Éreznék, de csak bőr ruci a divat, az nélkül nincs körözés.
A többi program is érdekel, de kicsit nyálcsorgatós lesz...
Viszont ha összegyűlnénk páran, én benne vagyok!
inkább 180/55 lesz az egyébként nekem egyébként az a tapasztalatom vele hogy könnyebben befordul vele a motor meg persze nem nagyon fogy el a tapadás... igaz ha normális tapadós 160-as van rajta akkor azon is nehéz a határokra érni
A shugo motortól küldik a féktárcsákat, olcsón jutottak hozzá ezt mondták. A gumival kapcsolatban használtam 180-ast 160-is. A 180 gumit összenyomja egy kicsit a felni , de felfér a motorra. Viszont nekem a 160-as jobban viselkedett a kanyarokban. Lehet, hogy csak én éreztem így ,de használható volt a 180-is. Ha jó vétel szerintem vedd meg a 180-ast.
Akkor ez igazából nem tuning, hanem amit küldtél linket, ott felújítják, és visszanyeri eredeti állapotát, amit az évek alatt elvesztett.
Amire talán a "tőkesúly" is rátett egy lapáttal
Az én "tőkesúlyom" most nem akar utazni, de egy felújítás lehet hogy nekem sem ártana, csak 16 éves a gépezet.
Azért kezdtem bele a gátló felújításba mert, a tavalyi szezon végére rájöttem hogy instabil a motor. Mivel az első telóban le lett cserélve az olaj és minden elég jó állapotú volt benne a kormány csapágyam is jó, valamint a hátsó gátló környékén minden csapágy jó nem lóg semmi így maradt a hátsó gátló ami a bajt okozhatja. Hétköznapokban elviselhető de pályán nagyon szarul mozgott a hátulja folyamatosan azt éreztem hogy el akar menni... így bár egyesek szerint már elfelejtettem motorozni azért idén szeretnék rámutatni hogy ez bizony így is van. Vagy nem de az biztos.
A 17 és 10 éves lányaimmal magam mögött már nem ezért "tuningolnám" a gátlót, de ki milyen korszakban van éppen...
Ma mentem egy jó kis 50Km-es autópályás részt, de majd elfújt a szél.
Általában akkor lesz kevés a hátsó gátló mikor felmászik huzamosabban a tőkesúly .
majd később esküvő és gyerekek az a végkifejlet a Guen most a gátlótuningolásnál tart
pedig nem kéne,költeni rá mert megszületnek a kis GUEN-ek azt megy a levesbe a tunderkot a felújított gátlóval együtt
Akkor mégsem ugyanaz, nekem semmi sorja nincs rajta és a bovdenvég rendesen le van nyesve a "véggömbnél". Remélem jó lesz, a mostaninál biztosan jobb...
Viszont az érdekelne hogy mi volt az a tünet amiért a hátsó gátló felújítása mellett döntöttél.
akkor jó ha tetszik nekem nem igazán tetszett a bowdenvégek kialakítása meg a műanyagsorjás bowdenház végek. Nekem már csak egy kis jó idő kell, aztán ki is kapjuk a gátlót meg beépítjük a bowdeneket
Szerdán rendeltem, csüt-péntek munkanap, és ma meg is hozták a 3. munkanapra. Leesett az állam. A bovden tökéletes, a szívócsonk pedig ugyanaz mint a nagyvasnál egy hónapra ígért Tour Max japó utángyártott.
nekem itt van a kezemben a nagyvasról rendelt meg látom a képet a CMA honlapján és sztem tök ugyanaz. Nekem 5 munkanapra hozták a gázbowdent.. lehet elhoztam előled az utolsót.
A gázbovden pedig pont egy viszonylag jól megsodort hajlékony bovdennek tűnik ha a CMA honlapján kinagyítod a képet, a Nagyvason meg semmi sem látszik. Én ezért rendeltem a CMA-tól. Na meg a szívócsonkokat már be is szerezték, a nyuszi után már kézhez is kapom, visszaigazolták. Nagyvasnál meg min. 1 hónapra ígérték, pedig elvileg ugyan az....
A többi program is érdekel, de kicsit nyálcsorgatós lesz...
Viszont ha összegyűlnénk páran, én benne vagyok!
Amire talán a "tőkesúly" is rátett egy lapáttal
Az én "tőkesúlyom" most nem akar utazni, de egy felújítás lehet hogy nekem sem ártana, csak 16 éves a gépezet.
Ma mentem egy jó kis 50Km-es autópályás részt, de majd elfújt a szél.
majd később esküvő és gyerekek az a végkifejlet a Guen most a gátlótuningolásnál tart
pedig nem kéne,költeni rá mert megszületnek a kis GUEN-ek azt megy a levesbe a tunderkot a felújított gátlóval együtt
Viszont az érdekelne hogy mi volt az a tünet amiért a hátsó gátló felújítása mellett döntöttél.
ebay-ről