Jó lenne 1 ragasztószalag nélküli kép a "betegről".
Ha a karbon rész sérült, vágd le a sérült részt.(rövidíts a dobon)
A " bilincs"-et leveszed meghekkeled,átfordítod(vagy csinálsz másikat), visszaszegecseled és majdnem olyan szép lesz mint volt.
Sziasztok! Lassan indul a szezon, és már lassan el kellene foglalkoznom a motorral is. Szóval a tavalyi Kakucsringi sztori után, valami jó szakembert keresek aki a kipufogót megpreparálná. Ha tudtok valakit javasolni megköszönném.
Egy szó mint száz ki kell próbálni.
Haverral mennék aki motorozik pár éve.
Őszintén szólva én csak most kezdenék,első motorra nem akarok sokat költeni.
Próbáltam egy 900-as CBR-t a nyáron nekem az már sok volt,de viszont a 125 Aprilia RS meg semmi nekem,úgy döntöttem hogy egy 600asra benevezek. Óvatosan fogom használni azt már megígértem magamnak,nem vagyok egy 18 éves már aki villogni akar a tyúkok előtt.
Huhhh,csak ilyenkor nem nagyon lehet próbálni élőben az utak miatt.
Szóval akkor a kilóméter ne zavarjon.
Mondjuk az olcsóbbikból a tulaj kapásból leengedte 1000 euróra az árát,ami 300 ezer forint kb.
Szerintem ha abba még kellene is költeni akkor sem volna sokba nem igaz?
Kérettem képeket még mailbe,max holnapra megvannak,vakon nem megyek 100 kme-ert.
Köszi az infót.
15 éves motorok. Meg kell nézni mit mutatnak élőben. Aztán megvenni azt amelyiknek kedvezőbb ára van az állapotát is figyelembe véve.
A hirdetésekből számomra sok nem derül ki a motorokról. Azon kívül hogy a kereskedésben álló motoron kopott a gumi.. de legalább öles majrécsíkja van hozzá [O03
Ha megnézed személyesen a motorokat, mérjél féktárcsa vastagságot okvetlen. A többit meg méricskélés nélkül is lehet látni.
Ilyen idős motoroknál már majdnem mindegy mit mutat a kilométer számláló.
Én tavaly februárban vettem a Diversionom.. 110 ezer kilométer volt benne akkor (mondjuk járt hozzá végigvezetett szerviznapló is)... én nem félek sokat futott motort venni.. és az óraállás se zavarja a lelkem.
most hívtam a 75 ezreset,tulaj mondta hogy minden müxik a motoron,a bal felén van egy hiba,eldőlt a motor és megvan repedve,de hogy nem vészes.
Említette hogy cserélve van a kuplung,gyertyák hátsó gumik meg olaj.
Egyenlőre nem kell cserélni semmit,ja és még az árból is engedne.
elgondolkodtam,szóval ha szerintetek nem vészes az a 75 ezer km akkor hétvégén el is mennénk megnézni a motort.
Ja és hogy vett új motort,ezért eladó ez.
Mind kettő 1998. Szóval ha jó állapotban volna a 75 ezer km-es nyugodtan menjek bele?
a lényeg hogy Szlovákiából vagyok,szivesen belinkelem mind kettőt.
Ez a 75 ezres,1200 euró,irja hogy technikai állapota kitűnő,pár karc van rajta és ennyi. http://motocykle.bazos.sk/inze...
Ez viszont a másik 35 ezer km-es,szerintem is tekerve van az óra főleg ha még kereskedőtől is van.
Hány évesek is a kinézett motorok?
A 75k kilométer még tán igaz is lehet... ami szerintem egyáltalán nem sok.. 5-7 évnyi normál használat, tehát ha igaz, akkor az egy kifejezetten keveset futott motor lehet.
Sziasztok,most regeltem erre a fórumra.Szóval remélem jó helyen kérdezek.
Motor vásárlás előtt állok,szóval Thundercaten gondolkodom.
Van 2 db kinézve az egyik olcsóbb a másik drágább,az olcsóbbikon van 75 ezer km,az már gondolom soknak számít,inkább felejtsem el vagy simán menjünk el megnézni?
A másikon van 35 ezer km,a kettő közt van 150 ezer huf árkülönbözet.
Ezért is gondolkodtam el ezen az olcsóbbikon,150 ezerből futna valami rucira is.
Kedves Ell barátom!
Először is itt nagy nyilvánosság előtt megkövetlek, és gratulálok az új mocidhoz nagyon zsír a gép..Sajnos a Te képességeidet meghaladja de majd tanítalak egy ici-picit és jó lessz...
Másodszor Békés Balesetmentes Boldog Újévet kívánok nektek és a kis "Méregzsáknak" is...
Jó lenne 1 ragasztószalag nélküli kép a "betegről".
Ha a karbon rész sérült, vágd le a sérült részt.(rövidíts a dobon)
A " bilincs"-et leveszed meghekkeled,átfordítod(vagy csinálsz másikat), visszaszegecseled és majdnem olyan szép lesz mint volt.