Tegnap addig vaganykodtam itt a nagy napsutessel,hogy mikor kileptem a hazbol rajottem hogy a napsutessel egyutt jott a kibaszott hideg is.Na persze engem nem lehet csak ugy megfelemliteni.2 orat totttem a cican az ujjaimat nem erzetem,m a taknyom meg a sisakban van.Raadasul fasza helyen voltam jo uttal.Termeszetesen verettem is neki.Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy elozes utan ramdudaltak utanna vettem eszre hogy csak figyelmeztetni akartak az ut szelen allo rendor kisbusszra,aminek csunya lesotetitett hatso ablakai vannak.Abban bizok hogy nem az en savomat mertek hanem a szembejovot.Ha az enyemet akkor az nagyon nem jo.kb 50 helyett70-75 korul.
Kezcsok mindenkinek!
Napsuteses reggelre ebredtem,ugyhogy megteszem amit meg kell tennem.Elviszem a cicust setalni.Tegnap beregisztraltam az angol thundercat forumba,ahol mindenfele utjanlatok is vannak.ki is neztem ket utvonalat , ami nincs tul messze.Most majd kiderul mennyire fasza.
Ezek a rezonanciák jelemmzőek az olyan kőkorszaki motorokra mint pl:a thundercat,a modernebb tervezőasztalon is végigment tipusokon(pl:FJR)ezt 500-forintos gomibakokal kiküszöbölték,ugyhogy mióta a banditomat eladtam(az is egy kökóri izé volt) nem ismerem ezt a szót hogy rezonancia,sajnos ezt a problémát csak a típus kihajintásával lehet orvosolni.
Ezt csak finoman merem itt penditeni mivel van egy olyan érzésem hogy ezen topik tagjai elfogultak a tipussal szemben de gondoltam hátha
Felhívnám a motorosboltok figyelmét hogy van egy yzf be való fesz szabályzóm fúl gyári 97 es évjárattól 25000 Ft
(pici baja:pár nap és leszíjja az aksit de amúgy tökéletes ) vagy esetleg ha valaki mást érdekelne
hahaha
az egyébként simán lehet hogy elvéreznék a büntető bálna ellen a dobogókői úton mert nincs benne semmi techinkás rész gyakorlatilag az egészen végig lehet menni 160as tempóval.... igazából nem az én stílusom. nekem a mátra jobban tetszik. persze ez azért is lehet mert a mátrát ugye már ismerem valamennyire azt az utat meg nem...
nos a pályázást nekem előre kell tudnom 4-5 nappal hogy úgy tudjam rendezni a szolgálatot vagy a másodállást de érdekel a dolog
ha februárban nem... majd tavasszal igen! Addíg meg keres egy kis zsebpénzt!
kormanyveg sullyal lett megoldva
Egész egyszerűen nem használom a motort abban a fordulatszám-tartományban!
Napsuteses reggelre ebredtem,ugyhogy megteszem amit meg kell tennem.Elviszem a cicust setalni.Tegnap beregisztraltam az angol thundercat forumba,ahol mindenfele utjanlatok is vannak.ki is neztem ket utvonalat , ami nincs tul messze.Most majd kiderul mennyire fasza.
Ezt csak finoman merem itt penditeni mivel van egy olyan érzésem hogy ezen topik tagjai elfogultak a tipussal szemben de gondoltam hátha
(pici baja:pár nap és leszíjja az aksit de amúgy tökéletes ) vagy esetleg ha valaki mást érdekelne
az egyébként simán lehet hogy elvéreznék a büntető bálna ellen a dobogókői úton mert nincs benne semmi techinkás rész gyakorlatilag az egészen végig lehet menni 160as tempóval.... igazából nem az én stílusom. nekem a mátra jobban tetszik. persze ez azért is lehet mert a mátrát ugye már ismerem valamennyire azt az utat meg nem...
nos a pályázást nekem előre kell tudnom 4-5 nappal hogy úgy tudjam rendezni a szolgálatot vagy a másodállást de érdekel a dolog
Közben meg arra lettem figyelmes, hogy olyan 6000 környékén "kellemetlen" rezonancia lép fel a jobb lábtartómon. Érdekessss...
Épp ma délelőtt tervezgettem, hogy a 7végén leruccanok Kartalra, és ha már egyszer ott vagyok, akkor hazafele miért is ne ugranék oda Dobogókőre!
Guen, Te áldott jó lélek, kösz, hogy épp most vezérelte az Úr a kezedet, mellyel utat mutattál nekem, és mindannyiunknak