a robogósok nagy részét utálom,de azért nem általánosítok.
hangja nagy,de cserébe nem megy.
100ezreket költenek rá,aztán keménykednek a városba.tisztelet a kivételnek.
Majd alakul az, abban biztos lehetsz!
Mostanában egyre több (kis)lány ül mindenféle 'csing csang' ROBOGÓRA...
Én is ezért választottam inkább egy értelmes váltós motort.. mivel nem nagyon akarok velük egy szinten lenni...
Jah és mert egyszerűen.. gyönyörű... és imádom... és boldog vagyok, h ilyen motorom lehet..
ma voltam tankolni:és az előző tankkal 500 igen 500km-t mentem kereken
ja és grat a motorhoz KaríííR125 gyönyörű mint az enyém (nekem is fehér van )
-Nem, amúgy azokra gondoltam akik csak azért ülnek robogóra, h lenyűgözhessék a férfi társadalmat... és persze a robogó vezetéséhez nem kell sok ész... Nah jó ez nem teljesen így van, amelyiknek semmi érzéke nincs a motorzáshoz álló helyben elborul vele... - Nah m1... Én tényleg nem bántanék senkit azért mert nincs pénze nagy motorra...
tény:vannak érvek és ellenérvek,nem tudok objektívan írni arról,aminél inkább az 1ik,mint a másik oldalon állok.legyen x
Ez elég necces de ahogy érzed!Amúgy én nem akartam vitatkozni most se akrok ,persze ez így működik ahogy mondod..nincs is semmi kivetni valóm..
Kiegyezünk a döntetlenben?
kimaradt:a körforgalomban körbemotoroztam,erről ennyit
On
megértem a robogt,de nem a pénz miatt.ha valaki munkába jár vele,azt mondom ok,ez így kényelmes,praktikus stb
ON
yzf yzf yzf
ehhez 1 rövid sztori.
multkor cammogok a tz-vel(még gyári 25ös,nem furt) 80-85 körül,egyre közeledik valami,nemsokára felismerem h 1 robesz.utána kíváncsiságból gyorsítok,100km/h-nál járunk,enyémnek itt a vége majdnem,robesz tartja a tempot.ok.beérünk lakott területre,kiderült h ő is tankolni megy.nézem a kuton,mondom neki szépen szedi a lábát a gépezet.mondja h 60ccm-es henger meg 300e ft-os tuning van rajt,most csináltatta rá,mindent profi szakemberrel.kicsit szar volt "kikapni" egy smkp-tól,de különösebben nem zavart.az ok?
ha én 300e ft-ot költök az mz-re akkor a gp 125ös mezőnyét szétverném vele...!
szóval ennyit erről,persze h ott tud hagyni,de nem érztem égőnek.
meg eleve aa robi volt több százezer ft.
még a leglepusztultabb robogo árán is tudsz venni jo állapotu szimot vagy mz-t,úgyh nekem ne mondják h nincs pénz,azért az vesz.ez hülyeség.
mikor fél milla felett is adnak 50ccm-es robeszokat,egy szimo vagy ha nagyobb akkor mz meg 50 de max 100e ft...aztán váltós meg rendes motor.
persze megértem,mert sok előnye van a 4 ütemnek,csak én is a robogósok nagy részét utálom,de azért nem általánosítok.
hangja nagy,de cserébe nem megy.
100ezreket költenek rá,aztán keménykednek a városba.tisztelet a kivételnek.
Mostanában egyre több (kis)lány ül mindenféle 'csing csang' ROBOGÓRA...
Én is ezért választottam inkább egy értelmes váltós motort.. mivel nem nagyon akarok velük egy szinten lenni...
Jah és mert egyszerűen.. gyönyörű... és imádom... és boldog vagyok, h ilyen motorom lehet..