Na hy all?
Mi ez a punnyadás? Tegnap meg tegnapelött ilyenkor már 2oldalt kellett lvasnom most meg szinte semmi!?!? Vagy van ma olyan jó idő, hogy mindenki gurul?!?!?
Hamár a gummáknál tartunk...milyen gumit ajánlotok utcára ami tapad is,de nem is slick?
Borítékolom Neked max 3000km a hátsógumád. Utánanézegettem, eléggé "pálya"gumi a tied nem a tartósabb kompromisszum utcai verzsön...Szerintem én is ledobom a slicket majd, mint ahogy olvastad pár topiccal arrébb, legalább nem kísért annyira a száguldjunk-karcoljunk szindróma. Max egyenesben, mert tudom hogy nem kopik annyira. Az meg jó, vagy nem?
azt max gummától fogom, mert ami most van az kuka... nah jó maradjunk annyiba túra gumi. de egy darabig még megtartom, mert értelmetlen rátenni, csak kopna a közepe, madj ah ténylegesen kitavaszodik és már melegebb lesz az idő.
hát, ez is szokott olyat, oldaszélben 200 körüli tempónál, de amúgy nem szokása még 240 felett sem
De nem sűrűn szoktam ennyivel közlekedni. Nah min1, szerintem ezis majd a jövő kérdése, ha egyáltalán kerül rá undertail. Még meglássuk.
Én is super corsat használok és kurva jo gumi, azt hittem ettöl vársz csodát hogy majd jobban fog menni a kanyarodás
A insatabilitással kapcsolatban nincs sajnos semmi tapasztalatom biztos nem számiit olyan sokat,hacsak nem jársz állandoan végsebességgel.
Az FJR 200 fölött ugy szitál mintha kötelező lenne mégse zavar,sőt még gázt is adok hátha egyszer elmulik
Bocs hogy ellátalak tanácsokkal de én régen ilyen baromságoktol vártam csodát,pedig csak béna voltam
Nos először is ki mondta, hogy a bedöntéssel van a gond. Itt semmivel sincs gond.
Másodszor, az nem érdekel, hogy magasabban lesz az üléspozíció, mert engem amúgyis a sportmotorok vonzanak inkább, és ha ezt a motor lecserélem az csakis azért lesz, mert egy supersport gépet szeretnék.
Harmadszor, már ott figyel a motor mellett a Pirelli Supercorsa Pro, amiről ha jól tudok eléggé tapad.
Összegezve, akkor még 1x, azért szeretném megemelni a seggét, mert ha esetlegesen kapna egy undertaillt, az jobban látszana, szebb lenne ha magasabban lenne a faridom. Az már mellékes hogy így kanyarban még jobb lesz, viszont akkor egyenesben másként fog viselkedni.
Az a baj hogy mért ne tudnád az YZF-t könnyen bedönteni,gyerekjáték vele motorozni,ha nem megy a döntés akkor vezetésteknikai problémák vannak,és azon csak a gyakorlás és pályázás segít.
Ha megemeled csak rontasz a helyzeten mert a sujpontváltozás miatt,a csuklodat nagyobb terhelés éri ergo kényelmetlenebb lesz, még nehezzeben fog menni a komoly dölésszög elérése,meg a döntögetés.
Inkább sportossab gumival járj,attol megnő az önbizalmad mert sosem csuszkál még komoly dölésszögnél sem
En is errol beszeltem..Mostmar tudom hol lattam...
hogy hova kell rakni?a hatso rugostag alatt van ketoldalt...biztos meglatod...gyorsan le lehet kapni..volt benne reszem..ugyanis az osszel kikaptam a hatso rugostagot egy kis rozsdamentesitesre,es festesre
Nos, én azért említettem, meg, mert ugye undertaillról beszéltünk. És az akkor mutat jól, ha egy magas farokidomú gépen van szerintem! Nah már most mivel a cica segge inkábbalacsonyabban van mint egy sport gépé, ezért gondoltam rá, mi lenne ha megemelnék.
Be kő rakni a gyári helyett és attol fügően hogy emelni vagy süjjeszteni akarod a seggét ugy rakod a likakba,de kérdezem én minek is ez
A seggét emelni egy motornak csak akkor van értelme ha aggreszivan pályázol,különben csak kényelmetlenebb lessz
Azt nézem, hogy az a kiemelő csak 97-től lehet beépíteni. Akkor mégis van valami eltérés!?!?
Viszon ahogy nézek e-bayen képeket rolla csak a méreteket kellene tudni és simán le lehetne esztergáltatni szerintem itthon is.
Mi ez a punnyadás? Tegnap meg tegnapelött ilyenkor már 2oldalt kellett lvasnom most meg szinte semmi!?!? Vagy van ma olyan jó idő, hogy mindenki gurul?!?!?
Hamár a gummáknál tartunk...milyen gumit ajánlotok utcára ami tapad is,de nem is slick?