adatlap!? soha nem is néztem hogy van ilyen! 120 kg ja jó lesz az 70-nek is!hogy bennem van a hiba? az lehet! soha nem gondoltam magamról hogy nagy motoros lennék. de talán majd pár év és el érem az annyira áhított 0 szintet! képem nem sok van de ha ez az egy megfelel,hát tessék. az adatlapot mindjárt kitőltöm. ja a gumi! elől fasza michelin matador hátul brutál pirelli dragon gts! na jól van csak vicc volt! elől-hátul michelin pilot sport gumik vannak. hátul 90% elől 70-80%-os. a cat-ről szóló tesztet én is olvastam, tudom hogy jó a futómű, meg az egész moci. na egyelőre ennyi!
+1 El.
A tuningnak csak akkor van ugye értelme ha a meglévő adottságokat kihasználtad. Egyébként még nekem is van mit faragni a technikámon de ismert terepen aránylag ki tudom használni a cat által nyújtott tudást(kb 70%-ban) és soha nem volt gondom a futóművel.
Nembeszélve arrol ha egy nagydarab százhusz kilós kigyurt állat vagy akkor nem szólunk be,de ha hasönszőrü vagy mint mi ugyanugy megkapod a beosztásod
Szerintem ez a villaizé csere legalább akkora baromság mint az 5-lóerő150000-ért
Ha brutál gummi van rajta akkor még ha szar a futómű akkor sem számit,ugyse csuszol el,a futómű meg 2.14alatt számit a ringen,addig minden gyári futómű király,ha azt kicsapod akkor már lehet gondolkodni tuningban
Én mindig azt mondom a sulycsökkentés a legjobb tuning,lőeröt nyersz+kezelhetőséget
jaja az adatlap kötelező az ittenléthez márcsak azért is mert így megtiszelsz minket azzal hogy leírod ki vagy mi vagy meg persze egy két kép a mocidról.
nemrég itten egy gyerek hirdetett egy yzf 750 első futóművet árat nem írt de talán ő hirdet az apróban is..
ahhoz hogy a cat-en lecseréld pl egy olyanra, ahhoz ugye villahíd telószárak és talán még a fékek is cserések lesznek. de az ugye egy minden irányban állítható(tehát jól elbaszható) fordított kayaba cuccos. ami biztos hogy komoly javulást hoz az irányíthatósába.
ha bizonytalannak érzed akkor ott vmi nem stimmel. nézz először egyszerű dolgok után, pl guminyomás gumik állapota, típusa. lehet egy betonkemény túragumma okoz kis bizonytalanságot. aztán én a helyedben ha még gyári méretű első gumma van rajta(120/60) azt ledobnám egy 120/70-ért.
ha ezek után még mindig bizonytalan és biztos hogy nem te vagy a ludas, akkor lehet nézegetni a csapágyakat és beállításokat.
persze ezt csak így józan paraszti ésszel gondolom... nem vagyok szerelő.
ha valakinek van jobb meglátása ossza meg velünk
Ha bizonytalannak érzed akkor benned van a hiba mivel a thundercat egy stabil jó futóművel rendelkező gép,ja és milyen a gumi,a lábtartó lekopott e már,esetleg nagyon görcsös vagy,akkor is szokott bizonytalankodni
És töcsed ki az adatlapod
na ez az! pont erre gondoltam. 3-5 le-ért kár kidobni annyi pénzt. de a futómű az érdekel! nekem az én mocim kicsit bizonytalannak tünik nagyobb döntögetésnél! persze nincs viszonyítási alapom!
hiho!
na mármost elektronikát a guen valóban szeretne de a cat ugyebár nem injektoros szal elektronika nem nagyon kell bele...
olyan mint nyitott cső hacsak nem a motorodhoz tervezték akkor nagyon nagy eséllyel kapsz egy jó kis hangot és ezzel ki is fújt valszeg megmarad az erő de hogy nőljön arra nagyon minimális esélyed van. Ha már van egy dobod ami ugye kis plusz gázt tud elvezetni a gyárihoz képest akkor ugye érdemes beruházni egy sportlégszűrőre ami ad egy kis plusz levegőt is. Ekkor már érdemes beállítatni hozzá a karbit de ha igazán szeretnéd azt a várhatóan mindennel együtt megjelenő +3-5 LE-t akkor kell ugye a dyno kit a karbiba és mindehhez beállítani a karbisort..
ez valszeg csak pénzkidobás jobban jár az ember ha beletankolja ettől függetlenül valóban gondolkozom egy dyno kitten. a légszűrőt csak azért vettem mert 15k -volt szállítással egy örökéletű szűrő míg kishazánkban 8k egy papír. non comment.
a csövet pedig mint mindenki szerintem a hangja miatt vettem. Ne számolj se lóreő növekedésre se súlycsökkenésre mert nem lesz érezhető. Kb ennyi a tuningról...
Ha valóban + lóerőket szeretnél akkor egy hengerfej átalakítás segíthet egy átalakított vezérműtegellyel ha érdekel ezügyben tudok szerezni telefonszámot. inkább a futómű fejleszését ajánlom. egy yzf 750 első futómű nagyobb élvezetet fog okozni mint +5 Le azt garantálhatom.
Néhány Le-t, szerintem! Igazából 3 dolg ami számít ha valójában ki szeretné valaki hegyezni a gépet.
-nyitott cső
-szűrő
-elektornika (összehangolni a dolgokat)
Régről forumozott itt egy illető, aki gyorsulási versenyekre hegyezte ki a cat et. Ő mondta, ez a 3 dolog összehangolása elegendő a legjobb teljesítmény eléréséhez.
Tehát nincs személyes tapasztalatom a dologba. De Guen kacérkodik a cat kihegyezésével, ővele érdemes beszélni, mivel szűrője már van, csöve is... elektornikát meg úgy tom majd szeretne. Persze én is sok mindent szeretnék! De az más tészta...
üdv néktek! ezt a kütyüt nézzétek meg!
azon felül h kicsit drága,szerintem még az indexet,a refit,meg az olajszintet odabigyezhették volna,na meg a tankot
guen az osztrák loiuse cimét tudnám talan,mert valahol van egy katalogusom.
A tuningnak csak akkor van ugye értelme ha a meglévő adottságokat kihasználtad. Egyébként még nekem is van mit faragni a technikámon de ismert terepen aránylag ki tudom használni a cat által nyújtott tudást(kb 70%-ban) és soha nem volt gondom a futóművel.
Szerintem ez a villaizé csere legalább akkora baromság mint az 5-lóerő150000-ért
Ha brutál gummi van rajta akkor még ha szar a futómű akkor sem számit,ugyse csuszol el,a futómű meg 2.14alatt számit a ringen,addig minden gyári futómű király,ha azt kicsapod akkor már lehet gondolkodni tuningban
Én mindig azt mondom a sulycsökkentés a legjobb tuning,lőeröt nyersz+kezelhetőséget
nemrég itten egy gyerek hirdetett egy yzf 750 első futóművet árat nem írt de talán ő hirdet az apróban is..
ahhoz hogy a cat-en lecseréld pl egy olyanra, ahhoz ugye villahíd telószárak és talán még a fékek is cserések lesznek. de az ugye egy minden irányban állítható(tehát jól elbaszható) fordított kayaba cuccos. ami biztos hogy komoly javulást hoz az irányíthatósába.
ha bizonytalannak érzed akkor ott vmi nem stimmel. nézz először egyszerű dolgok után, pl guminyomás gumik állapota, típusa. lehet egy betonkemény túragumma okoz kis bizonytalanságot. aztán én a helyedben ha még gyári méretű első gumma van rajta(120/60) azt ledobnám egy 120/70-ért.
ha ezek után még mindig bizonytalan és biztos hogy nem te vagy a ludas, akkor lehet nézegetni a csapágyakat és beállításokat.
persze ezt csak így józan paraszti ésszel gondolom... nem vagyok szerelő.
ha valakinek van jobb meglátása ossza meg velünk
És töcsed ki az adatlapod
Te kis csalfa
na mármost elektronikát a guen valóban szeretne de a cat ugyebár nem injektoros szal elektronika nem nagyon kell bele...
olyan mint nyitott cső hacsak nem a motorodhoz tervezték akkor nagyon nagy eséllyel kapsz egy jó kis hangot és ezzel ki is fújt valszeg megmarad az erő de hogy nőljön arra nagyon minimális esélyed van. Ha már van egy dobod ami ugye kis plusz gázt tud elvezetni a gyárihoz képest akkor ugye érdemes beruházni egy sportlégszűrőre ami ad egy kis plusz levegőt is. Ekkor már érdemes beállítatni hozzá a karbit de ha igazán szeretnéd azt a várhatóan mindennel együtt megjelenő +3-5 LE-t akkor kell ugye a dyno kit a karbiba és mindehhez beállítani a karbisort..
ez valszeg csak pénzkidobás jobban jár az ember ha beletankolja ettől függetlenül valóban gondolkozom egy dyno kitten. a légszűrőt csak azért vettem mert 15k -volt szállítással egy örökéletű szűrő míg kishazánkban 8k egy papír. non comment.
a csövet pedig mint mindenki szerintem a hangja miatt vettem. Ne számolj se lóreő növekedésre se súlycsökkenésre mert nem lesz érezhető. Kb ennyi a tuningról...
Ha valóban + lóerőket szeretnél akkor egy hengerfej átalakítás segíthet egy átalakított vezérműtegellyel ha érdekel ezügyben tudok szerezni telefonszámot. inkább a futómű fejleszését ajánlom. egy yzf 750 első futómű nagyobb élvezetet fog okozni mint +5 Le azt garantálhatom.
-nyitott cső
-szűrő
-elektornika (összehangolni a dolgokat)
Régről forumozott itt egy illető, aki gyorsulási versenyekre hegyezte ki a cat et. Ő mondta, ez a 3 dolog összehangolása elegendő a legjobb teljesítmény eléréséhez.
Tehát nincs személyes tapasztalatom a dologba. De Guen kacérkodik a cat kihegyezésével, ővele érdemes beszélni, mivel szűrője már van, csöve is... elektornikát meg úgy tom majd szeretne. Persze én is sok mindent szeretnék! De az más tészta...
köcc keni. a linket meg az emot icon sor végén lévő link parancsal próbáld meg berakni... így működik is
a.html
nah még ha lemarad,de mégha rossz is
a.html
bazki a link az mindig lemarad
azon felül h kicsit drága,szerintem még az indexet,a refit,meg az olajszintet odabigyezhették volna,na meg a tankot
guen az osztrák loiuse cimét tudnám talan,mert valahol van egy katalogusom.
http://global.ebay.com/gbh/viI...