Hello Face!
Örülök,hogy írtál....
Hm,gyönyörű a Thunder,csodaszép motor,mikor megláttam beleszerettem....féltem tőle,mert kicsit idősnek tartottam...de nem hagyhattam ott.
Hajdúnánás nincs messze,nyáron megyek fürdeni:-)Egy találkozót megbeszélhetünk, a két kék vas jól meglesz egymás mellett...majd csinálunk jó sok képet...
sajna még képet nem csináltam...elfelejtettem
De pótolom
Ja, megvan a motor szervizelése,olajcsere stb....nem bírtam tovább,ma mentem egy rövidet,mert felszáradt az út...de sajna nem sok élvezet volt benne,mert a hideg nagy úr....
Viszont kivittem a KTM et egy dagonyára...
Hello
Én sem azért száguldozok és pályázok, hogy megkarcolódjon . Inkább az motivál, hogy a pályán nem kell a trafikat figyelni meg a szalagkorlátoktól fosni. Első a biztonság.
Akkor már nem csak nekem van kék-fekete Thunderace-m a környéken.
Kár de, egyik szemem sír másik nevet!
El kellet mennem Kunmadarasra hogy találjak egy olyat mint az enyém.
Én is csak azt tudom mondani a gépről, hogy 1000 km 1-2 dl olaj. Ezt ne felejtsd el soha! Amúgy semmi baja sose. Nagyon jó gép. csak jót tudok mondani róla. Bár én nem szoktam vele pályázni meg száguldozni, csa k túra meg motorozgatás. De csak azért mert annyira szép nem lenne szívem összetörni...
Nem a hasznaltauto.hu ról vettem meg a motort,úgyhogy szabad a vásár.....
Nos,nekem ez az első négyhengeres motorom,előtte csak egyhengeressel nyomtam meg rövid ideig V2essel.Minden tanácsot szívesen fogadok:-)
Ez a motor egy kompromissum, a ringen a kanyarban túl nehéz ott egy 600-as GSXR vagy R6 biztos gyorsabb, a célegyenesben meg egy GSXR 1000-es vagy R1 a nyerő.
Na jó értem egy kicsit többet akarsz kihozni belőle
Viszont egyikkel se szeretnék túrázgatni , viszont a mienk arra is egész jó
Van maikor nem. Igazából a ring célegyenesében és kigyorsításkor vettem észre hogy az 5 sebességből adódó hosszú áttételek miatt nem nagyon érződött a sok ló. Kisebb lovakkal is ott nyargaltak mellettem. Ezért gondoltam hogy valamin változtatni kellene. Kap még előre kisebb lánckereket is
Hello!
Üdv köreinkben. Az adatlap kitöltése lemaradt.
Az enyém sem eszi az olajat túlzottan, max 1-2 deci az meg elhanyagolható. Fogyasztás 6 körül alakul utcai nem legális határok közötti használatban. Pályán megette a 10et is .
Ez még csak a kezdet, dynojet után lesz ez több is . Már alig várom
Nekem 5- 5,3 l- között fogyaszt, akár két személlyel is(mert 2 személlyel ugye még ovatosabb az ember)
Az olajfogyasztásom :olajcserék között nem kellett utánnatöltenem.Tehát nekem szinte semmi.
Nos nem titok.
A motort kereken 2000 euróért vettem,mondtam,milyen állapotban....erre jön majd a forgalomba helyezési hercehurca..saját számításaim szerint olyan 700.000 ft körül lesz a végösszeg,ami szerintem nagyon jó!A motor állapotához képest pedig.....csúcs!
msn en jobban tudnánk beszélni a témáról.
forissandor@hotmail.com,vegyél fel:-)
Helló!
Köszönöm a gyors választ.
Igyekszem készíteni egy pár képet a gépről,jelenleg még csak leraktam a garázsba,alig várom a jó időt.
Jövő héten fogom az olajcserét megcsinálni rajta,megvettem hozzá mindent.Ma kicsit bátortalanul néztem a gépre,eddig ugyanis enduróztam,hozzá kell szoknom majd a kicsi tündérhez.És sajna a komplett ruhatárom is le kell cserélnem,hülyén néznék ki a cross sisakban a vason,meg bordó csíkos enduró hacukában:-)
Tegnap az egyik barátom megnézte este a mocit,és vele volt az egyik haverja,és kapásból 250.000 forinttal többért megvette volna,mint amennyibe került.....De nem adom!Ő már az enyém:-)
Na szaladok tovább!
Ha mégis valami különleges tudnivaló van a gépről,írjatok!
Motoros üdv:Lion
Grat az uj Thunderacedhoz
Képet tudnál róla felrakni?
Infokat találsz a gépről Pohi weblapján: www.2002r1.extra.hu neki is ilyenje volt.
Nézzd meg ezt is (pl használati utasitás): www.yamaha-motor-europe-com
Szép estét mindenkinek!
Véleményetek szeretném kikérni.Ma megvásároltam a saját kis Thunderace-emet:-)))
Annyira örülök!
A vasat átnézettem szerelő barátommal, gyakorlatilag alig használt a gép,óra szerint 23000 km,szinte karcmentes,olaszországból vettem,1997es kiadású és 2004ben lett először forgalomba helyezve,egy 58 éves úré volt,végig vezetett szervízkönyvvel...megvan minden papírja,most intézkedem a forgalomba helyezéséről.Egyetlen kavicsfelverődés sincs rajta,a hátsó lábtartó még szerintem nem lett lehajtva....lélegzetállító.Eredetileg elindultam valami nagy enduróért,pl Varadero,V-strom,megláttam egy kereskedésben és beleszerettem.Az úr beszámoltatta egy er 6 kawába,mert nem mert vele menni(már amennyit megértettem magam az olasz hölggyel)
Szóval nem sokat teketóriáztam,kocsira fel és most itthon alszik.
Viszont a típussal kapcsolatban nem sok információt találtam a neten,itt olvasgattam a fórumot,ha valaki pár hasznos tanáccsal el tudna látni,azt nagyon megköszönném.Gondolok itt nem csupán nyers műszaki adatokra,hanem jó tanácsokra is a típussal kapcsolatban,mire kell esetleg különös gondot fordítani,stb stb...
Nagyon hálás vagyok előre is.
Elérhetőségem:forissandor@freemail.hu
Reméle
m jön a jó idő!
Akkora pedig jó széles utat kívánok!
üdv:sanyi
Nem tudtam mennyi póni van benne, és nem akartam megsérteni senki, hogy leszólom a frankó motorját.
Én is bízom benne, hogy lejutunk a Balaton ringre , de ha idén nem is akkor majd jövőre.
Jössz Te is ha lesz pályanap valahol P vagy Hring?
Milyen 80 ló jó ha fele van nekije
Váltani meg mindegyiken kell ha 6 seb. van akkor az csak több és nem nagy külömbség van pl 3 és 4 között v 4/5 között.5-ös vátónál jobban elkölönül és könnyebb megjegyezni fordulat és hang alapján.
Kiváncsi leszek Sávolyra is , arra van nyaralási érdekeltségem
Örülök,hogy írtál....
Hm,gyönyörű a Thunder,csodaszép motor,mikor megláttam beleszerettem....féltem tőle,mert kicsit idősnek tartottam...de nem hagyhattam ott.
Hajdúnánás nincs messze,nyáron megyek fürdeni:-)Egy találkozót megbeszélhetünk, a két kék vas jól meglesz egymás mellett...majd csinálunk jó sok képet...
sajna még képet nem csináltam...elfelejtettem
De pótolom
Ja, megvan a motor szervizelése,olajcsere stb....nem bírtam tovább,ma mentem egy rövidet,mert felszáradt az út...de sajna nem sok élvezet volt benne,mert a hideg nagy úr....
Viszont kivittem a KTM et egy dagonyára...