Motoros akciós napokat is szervezünk - azért, hogy minél többen próbálhassák ki a száguldást a biztonságos körülmények között. Az akciós napokon jelentős kedvezményt nyújtunk listaárainkból. Ha nem akar lemaradni az akciós időpontokról látogasson vissza a honlapra, vagy küldjön mailt az info@euroring.hu címre - így mindig előre értesítjük a következő akciós időpontokról.
Az akciós időpontok:
- október 16., 17., 23., 30.
Az akciós árak motorosoknak:
- egész nap: 15.000 Ft helyett 11.000 Ft,
- délután: 11.000 Ft helyett 8.000 Ft,
- délelőtt 9.000 Ft helyett 7 .000 Ft
hiho!
nah mi ez a nagy csönd itten?
ma nem vagyok melóban megyek visegrádra.
jah jövöhéten csütörtökön motoros nap ha jól emléxem örkényben (e-ring asszem) ha tudok szabit kivenni akkor megyek
lekközelebb azé íírjon valamit... akár angolul is jöhet. úgysem árt a felkészülésemnek a nyelvvizgára, pláne ha ő még jól is szórakozik közben, ahogy töröm a nyelvet!
délután leszek msn en... mert per pill pesten vagyok már néhány napja, és csak néha néha tok géphez ülni itt fent.
msn en vissza irtam este,ugyanis delutan az asszony volt.En meloztam.O meg nem nagyon erti a magyart:)Meg nem akart irkalni Most lepek melozni,de irtam hoy delutan lesz szabadidom,de amugy nem surgos
Miután sikerült kivesézni a dolgot pletyi szinten minden irányba... Volt itt minden SM vs Sportmotor, SM hobby Sportmotor mellett. Csak SM (de ez más téma el végett.)
Nah szóval én is összegeznék. 2 véleményt emelnék ki, ugyanis 2 embertől is olvastam, azt amit én is gondolok. Első és egyben a második is. Nincs olyan, hogy SM vagy cross vs Sportmotor. Mind a kettőnek megvan a saját dolgai, a kettő nem hasonlítható, de motorozás sokkal biztosabbá lehet tenni ( ), ha mind a 2öt használja az ember. Tehát a lényeg, hogy 2 egymás mellett. ( ) (Nos én ezt szeretném, cat mellé egy SM/cross gépet)
___________
Mellékesen megjegyzem nekem az is a célom, hogy egy nonstop bicigli is legyen alattam, amikor a sport gép nem tolható ki, akkor a másik igen. És az is hogy ki szeretném próbálni azt a műfajt!
___________
Ati... tegnap rádírtam, de nem válaszótá, ismered a torrentet? részletek msn en... ha kellene még a progi.
Mellesleg nagyon jo cimboram ma bejelentette,hogy a k4-es gixxeret(nagyon szep allapotu) egy 2002-es catre akarja cserelni.Termeszetesen rafizetnek.En biztos vagyok hogy csak azert akarja a cseret mert a gixxer forum fos,meg egymast i utaljak
El ne gecizz maa!
Pont tegnap lattam egy fjrt.gyunyoru volt.Hogy birod ezt megtenni Na ok,megertem az ervelesedet.
Amugy a smotohoz en csak annyit tudok fuzni,hogy egy iserosnek gixxere van,meg 3 cross gepe de annyit mondott,hogy annyira jo,hogy nem illyed meg ha esetleg megcsuszik alatta a gep
Phonix ráérzett a dologra,elmondom a jövő évi terveimet,
Pilismarot találkozó:80km abbol 30 város 50szerpentin.
Frenkyvel10xkimegyünk a tanpályára 15km
5x kimegyek bármelyik pályára baszatni max70km,de lehet inkább kiviszem a furgonnal ami klímás és izzagyatok ti
Sirok,oda uton meglátogatom guent veretünk a Mátrában 110 km(valahogy csak ki birom)
Cat tali:velence 40 km2x és valahol máshol1x(akárhol is kibírom)
Drz tali:szerinte az valahol közel lesz
Motorozgatás:500km
Mivel ez idén is igy nézett ki és nem volt még meg gyönyörű pici lányom nem hiszem hogy jövőre világkörüli turára mennék,a másik 160-alatt csak lázassan jártam,ez a szar meg 120-nál többet nem megy,ez ilyen ön izé
nem tom frenky....
mondjuk lehet neked a méreted miatt kényelmesebb mint nekem én egy 2004-es 600rr-en ültem. nos az egy igazi kínpad szerintem. még úgy hogy a lábam a földön volt a csuklómra baromi nagy tehet nehezedett és teljesen lehetelen pozícióban álltak. viszon a tulaja kiment vele brno-ba szóval semmi sem lehetetlen.
Helló mindenki!Szerintem sem jó a párosítás ,de ha így akarod lelked rajta Chris.De panasz ne legyen.Igen jól látjátok El papucs lett.Puhapöcsü papírkutya egy elaggott vén bakmajom.Elcseréli a lóerőket pár szaros pelenkára.(Legalábbis ezzel magyarázza a drz agymenését .Én ha egyszer gazdag leszek akkor beújítok cbr600rr talán.
Látom nagyon rákattantatok erre a Supermoto vs. Sportmotor témára!
Az biztos, hogy mindegyiknek meg van a maga előnye és hátránya. Mindannyian mentünk már minkét fajtájú motorral. Azt hiszem, hogy elfogadhatjuk azt a tényt, hogy városban százszor jobb egy SM, mint a sportgép. Magasan ülsz, rálátsz a forgalomra, szinte lesz*rhatod, hogy milyen az út minősége, keskeny a motor, az élményfaktorról nem is beszélve, és még sorolhatnám. Szóval városban SM.
De országúton?! ÁÁÁÁÁ. Ki van csukva! 50km után úgy fáj a segged, mint az állat, a menetszél majdnem levisz a motorról.....
Szumma-szummárum, egy megoldás van. Két motort kell tartani. Egyet a hétköznapokra, meg ökörködni, egy másikat, meg ha kirándulni, vagy túrázni akarsz, esetleg pályázni...
Kész vége! Vita megoldva, kedélyek lecsillapítva...
Ma felhívtam egy arcot mert meghirdetett egy DRZ-t és csere is érdekelte,megpendítettem neki az FJR-t és érdekelte a dolog
Holnap felhív hogy mi a pálya,de azt leszögezem hogy ez egy komoly minőségi és kényelmi visszalépés a részemről,és gyakorlatilag aranyat akarok adni egy rakás szarért,mivel az FJR-t a világ legjobb gépének tartom(a csotány Cat-eteteket is legalább ilyen jónak tartom a maga nevében)és nagyon sok faszt megbüntettem vele az évek folyamán lehet ezzel a mocskos kereplővel engem fog büntetni mindenki és az rosszat tesz az egomnak,legalább annyira mint a seggemnek a DRZ kényelmetlen ülése
sziasztok! én se szivesen szólok bele de ha már egyszer ez a téma. na szóval nekem volt már simson, robogó, endúró, cross (125-ös), 125 sport, 250 sport, és hát a cat. ezt csak azért soroltam fel mert nem hiszem hogy bármelyikkel fel lehet készűlni egy nagyobb motorra! minden motor más tecnikát igényel szerintem. persze azért vegyél nyugottan sm-et. annak is van egy filingjeeeeh
hmm ma mentem egy kört a mátrában....
mit is mondjak qrva szarul ment... alig találtam az íveket nem volt egy normális kanyarom se.. felmetnem vagy 3* aztán inkább hazajöttem... úgyis nagy volt a forgalom.
(ez jelentkezés )