Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz király vagy
Na hello bello!

véééégree sikerült megrenelni. bocsi mindenkitől a késlekedésért meg hogy nem nagyon voltam aktív a fórumon de ezer felé voltam nem nagyon volt időm írni... lényeg a lényeg volt 10% kedvezményem rendeléskor így csökken a vételár. 34$ amivel kevesebbet kértek mindenért egybevéve. estére Chris kiszámolja kinek mi is a jussa addig is itt a kép a fizetett átutalásról. Ami miatt késett a dolog az a kártya limitem volt amire sajnos ennyi idő kellett hogy rájöjjek. de sikerült és ez a lényeg. nem nagyon van tapasztalatom szállítási idővel kapcsolatban de remélem 2 hét elég nekik hogy ideérjenek a cuccok.
hangya jó lábadozást, ennél nagyobb esésed ne legyen a cicával
Udv mindenkinek!
17 tores?Nem semmi.Nekem szerencsere meg nem volt toresem pedig en is jo par evet eltoltottem kulonfele sportokkal.Most mar csak hobbykepp verjuk egymast haverral
Naja... végre valami siker is... ugyanis az angolom nem igazán remekeltem.

Amúgy 3 hetem van hogy befejezzem a szakdolgozati php program fejlesztésemet, ledokumentáljam és leadjam. a határidő ápr 30. NEm egészen 3 hetem van rá. Ha nem sikerül leadni, marad az őszi diploma. Ha ez megvan ráérek gondolkodni a záróvizsga tételeken.

Nem rossz az a markolat, én is lehet veszek valamit faintosat, csak majd én sárga-feketét. Na de most még tankolni sincs nagyon pénzem. Ami nem is baj, mert most minden perszemet a szakdolira fogok tölteni, hogy be tudjam fejezni és le tudjam adni.

Szerencsésnek mondhatom magam, hogy erős csontozatom van, egy két erősebb ránduláson húzódáson kívül semmim nem törött el, pedig kiscsoportos korom óta intenzíven sportolok. Az ilyen szokásos boka meg ilyenek, már húzódtak de semmi sem törött. Jah és szerintem nem létezik olyan ujjam a kezemen ami még nem húzódott volna. De még tudok gépelni.
Enen belöül a tartoésok és markolat- a listában pedig lefelé az 5-ik típus. Bocsi,de nem lehetett belinkeln pontosan.
A piros fekete,de van belölle több típus is. EZ
Az index már megvan király lett de a fékkarom még javítósban van csak jöv héten lesz majd új. Addig ez is jó lesz remélem. Minden esetre óvatosan húzom majd. Az a baj, hogy pont a rögzítésen ahol van egy csavar és tartja ott tört ketté. Legalább nem görbült vagy ilyesmi. Ja és a karcokat (nagy részét) sikerült felpolíroznom. Legalább ez is megvan. Ja de a lényeget nem mondtam vettem új progrip markolatokat ami már fent is van. Géles így elnyeli a rezgéseket de tényleg jó legalább. Ennek örülök na és persze Chris sikereinek is.
Hy Chris.
Köszönöm a kenőcs tanácsot. Anyám tegnap este adott valamikenőcsöt mot meg bokazokniban vagyok,de meg a dolog hál istennek. Bár rendesen megszenvedtem. Az a baj, hogy nagyon vigyáznom kell mert gyenge a csontom korábban írtam már, hogy volt 17db törésem. Ebből 2 fej a többi pedig boka, (bal 5, jobb 4) , csukló, váll könyök. Ja és nem egyszerre autóbalesetban hanem mindíg gyalog. Pedig amikor krosszoztam akkor is estem jó nagyokat és kopp.kopp.kopp nem lett semmi komoly.Szal gyalog veszélyesebb vagyok mint bármi máson.
De jó!

Végre hallok jó híreket is. Mert hát ugye az egyik 9 év után szakít a nőjével, a másik a bokáját szegi (meg leamortizálja az indexét, meg a fékkart), nekem meg mindenféle más vegyes gondjaim vannak.

Szóval, jó hallani, hogy legalább neked összejött vmi!

(Én meg szo**ok, még a diplomámmal, meg az államvizsga tételekkel is)
Nah szép jó napot!

Először is akkor, szerintem ne költs feleslegesen yamahás bowdenokra, az univerzális is bőven megteszi amit szerintem bármilyen autós boltba megkapsz töredékéért... szerintem.
Én félszintetikus olajat tettem bele 10W40 est, és nem sajnáltam rá a pénzt, így Motult vettem 2700/liter körüli árból. Hogy gyertyából mit kell bele tenni, erre viszont nem tudok a választ, de lehet én is majd fogok cserélni, de majd csak lehet 1 év múlva télen.

Viszont... Örömmel mesélem, hogy véégre megoldódott a kulcs problémám. Ugyebár tavaly voltam egy idős úriembernél aki mivel nem volt nyers kulcs alapja így egy Mercédes kulcsból mókult nekem össze egy kulcsot. 1 évig használtam, tökéletesen működött. 1 év után felbuzdúlva hátha van jobb nyerskulcsa, visszamentem hozzá. Emlékezett rám, és jó hírrel fogadott beszerzett valamilyen kulcsokat, amiből tökéletes másolatot tudott készíteni nekem. A szélességén igaz egy picit köszürlni kellett, mert a tank és az ülészárhoz kiskenyebb kulcsú cucc kell, de ezt pikk pakk megoldotta, így egyből 2öt csináltam. Összegezve, boldog vagyok, mert megoldódott a nem kis fejtörést okozó kulcsos problémám.
Akkor lenne egy hülye kérdésem! Gázbóvdent csak a yamahánál tudok venni, vagy akár milyen autósboltban?

És még vmi? Ti milyen típusú motorolajat használtok? Gyertyák?

ui.: Mindenkinek aki visszaírt nagyon köszönöm a válaszokat!
Üdv Mindenkinek!

Hazajköttem, hogy most sikeres hadjáraton vagyok túl vagy sem, ez nééézőpont kérdése, egy valamit tudok mondani, nem vagyok reménytelen eset.

Néhány elhangzott dologra reagálnék.

Először is a technikai részek, Phoenx, az első kettőre én is ezt mondanám. Ugyanis első dolog.. Szervízben voltam, fékbetétet cserélni, akkor a szerelő megnézte a dolgot, és ha 2ezer körül tartod huzamosan a gépet néha durrog egyet, de általában alacsonyabb fordualton. Erre aszonta, hogy mindenképp kell egy karbiszinkron, mert nem megy az 1ig henger. De ne aggódjak, magasabb tartományon megy mindegyik. Talán gyertya cserék sem ártanak, de a karbiszinkronra mindenképpf elhívhta a figyelmet.
Második dolog... az én gázkarom sem volt az igazi, de nálam egy kis olaj segített, és máris jobban mozgott az egész, de akkor valszeg bowden csere.
A haramadikról nem tok nyilatközni.


Aztán Hangya... Respect! Ez legyen a legnagyobb esésed motorral! Amúgy a csimma téleg jól jön ilyenkor, tehát azt nem árt beszerezni. Viszont mivel sportolok, ezért nem 1 kenőcsöt ismerek húzódásokra meg minden ilyen finomságokra. Én aszondom, hogy egy zőőd bengay el kenegeted néhány napig aztán már nem is lesz gond. Ez számomra mindenre jó! Ha durvább a cucc, van direkt ilyen erősebb ecetes kivonatú kenőcs, dúrvább esetekre, de azt nem sűrűn használom.
Na hy mindenkinet!
Még sántítok egy kicsit a bokám miatt (mert ugye alámfordult és nem tett neki jót a 212kg),de a tegnap estémet nem kívánom senkinek. Volt már pár törésem (17db), meg zúzódás,de ez fáj mindíg a legjobban. Asszem ebből az egészből annyit legalább megtanultam, hogy mivel vékony a bokám vennm kell egy csimmát. Szal szerintem ma az lesz, hogy megyek és veszek magamnak egyet.
Szep jo estet mindenkinek..vagy inkabb ejszakat...
Pont nem reg olvastam valahol egy cikket ,es abban irtak hogy a legtobb eses,helyben vagy kis sebessegnel tortenik...en is egyszer emelkedon akartam kis ivben megfordulni elotte egy oras motorozas...labam ugy volt mint nagyanyame(magamat is alig birtam tartani)..a gep rambillent...egy labbal tartottam ..kb1 percig birkoztam mire egyenesbe hoztam megint..haver maj beszart a rohogestol....de o is meg lett buntetve,mert ra egy hetre...a farmer szara beakadt a labtartoba lampanal...a motor raborult...de csak a labtarto tort le
32.000 km van a mociban!

Gondolod, hogy cserés lehet a cucc?

(A bóvden azért gyanúsabb, mert ha megpróbálom visszafele tekerni a gázkart - már amennyire lehet - egyből leesik a fordulat)

De majd meglátjuk....
Na hy! Ideugráltam egy lábon mert már a bokám ott tart és baromira tele van a fájdalommal a tököm. félek, hogy holnap nem állok lábra. Pedig azért is nyomni fogom és NEM FÁÁÁJ!
Na el is köszönök mert felpócolom a lábam meg borogatom-kenegetem magam.
Na jó 8 mindenkinek. Húúúh de szar-----
Karbisor csere. De írtad, hogy valószínűleg a bovden, szóval nyugi. Vidd el szerelőhöz, az a legtisztább.

egyébként ebay-en potom pénzért lehet ilyesmit venni. pl:
http://cgi.ebay.de/Vergaser-Ya...
vagy
http://cgi.ebay
.de/YZF-600-R-T...
Hello mindenki!Hangya jobbulást kivánok a vas meg mindig van valahogy.El életem legnagyobb hibája,hogy nem láthattam élőben a nagy mutatványt
És akkor azzal mit lehet kezdeni? Karbiszinkron segít?
lassú fordulatszám ejtés lehet kopott karbitól is -- fals levegőt szív.
Ja, és a vicc az az egészben, hogy a motor tavaly novemberben vettem. De mivel hamar itt volt a hideg, és sokáig it is maradt, ezidáig 110 km-t bírtam menni a motorral. És most ahogy egyre többet használom, jönnek elő a gondok!

(Lehet, persze, hogy hülye voltam, és nem kellet volna egy olyan motor megvennem amit egy használtmotorkereskedő árul, és aki olaszországból hozza be a motorokat.)
azért én kendácsolt fékkarral nem motoroznék.
Kicsit basztattam én is ma a motort! A ford.szám még mindig ugrál, a kipufogó indítás után 1-2 percig puffog, a motor meg az én fülemnek vhogy kerreg. Meg gázfröccsnél lassan esik vissza a fordulatszám.

Tehát a következőre jutottam:

1.) kipuff lehet azért durrog, mert kihagy az egyik henger, vagy a gyertya nem ad szikrát. TEHÁT KICSERÉLEM AZ ÖSSZES GYERTYÁT

2.) a fordulatszám lassan esik vissza gázfröccsnél, de ha visszafele tekerem a gázkart akkor gyorsan. Tehát szerintem a gázbóvden szar, talán már ki van szálkásodva - GÁZBÓVDEN CSERE

3.) Kerregés, meleg motornál ford.szám ugrálás. Hát erre nem tom mit mondjak. Biztos ami biztos LECSERÉLEM AZ OLJAT MEG A SZŰRŐT, MEG ELVISZEM EGY KARBISZINKRONRA.

Hát most így hirtelen felindulásbó erre jutottam aztán majd ezek után meglátjuk...

ui.: ha van vkinek ötlete, hogy még mit lenne érdemes kicsrélni az feltétlenü szóljon!
Na majd én elmesélem az én sztorimat,tavaj a pilismaroti motorostalálkozón jöttünk vissza a strandrol,pont a felvonulás elött,az egész falú kint volt és nézte a motorosokat,nagyon keményen ráérkezdtem a kisközért elötti kanyarra és szépen be is vettem ahogy kell
DE a kisközért elötti murvás parkoloban sikerült egy laza perkátát nyomnom,fördőgatya poló ahogy kell,de leugrottam mint a pok és kutya bajom,bár a haverom látott vérbe fagyva a motor alatt,a falu népe meg röhögött mint az állat.
Szerencsére egy csomoan voltak és segitettek felálítani(tapasztalatbol tudom hogy a felálitás a derekadat jobban hazavágja mint maga az esés)