Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hol érdemes alkatrészt beszerezni?
lánc + első-hátsó lánckerék esedékes
a motoroázist néztem, ott 28e a lánc és 14e körül a két lánckerék
hol szerzel Te be 18e-ért láncot?
T e már csak tudod...
a kardán olajat is 100 ezrenként kell ugye?
Kedves elvtársak mindenkit megszálhat a nyugalom,100000-körül kell cserélni,naggyából minden motoron elmegy annyit főleg ezeken a kotvákon
Nekem nem lehetett hallani semmit, csak alacsony fordulaton 6-7000 -ig erős vibráció volt, leginkább gázelvételkor motorfék üzemben lehetett érezni. Nagy terheléskor meg semmi.

Erre mondták nekem azt a szakszervizben, hogy a feszítő már nem tud utána menni a nyúlásnak, és kis terheléskor ill. motorfék üzemben úgymond csapkod a lánc, és azt érzem.

Hát végül is kicseréltettem, és tényleg jobb lett, de még mindig érezni a vibrációt. Tény, h kevésbé....
Megelőzve a "hány km-nél kellene megejteni a lánccserét" dolgot, elmondanám, hogy azért nem biztos, hogy meg van berhelve az órám (mert ugye cserekor csak 34000-en állt). Mert csere után is fennáll a probléma ami miatt a lánc cserélve lett, szóval nem is biztos, h szükség volt rá...
Én most cseréltettem a nyáron: (bár nekem csak 34.000-et mutat az óra - de, mint tudjuk az nem jelent semmit)

Sat-nek igaza van! Automata feszítős a dolog. Guen-nek is igaza van! Tényleg a 2-es és a 3-as henger között van, ami eléggé megnehezíti a cserét, és megkönnyíti a pénztárcát.

A lánc olyan 17-18.000 Ft körül mozog, erre jön rá a munkadíj (ez szakember, szakszervíz függő).

Nekem, ha jól emlékszem 33-34.000 körül jött ki a dolog!
Automta feszitos!
Szerintem nekem is ez kovetkezik.Hidegen van egy kis hangja a blokknak.Enyem mar 60-on tul van.De elotte megkerdezem a szervizben, hogy tuti az e,meg hogy nekem is mennyibe fog fajni.
mennyi km-van benne? nekem 54ezer és még semmi hangja a blokknak.... biztos hogy vezérműlánc?
egyébként asszem automata feszítője van talán... de majd megkérdezem ha fontos... ha automata akkor lánc csere ha nem akkor lehet elég utánahúzni de mindenképpen zsebbe nyúlós mert szét kell kapni rendesen a mocit hozzá, ugyanis a 2-es 3-as henger között van a lánc.
Hali! a motoromon csörög a vezérműlánc ilyenkor mit lehet teni vezérműlánc csere vagy feszítő kerék csere?
Ha valakinek volt ilyen légyszi irjon, meg hogy menyibe került megcsinálni. köszi!
Mikor az írtam hogy olcsóbbá szeretném tenni a motorozást én egy kisebb értékű motorra gondoltam, nem pedig a fogyasztásra. Az tégy hogy többet fogyaszt, de nem jelentősen.
tény hogy nem olyan agresszív a tundercat mint egy R6-os viszont a pont nálad van ermi (olcsobb és kényelmes motorozást ad)
Azért ma még karikáztam egy laza 150 km-es túrát
Szeretném egy kicsit olcsóbbá és kényelmesebbé tenni a motorozást.
Miert akarod eladni (cserelni)?Love gond van ,vagy kenyelmesebb mocit akarsz?
Sziasztok!
Szeretném figyelmetekbe ajánlani a hirdetésben szereplő motort. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Thundercat-ot beszámítanék a vételárba.
Reggeliző szett
http://www.topaukcio.hu/icons/...

Információ

Ajánlat száma: 1499
Listaár: 22.000,00 Ft
Induló ár: 11.000,00 Ft
Aukció állása: 11.500,00 Ft
Aukció lezárása: 09. 11. 16 18:40:54
Hátralévő idő: 2 nap 05:30:40 másodperc

Kenyérpirító, ami a kenyérbe süti a KTM logo-t + egy kávés csésze készlet.

Azért,ha ez lenne Yamahába....
A többi ternéket nem ellenőriztem le, csak kiragadtam egy általam ismertebbet, a számtek-részlegben a Logitech MX Revolution egér
bolti ára 16.300Ft.(pixmania) A honlapon listaárként 26.490Ft.-ot írtak...
Jók az ajánlatok,de érdemes szétnézni.
téli tárolás okosság a Thundercat Owners Manual szerint (angol)
őő inkább a sport légszűrőhöz kell új beállítás de az sem a karbiszinkron hanem fúvóka cserét jelent.... ez nem injektor gyerekek... ez messze nem olyan érzékeny. Ha beleraksz egy sportlégszűrőt és nem állítasz semmit nem is fog semmi történni. Ha beleraksz egy sportlégszűrőt meg egy fúvóka szettet akkor talán nyersz 2db +lovat..... és ha még mindezt megfejeled egy komplett kipufogó rendszerrel akkor talán további 1 lovat kapsz. cserébe belefektettél kipuff rendszert nem számítva mert az nagyon változó lehet de a dyno meg a szűrő kb 40k. Na most ezért a 2-3 lóért kiadni 40k+kipu rendszert nem tom...
Na de nem is erről akartam rizsázni csak az állításról... szóval nem kell. Egyszerűen nincs mit hozzáállítani. Alap esetben annyira dús a keverék és akkora a tűrés, hogy a sportlégszűrővel sem lesz benzinszegény így értelmetlen az állítás. Persze biztos jó érzés hogy megtettél mindent meg kihoztál mindent de szerintem nem sok haszna van. Akkor inkább egy másik fékrendszert raknék rá mondjuk R1 főfékhengert vagy ha nem félted az idomokat és van kedved faragni akkor egy radiális főfékhengert. Az közúton és pályán is minőségibb változást hoz mint az az esetlegesen összejövő 2-3 ló. Ja meg persze egy kicsit feljavított első és hátsó futómű de az már megint csak nagyon drága dolog. Talán egy új olaj még belefér és az is sokat javíthat az elején.
Hali ma tapasztaltam hogy zörög a vezérmű láncom szóval vagy lánc csere vagy feszítő kerék volt már valakinek ilyen problémája? és ha volt menyibe fájt?
Ja megmérték! Rátették fékpadra elsőt hátsót.
Egyébként tényleg szükséges a sportkipufogóhoz az új beállítások, és ehhez párosul a sport légszűrő is
Sziasztok!
Ha esetleg valaki akart volna új motoros ruhát annak ajánlom ezt az oldalt.:
akciós oldal
A Metzeler Roadtec Z6 az tabu! Az Gabié.
Sziasztok! Ha esetleg valaki akart volna új motoros ruhát annak ajánlom ezt az oldalt.:
http://www.topaukcio.hu/perl/a...
A Metzeler Roadtec Z6 az tabu! Az Gabié.
Tegnap en is gyalog mentem edzeni.Hihetetlen boldogsag toltott el amikor a jardan kommandoztam,hogy a kocsik ne csapjanak ossze.Itt is 10 centis viz volt az utakon.De vegul hatalmas nagy oromomre egy busz aldott meg egy kis szentelt vizzel.Probaltam esernyovel haritani.De nem jott ossze