Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a második képen aszittem El felkapott valami hátitáskát.. és csak alaposabb vizsgálódás után jöttem rá, hogy az egy Frenky!
Hát 40le-t talán nem olyan nehéz kordában tartani Inkább a két személlyel való indulásról....
Sikerült pár képet készítenie a kedvesemnek.A magassága pont jó viszont ezt a zöld versenygépet sem adnám a drz-ért oda.
Sehol sem voltatok mind kettőtöket szanaszét büntettem,csak azok a fránya egyenesek meg emelkedők ne lennének
Helló Mindenki!Guen képzeld 12 km ültem a proktológiai szakrendelésen.Konkrétan fáj a seggem.Chris jól gondold + szerintem ez 1 1személyes "dili motor".Nem vagyok valami hatalmas ember,de így is a fél seggem a sárvédőn a fele nyeregvégén.Egyébkén jót verettünk az időjáráshoz képest.
nah hazaértem átmelegedett a kezem mostmár írni is tudok...
sokminden nem történt Frenkyvel és El-el mociztunk egy kicsit erre arra. Frenky kipróbálta a drz-t
ketten tartottuk a motort míg elindult meg leszált
de verette neki rendesen . azért már nem jó most motorozni b@szott hideg az aszfalt...
mondjuk a kis kereplőn vmi elég jó gumi van mert sokkal jobban bemelegedett mint Frenkyé vagy az enyém...
de végülis szerencsére El jól döntött és visszaviszi a csótányt nem oda ahova való csak oda ahonnan kihozta
egyébként ezen gondolkoztam én is csak nem akartam beírni merthát semmi közöm hozzá de ugye asszonyka hogy a halálba ülne oda fel... meg meddig bírná... meg a 40LE hogyan viselné? szerintem 3. fölé nem is rakhatnád
Ilyen képem nekem is van magamról,ugylátszik ez valami FJR-es izé
Ez igen El ez a szerelem
Hát ez a baj hogy nem olyan oriási az az élmény,sőt,simán megcsinálja a kanyarokat,meg átmegy a gödrökön,de itt ki is merült az összes tudása,ezen kívül egy rosz vicc az egész,ma az asszony elbőgte magát,hogy eladom,igazábol azon kívül hogy elvitt ide-oda meg bevette a kanyart semmit nem tud,asszem én már örökké FJR tulaj maradok
Majd Frenky holnap megadja a kegyelemdöfést,a DRZ-s agymenésemnek
hát igen! minden igen... de ebben a gépben sem a sebesség, sem az erő nem naon lényeg ( az erő áttéelezéssel javítható) maga a közlekdés élmény... újdonságot naon nem ad, de élményt szerintem annál inkább.
Gondolj bele már 450km-t mentem vele és rengeteg dolog szol ellene és rengeteg mellete,de ha eladnám az FJR-t az visszafordíthatatlan lenne,ehez képest a 25 rugó lófasz,nembeszélve arrol hogy ész nélkül baszatok 3 napig egy DRZ-t,és jó móka de csodák nincsenek és ijesztően kimotoroztam ezt a mocit már most mi lenne egy szezon után
hmm hát kemény ez a 25 ezer... de ha azt nézed, hogy mégis belevágsz, és veszel egy drz-t nem nagy pénz az össz kiadáshoz. így viszont biztosabb vagy adolgodba.

jó lenne, a héten voltam is fent pesten, de holnap tuti nem tok felmenni. kössze a felajánlást. de jövő nyár végéig van időm keriíteni egyet. addíg csak tervezgetek
Elég brutál 25 rugó a három nap,péntek reggel elhoztam és hétfőn viszem vissza,holnap még itt lessz és a frenky -vel még gurulunk eggyet ha gondolod gyer fel és mehetsz ezzel a lóerőgyárral,amugy nem rosz csak nagyon szűkek a határok amire használható
de kössze... amúgy hogyé van ez a bér izé?
... a balatonboglári full ba voltam ... sajna nem volt lehetőségem egy drz t egy kis karikánál hosszabban tesztelni, szal lehet éltem volna a lehetőséggel, ha pesten lettem volna. de így marad a gondolat. majd meglássuk mi lezs belőle, hisz az én drz tervem még odébb van.
Miért nem irtál hogy jössz kipróbálhattad vona az én bérmotoromat
én így el tudnám képzelni... fjr és drz !
... én ma voltam a full gas ba megvizsgáltam pár gépet, köztük egy r1et, ami nem éppen egy egyszerű eset, továbbá a drz -t. Hát nem tom, de jó érzésem van felé... igaz a lábam alig ért le... de nem ez a lényeg, nagyon jó kis móka gép...
Jobb sarokban a nehézsulyú FJR bal sarokban a könnyűsulyú DRZ,meg a macska
persze hogy nem azzal a szar puha elejével nem lehet biztonságos a fékezés...
az igaz hogy jól át lehet menni vele egy két padkán meg gödrön... de ér ez annyit? vagyis nyersz annyit a cserével hogy megérje?
Az eggyetlen probléma az elméletemmel hogy gyakorlatilag az FJR-el is tudtam ugyanilyen könnyedén motorozni,tehát azon kívül hogy kompaktabb semmit nem nyerek vele,sajnos az az elméletem is megdölni látszik miszerint ez majd hűdebiztonságos lessz,mivel a kanyarokat szinte ugyanolyan tempóban veszem,és 120 körüli tempóról ez sem fékez már olyan faszán
tudod te azt...
Most mi ez a zöld pofa