Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már egy hete főzöd neki a kávét?
Egy hete azt ígértem holnapra meglesz most ezen kukacoskodik
És ha jól látom biztonságos is!
Guen: gyere át, nálunk épp most főtt le a kávé!
Na erre tényleg nem tudok semmilyen magyarázatot,de már rajta vagyok az ügyön
igaz igaz... régen láttam már a folyamatot... meg álmos is vagyok mert nincs itthon kávé főző hogy főznék egy jó ébresztő kávét....
őő ez elég gazdaságosnak tűnik
Ha már a karbonozás is a téma, íme egy kis esztétikai tuning a műszerfalon, persze a többi műanyagra is ment a fejidomon belül. A vízálló szivargyújtó ajzat pedig a túrázás (gps) jegyében került bele. Én egy Givi S850-es táskát használok tartónak.
Milyen megoldást használtok még erre a témára?
Egyetlen drága barátom ha valami kevésbé kopik akkor az a szövet alá rakott acéllemez egy gyantával átitatott kevlárszövet megközelítőleg ugyanúgy kopik mivel a gyantától kikeményedik mint állat és inkább a vágó nyíró hatásnak áll ellen nem pedig az érdes aszfalt által generált csiszatolásnak.
Kb úgy képzeld el mintha egy szerszámacéllt átfúrni lehetetlen de köszörülni lehetséges.
Valószínű hogyha kevláros szövetet használok akkor csak 2 réteg kopik le nem pedig négy de mindenképpen felújítást igényel utánna,inkább az volt ott a baj hogy min.8 vagy 6 réteget kell használni hogy nagyobb húsa legyen.
A másik dolog meg:- kérek szépen 1négyzetméter szövetet 3 darab 30cm körátmérőre szelve és négy 45cm körátmérőre szelve,ami meg megmarad azt majd behozom ha tudom már mi lesz belőle és elszelitek.
Meg hozom a deknit is mikor kenem és simítom a gyantával és meg kell szabni valahol mert gyűrődik most már látod remélem hogy nem megoldható az ottani méretre szabás
Tankpadot senki többet harmadszor....?
Utána már max. egyénileg!
tudod te is hogy milyen rohadt gyorsan kopik a karbon nekem sem ért le talán csak 1-2 métert és a felrakott ~8 réteg fele simán elkopott...
a szövetet egyébként ott ahol veszed el is darabolják egy ilyen szimpatikus fiatalembernek szerintem
Figyeljé mán ide te,mi vagy te szakértő,minek szósz bele.
Igen jobb lett volna de sokkal jobb lett volna az is ha egy vadonatúj 990smr-t veszek.
Csak nem volt hozzá kedvem szeretem a kiégett szarokat amin fél évet tornázhatok hogy kinézzen valahogy.
Jó a kevláros szövet de kell hozzá egy spéci olló ami 20rugó és szintén nincs kedvem hozzá,meg abból is venni egy laza négyzetmétert 9 rugóért,ha ez elkopik és baja lesz a dekni-nek akkor nekem már mindegy hogy volt e kevlárszövet vagy sem.
Amikor beszarik akkor kell cserélni
Motornál tán 20000km rémlik de ez most nem biztos service manualban biztos benne van
Valaki tudja, hogy az NGK CR9E gyújtógyertyának mennyi az élettartalma?
Helló.Szerintem az Rf 1 présszökevény.Szegény Kevin Schwantz még ezen nyerte az első superbikék egyikét A kawát azt nem tudom.Hát a macska így képről szemre való,de lehet ,hogy van nyűgje
A Cat nekem túl olcsónak tűnik...
meg ezeket vélemény?
ezt néztem még
Frenky merre vagy?
Szerintem nem szinkronról van szó. Megváltoznak az áramlási viszonyok , változtatni kell a keverékképzést dúsítani kell .
Szerintem.
Hali

Bandi inkább vettél volna thundercat-et enyi pénzért már motort is lehet venni
Tegnap még azt a műszaki infót is kaptam hogy a sportdob felszerelése után, csak mert nyitott, karbi-szinkront kell csinálni.
Ez elég kacsának tűnik!
Vélemény?