El minek carbon. Annyival úgysem lesz könnyebb a géped! Akkor inkább dobj le rolla mindent és uccu neki. Úgy legalább ha esel nem lesz ami törjön! Lehet nekem is ezt kéne?
És amúgy mégis mennyibe fájna a gyári bóvden? Mert nem vagyok akkora nagy műszaki zseni. Meg nem lenne vmi jó ha a saját gányolás miatt Karakószörcsögönadná meg magát a cucc, vagyy éppen 200-nál...
Szóval tipp, hogy mennyibe lenne a gyári + munkadíj?
Ja és nem leszólni a munkámat . Meg azt sem, hogy koszos a gép,de most jöttem haza egy nagyobb túráról és még pont megusztuk a vihart. De a vizes úton csúszik a hátsó gumma völleg 10k-s fordulatnál.
A polír tutire segít de ne durvát használj mert lemettítja. Kitartással dörzsöld és akkor helyreáll.
Na itt vannak közben a képek. Lementem és csináltam egy kettőt. Egy pill és felteszem.
amúgy én is szeretek tákolni! ugyanis sokkal jobban tetszik utána, mert én készítettem!
Jah más dolog. Régebben ugye fater haver téli surranójában küldtem a dolgot, és a gumi talp, megfogta azt a csilli villi izét, ami a fék izét takarja el a lábadtól. Én zsurúútam mint a barom, de nem iazán jött le. Ötlet? Polir talán segít?
em senki nem nagyobb kókány nállam. Ugye eltört a fékkarom és nem is lehetett kapni már csak jöv hétre rendelésre igy elmentem egy motoros boltba és vettem egy alu simson kart.
Képzelhetitek. Kicsit adtam neki fúróval meg flexel és hipp-hopp éett is eldő fékem.
Holnap tolok fel rolla képet. Ja de amugy a fékkart ugy elvittem megforrasztani és a csávó úgy megcsinálta egy söré és egy unicumé, hogy észre sem veszed a külömbséget. Profi lakatos a csávesz. Majd arról is teszek képet.
Szerintem is hagyjuk a pénzt a Gabinál.
Egyrészt Ő volt itt a Valaki, vette a fáradságot utánajárni a dolognak....
Másrészt nehogy már szegénynek még ennyi rohadt sok átutalási megbízást kelljen kitölenie, rádásul 1-200 Ft-ról.
Ahogy ígérte Gabi, elkészítettem a visszajáró táblázatot.
Akinek kérdése van, forduljon nyugodtan hozzám, ha kell elkdülöm neki a táblázatot ami alapján számoltam. De röviden elmondom. Ugye kaptunk Gabi jóvoltából 10% kedvezményt, amit a szállításból írtam vissza. Vagyis így a szállítás 4,76 dolcsira jött ki per termékre.
A számításom a következp volt. Kiszámoltam mennyi a tényleges cucc bolti ára, aztán kiszámoltam kinek mennyi lesz a tényleges szállítási díja ftban. Majd a végén nemes egyszerűséggel, kivontam az általatok utalt összegből a bolti cucc árát és a tényleges szállítás díját. így megkaptam kinek mennyi felesleg jött össze.
Hogy a fentmaradt felesleggel ki mit kezd, hogy dönt, ez az ő döntése. Én aszondom Gabi meghív egy dréherre valamikor, és kész. De ha nem is hív meg 2-3 ft on nem fogunk összeveszni.
Először is ki kell füznöd az elszakadt bovden bovdenházát,vegyél egy kerékpár hátsófékbovdent(kb120ft)és a legkissebb villanyszerelöcsokit,pontossan mérd le a régi bovden hosszát(de ugy hogy számold bele hogy a csoki felvesz 4-5mm-t)ez lesz a karbi karmos végénél(a csokit ki kell szedni a műanyag házbol és félbe vágni),mielött befűzöd a házba a bovden gyári gombóc részét meg kell reszelni mert nagyobb a gyári gázbovden gombocnál és nem fér el a gázkar műanyag házánál.
Aztán zsirozd meg és füzd be,levágod a méretet(de pontossan ám)rárakod a csokit(elötte zsirtalanidsd) meghuzod a pici csavart,és levágod a fejét,aztán forrasztopálkával futtasd be cinnel,nagyon bika lesz
A mikor szétszeded a gázkarnál figyelj oda mert megtréfál mikor rakod össze hogy melyik bovden huz vagy nyom,és zsirozd be
Már többet is csináltam igy(persze nem az FJR-en az nem szorul szerelésre )és fillérekből megvan mert a gyári bovden egy vagyon
hozzászólva a gázbóvdenes témához nekem is kell elvileg ,vagyis nekem a visszahúzó bóvden kell ,de szerelő azt mondta csak kompletten gázbóvdennel lehet cserélni és csak gyáriba van
tehát gondolom fordítva is igaz
De amit neked még, az az hogy nekem nem jön be a karbon.