Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze ennek biztos semmi köze a 70kg-al kisebb súlynak :D
ami persze nem von le semmit a ktm érdemeiből bizony bitang rajta a fék
bakker majd egy hónap kellett hozzá de most megtaláltam :)
Yzf 600r thundercat esetében a gyári előírás minden 6000km-nél ellenőrzés 12000km-nél pedig csere. Persze ez alighanem túlzás de ugye a sárgák sem hülyék általában tudják mit miért írnak, és akkoriban amikor a Cat-et csinálták még nem volt ennyire kifejlődve a fogyasztói társadalom, ez már inkább a 2004-5 utáni gépekre jellemző hogy állandóan szerelni kell őket
Nekem ilyen gondom nincs tovább a dupla radiális brembok-nál az olajáztatta fékbetét is olyan hatásfokú hogyha a KTM100% akkor az FJR-en 30%-volt
Féktárcsa gyári bontottra elsők hátsók, valamint összes fékbetét.
Elől EBC FA252HH, hátul a puhább keverékű tehát kevésbé harapós FA088 került be. Azt kell mondjam hogy a kopott tárcsával és a kék nissin betétekkel ha most 100% a fékhatás akkor azokkal kb 30% lehetett.
Hali! Mit cserél?
nahát azt tudom mondani hogy űűű b@aszd meg. Eddig nem is értem hogy mertem kimenni utcára motorozni... kb nem is volt fékem a jelenlegi állapotokhoz képest. Most látom át igazán hogy miről beszéltél Peti, amikor az fjr-be visszakerült a kék nissin....
Ma este féktárcsa csere remélem megyek le is mosom őket nehogy beolajozzam az új betéteket
Könnyű elbánni azzal a kis védtelen árvával
Azt lehet nem tudom lenyomni de annyi erőm bőven van hogy a kis fejszét a menner rosa tankja fölé emeljem,csak sajnos mivel gyenge vagyok nem biztos hogy meg is tudom tartani.
Én megmondtam ,hogy bicikli Nem is bírtad lenyomni gyökér.....
Nesze gyökér röhögjé:
majd idővel rájössz hogy a nyomaték megoldja a gondod, nem kell lábat letenni
eleinte én is azt hittem hogy magas az xr4, mondjuk magasabb is mint a gyári, de kell is
Jövő hét közepén, végén nem szervezünk össze valami kis szezonnyitó gurulást? Addigra itt a nyár...
Én bazdmeg eldobom a gecibe ha rám akar esni agyonnyom megdöglök leszarom inkább törjön cafatokra az a baj hogy mikor leugrok róla kitöröm a nyakam
elég magas műszer
bár ha híznál 50 kilót akkor leérne az összes lábad
Kb két hét és megy bele az sm-szett.


Akkor ne add kölcsön a barátunknak,csak gödörben.....
Szép lett, csak hát nem a stílusom. Viszont bokorugrató lettél, főleg ezekkel a nagy bütykökkel. Akkor nem széles utat, hanem nagy dagoványokat...
Nagyon durva tényleg alig ér le a lábam ha előrébb akarom tolni le kell száljak róla brutál
Te ez a gumi nem aszfaltra való......

Le sem ér a lábad róla,mit akarsz a kavicsokon vele?
Na megvót a próbakör majdnem hasrabaszódtam vele ott volt ez a nyomi is tuti 3 év múlva is röhögött volna
Te a Suzuki a szegények járgánya.
Az mind 1,hogy kocsi vagy motor....
Viszont KTM,mint ini is irta a gazadagoké.
A KTM szó jelentése Kotvadék Taliga Motorutánzata...
Ezt a motort nem kell tuningolni meg mindenféle baromságokat belerakni úgy basz oda ahogy van brutális benni is van a nevében Kurva Tuti Motor.
Nem pedig Szuzuki=szvift=kalap=kalapos szuzukis veszély-veszély
Figyu Te férges vagy azért vagy gírhes...

Én már felajánlottam a létrát de nem kellett,sőt besértődött rajta.

Én nem vagyok Fideszes,nekem a munkagépem sárga mert köteleztek rá,ogy azzal kell dolgoznom...

Azért vigyázz azzal a nagy gázzal mert neked az Fjr is sok volt,azért adtad el. Ez sem neked való,mert márt az elsaő körben megrémisztett a 100paci, ami persze nem keréken van...

Szerintem ETZ lenne a nyerő neked, abba is van Fideszes, és attól is meg tudsz ijedni az évi 1000km-n.....
Majd meglátjuk ha kijutok Erdélybe nem lesz itt műszaki probléma felkészítettem amadarat