Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem sajna szét van bombázva a motor... de ott aztán nem nagyon lesz száguldozás szerintem tuti felvezető lesz
Éreznék, de csak bőr ruci a divat, az nélkül nincs körözés.
A többi program is érdekel, de kicsit nyálcsorgatós lesz...
Viszont ha összegyűlnénk páran, én benne vagyok!
Helló mindenki!A ktm -s nigger vasárnapra Hringet emleget.Aki érez magában 1 kis fantáziát.....
Ha egy igazán jó szerelőre lenne szüksége valakinek, ide vigyétek Gödöllőre:Suri a motorszerelő
inkább 180/55 lesz az egyébként nekem egyébként az a tapasztalatom vele hogy könnyebben befordul vele a motor meg persze nem nagyon fogy el a tapadás... igaz ha normális tapadós 160-as van rajta akkor azon is nehéz a határokra érni
akkor tényleg jó áron jutottak hozzá mert a gyárinak 75k darabja
A shugo motortól küldik a féktárcsákat, olcsón jutottak hozzá ezt mondták. A gumival kapcsolatban használtam 180-ast 160-is. A 180 gumit összenyomja egy kicsit a felni , de felfér a motorra. Viszont nekem a 160-as jobban viselkedett a kanyarokban. Lehet, hogy csak én éreztem így ,de használható volt a 180-is. Ha jó vétel szerintem vedd meg a 180-ast.
Nyugodtan rakhatod a 180-as gumit a fele csapat ilyennel használja.
A Thundercat saját oldalon már írták páran hogy van aki 180/60-at használ, nézz körül a topikokban, valahol ott lesz...
Valaki próbált már hátra 160/60 helyett 180/60-at?
Biztos egy kamionról esett le...
áruld már el nekem honnan találtál gyári újat 45-ért egy párat
Én is rendeltem első féktárcsákat, gyári újat sikerült 45-ért a kettőt. Meg új Brembo fékbetét megy bele. remélem jobb lesz mint volt.
Akkor ez igazából nem tuning, hanem amit küldtél linket, ott felújítják, és visszanyeri eredeti állapotát, amit az évek alatt elvesztett.
Amire talán a "tőkesúly" is rátett egy lapáttal
Az én "tőkesúlyom" most nem akar utazni, de egy felújítás lehet hogy nekem sem ártana, csak 16 éves a gépezet.
Azért kezdtem bele a gátló felújításba mert, a tavalyi szezon végére rájöttem hogy instabil a motor. Mivel az első telóban le lett cserélve az olaj és minden elég jó állapotú volt benne a kormány csapágyam is jó, valamint a hátsó gátló környékén minden csapágy jó nem lóg semmi így maradt a hátsó gátló ami a bajt okozhatja. Hétköznapokban elviselhető de pályán nagyon szarul mozgott a hátulja folyamatosan azt éreztem hogy el akar menni... így bár egyesek szerint már elfelejtettem motorozni azért idén szeretnék rámutatni hogy ez bizony így is van. Vagy nem de az biztos.
A 17 és 10 éves lányaimmal magam mögött már nem ezért "tuningolnám" a gátlót, de ki milyen korszakban van éppen...
Ma mentem egy jó kis 50Km-es autópályás részt, de majd elfújt a szél.
Általában akkor lesz kevés a hátsó gátló mikor felmászik huzamosabban a tőkesúly .
majd később esküvő és gyerekek az a végkifejlet a Guen most a gátlótuningolásnál tart
pedig nem kéne,költeni rá mert megszületnek a kis GUEN-ek azt megy a levesbe a tunderkot a felújított gátlóval együtt
Akkor mégsem ugyanaz, nekem semmi sorja nincs rajta és a bovdenvég rendesen le van nyesve a "véggömbnél". Remélem jó lesz, a mostaninál biztosan jobb...
Viszont az érdekelne hogy mi volt az a tünet amiért a hátsó gátló felújítása mellett döntöttél.
akkor jó ha tetszik nekem nem igazán tetszett a bowdenvégek kialakítása meg a műanyagsorjás bowdenház végek. Nekem már csak egy kis jó idő kell, aztán ki is kapjuk a gátlót meg beépítjük a bowdeneket
Szerdán rendeltem, csüt-péntek munkanap, és ma meg is hozták a 3. munkanapra. Leesett az állam. A bovden tökéletes, a szívócsonk pedig ugyanaz mint a nagyvasnál egy hónapra ígért Tour Max japó utángyártott.
Már ne add neki oda, április elején járok feléd majd elhozom
nekem itt van a kezemben a nagyvasról rendelt meg látom a képet a CMA honlapján és sztem tök ugyanaz. Nekem 5 munkanapra hozták a gázbowdent.. lehet elhoztam előled az utolsót.
A gázbovden pedig pont egy viszonylag jól megsodort hajlékony bovdennek tűnik ha a CMA honlapján kinagyítod a képet, a Nagyvason meg semmi sem látszik. Én ezért rendeltem a CMA-tól. Na meg a szívócsonkokat már be is szerezték, a nyuszi után már kézhez is kapom, visszaigazolták. Nagyvasnál meg min. 1 hónapra ígérték, pedig elvileg ugyan az....
az első képet kb 120k-ból lehet megvalósítani... ennyi az új idomszet ilyenre fényezve
ebay-ről