Dehogyis isten őrizz azok szigetelt vezetékek ha csak egy hajszálrepedés is lesz rajtuk annyi.
Nyugodtan adj neki direkt+-t aksi-rol nem fogja leszívni a GPS ha szarakodik az aksi az meg úgyis cserés.
nem feltétlenül az elosztóból hoznám bár nem vagyok benne biztos hogy arra gondolsz.. inkább a biztosíték táblánál köss rá hogy a szivargyújtó biztosítékja is ott legyen a többi mellett.
Szóval megbonthatom pl a gyújtás elosztóból kijövő kábelköteget, amelyik ad áramot gyújtásra, arra mehet a pozitív, a negatívot meg tehetem a vázra (test)?
Ennyi erővel a gyújtást is rajtahagyhatod bármikor,amikor leveszed a gyújtást akkor húzd ki a GPS-t és minden ok.
De bárhonnan vételezhetsz gyujtás+ ahonnét szimpatikus egy próbalámpával megnézed melyik szimpatikus vezetékben van gyújtás után éram egy bíztosítékkal hozáforasztasz azt gól.
Rajta felejtem megállás után, 1-2 hétig, ha részegen érek haza, és jól leszívja az amúgy is gyengélkedő aksimat.Úgy vagyok vele hogy semmi se kapjon áramot ha nem használom a gépet.
gondolom a biztosíték tábla után egy olyan helyre ami csak gyújtáson kap áramot... de miért lényeg hogy csak gyújtáson legyen delej? ha simán akksira kötöd akkor télen azon keresztül tudod tölteni is az akksit
Én azért nem mentem mert fél óránként elkezdett esni...
Nyugodtan adj neki direkt+-t aksi-rol nem fogja leszívni a GPS ha szarakodik az aksi az meg úgyis cserés.
Így nem kell kábelköteget bontani. Vagy balga ötlet?
Remélem nem lesz tűzijáték...
De bárhonnan vételezhetsz gyujtás+ ahonnét szimpatikus egy próbalámpával megnézed melyik szimpatikus vezetékben van gyújtás után éram egy bíztosítékkal hozáforasztasz azt gól.
fjrgrande: a gps-t, azt 2 hétig mutatja hogy megérkeztél farok....
Én elektromos analfabéta vagyok, úgy válaszolj!