Ácsi emberek!
Gábor csak segíteni akart nekem, nincs semmi fikázás!
Csak normális és nem akarja teleírni a fórumot!
Egy jó szándéku srác, és ennyi... semmi titok nincs!
Nincs ezzel baj, hogy írtál ide is. Csak a titokzatosságod miatt sok embernek hiányzik már a fél oldala. Nagy luk tátong helyette .
Élőben még nem sok Cat-et láttam. Bár ha jól emlékszem egyszer pályán találkoztam eggyel. Régebben a tesóm is olyat szeretett volna. Abban az időben még boltban is lehetett kapni .
Ne izguljatok már! Nekem is "ThunderAce"-m van, csak az 400 ccm-rel rövidebb és ThunderCat -nek hívják. Semmi bajom a motorotokkal. És tényleg tetszik is. Egyszerűen csak mondani akartam vmit ZORRO-nak.
De akkor bocs, hogy idemerészkedtem a ti területetekre.
Szerintem nem is lényeges.
Úgy sem tudnál olyat mondani amitől megváltozna a jelenlegi véleményem a motoromról. Az én igényeimnek egyenlőre tökéletesen megfelel. És csak ez a lényeg
Szerintem mindenkit érdekelne mit tudsz az ACE-ról ami esetleg eltántorítja az embert tőle. Ha meg pozitív a vélemény akkor halljuk, halljuk
Ha mégsem akkor nekem is küld el.
Jó technika az érdeklődés felcsigázására
Jólvan, csak vicceltem...nem is feltételeztem, hogy végre valahára dolgozol Olvastam, hogy nem tudsz részt venni a pihenőbeli tavaszvárón...jobbulást neked
Ha érdekel a Thunderace, adj egy e-mail címet légyszíves. Lenne pár, számodra elég fontos információm, amit nem akarok itt a fórumon leírni. (majd megérted, h miért)
Eredetileg 180-as gumi való rá. És én próbálgatom pályán. A tudásomhoz képest bőven elég. A súly meg egyenlőre nem gond. A gyursulási képességén meg lehet javítani. Ma érkezett meg a kisebb lánckerék előre.
Én ugyan nem pesten vagyok, de Gödön megnézheted ha akarod.
Amúgy ajánlom OldPiet motorját. Az tényleg makulátlan . Csak nehogy azután hogy megnézted te is oda rakd az igény mércéjét.
Igen, a motor Pécsen van...hát, ha nem láttad még élőben...ez nem egy kis darab. 234 kg feltankolva. Még tele van anyaggal, és a "Made in Japan" komolyan vehető. Nincs tele elektronikával, és a súlytakarékosság sem annyira szembetűnő, mint a mai sportmotoroknál. Elég robosztus darab. 190-es hátsó guma. Szerintem, pályára nem annyira való, inkább túrának mondanám ma már, mint sportnak. De, ez pilóta függő, biztos van olyan, aki nagyon tudja a pályán is terelgetni. És, ez is már sokkal többet tud, mint a pilóták 80%-a. A 150 ló talán nem annyira érződik, nekem érzésre nem tűnt brutálnak csepet sem.
Fiúk!
Lehetne egy nagy kérdésem, kérésem!
Nem tudom, hogy van-e valaki Budapestről akinek ilyen mocija van?
Nem nézhetnék meg egyet élőben!? Mert persze láttam már régen, de szívesen beszélgetnék valakivel a mociról!
A sört én viszem!
Ja!
Nekem még sosem volt yamahám, azért kérdezetm, annyira nem vágom milyen jelenségek vannak a motornak!
Aztán eszembe jutott nekem is, hogy a szelepről van szó! De a kezem gyorsabb volt mint az agyam!
Gondolom a motor Pécsen van, és ott is lehet megnézni!?
szerintem inkább a tengely csinálja. Lehetne hekkelni hogy elmúljon, de igaziból kit érdekel ?
Ez kb olyan mint a kopogós műszerfal. . Meg is érdemli aki ez alapján ítél .
szerintem
Hát, ja...fordulaton úgysem hallasz egyáltalán semmit a dobtól. És, egyébként is csak alapjáraton csinálja, mikor a bowden laza, nem húzza szervomotor. Ha nyit az Exup, akkor különben sem csinálja.
Ha egy kicsivel jobb idő lesz motorra pattanok és élek a lehetőséggel, és megnézem a tiédet is!