Mahoni!
Akkor kezdem a végéről: az a gép a Parádsasváriparkolóban ez enyém . Tényleg nagyon megkimélt- szégyenlem, de én nagyon nem használom ki a tudását. Nem is szoktam 6000 fölött forgatni. Mentségemre szóljón hogy még csak 4 éve motorozom és közeledem a 60-hoz (mármint életkorban)
R6-osal még nem mentem de GSXR-el igen. Hát ég és föld kényelemben. Az Ace nem pattog, kellemes a rugózása, vastagabb telós moci alig van! Az ülés mint egy fotel, gerincnek szerintem jobb hogy egy kicsit előre kell dönteni, 8-10 órát is simán lehet vele menni én csak a városban nem szeretek sokat menni vele. Az enyim még nem volt szétszedve , sőt még a lánc is az erdeti, de még semmi baja.
Ha visszaolvasol Zsákosjankának volt LSL kormánycsutkája az feljebb van mint a gyári, de már ahhoz is meg kellet görbiteni a fejidom konzolját. Csö kormányt csak átépitetten láttam (fejidom nélküli lett)
Gumi: én Pirelli diablon 10.000km-t mentem el(hátul), de ha visszaolvasol volt aki Contival 3.000km-t. Asszem hajtós motoros átlag 5-6 ekm-t tud menni egy hátsóval.
Motor: nekem még 2 személlyel is 5 l körül fogyaszt- van akinek 6,5l-t Olajfogyasztás nekem olajcserék között nem kellett utánnatöltenem (minimum felett maradt)
tavasszal lehet, hogy vennék egy thunderace-t. Elég sokat olvastam a topikotokat.
Nagyon jó kép alakult ki az yzf1000-ről.
Egy pár kérdésem azért lenne:
Azt olvastam valahol, hogy 98-utánniakban már kiküszöbölték a túlzott olajfogyasztást? erről ki mit tud?
Mennyire fekvős az üléspizíció egy 2002-es R6-hoz képest én sajna a csak olyannal mentem, de nekem az nagyon törte a csuklómat 15 perc után. Én igazából túrázni venném a gépet.
Lehet-e rátenni sima kormányt. ? Tud-e valaki ilyen átalakításról? Elfér-e a plexi merevítő vastól?
Kinek van itt a legtöbbet futott itt a topikban? kb mikor kell vez. láncot cserélni? Mennyit megy el a Conti road attack hátsó gumival túrázva?
Menyi a reális ára egy kb 2000-2002-es darabnak, ami nagyon szép? Esetleg innen valakié az amelyik a használt autón ezüst- fekete 2002-es és a Mátrában van az egyik pihenőben lefényképezve?
Ez nem túl biztató . Főleg ha megyed a tempót és egyszer csak ott áll vagy megy egy nagy állat. Sajnos az útvonalakot másutt is találkozni talán még nagyobb állatokkal. Még autóval is nehéz elviselni őket, pedig ott viszonylagos biztonságban van az ember
Hát elég rossz minőségű és annyi vadállatot másutt nem láttam mint arra. Egy szarvasbikának majdnem elvittem a farát, egy róka meg utsó pillanatban visszasomforált. De a kanyarok elég jók az bizti.
Ehhez csak gratulálni tudok . Nem sokkal többet mentem egész szezon alatt . Igaz ennek egy részét pályán, de ez nagyon szerény teljesítmény tőlem .
Remélem a következő év jobb lesz ilyen téren is.
Azért vigyázz, nehogy szétszaladjon a ménes. Elég sok van benne és nehéz lesz összeterelni .
annyira jó a visegrádi pálya? Már elég régen jártam arra.
Szia,
Annyi csak hogy a belső felület ami folyamatosan az aszfalton van egy keményebb anyagból van és a két oldala amivel lapján tudsz menni jóval puhább. Így tartósabb kilóméterben viszont nem veszi el a kanyarodóképessége jó részét sem.
Szeva Peter,
Na örülök hogy rólad is hallok... ja én gyűröm tudod... most hogy felraktam az új 3rétegű pirellit még ilyern hidegben is egészen kellemesen viselkedik a lóerőáradat.
Hiszed vagy sem 3 hete kb. ilyen időben gyengébb supermotósokat megszégyenítő tempót mentem felfelé a visegrádi hegyi úton. 1 hónapja van fent de már 1200at nyomtam le vele. Alig várom már a tavaszt sejtheted...
Mi hír nálad? Az én kétkerekűm egyben van. Egyenlőre. És vizet sem látott már jó ideje. Megvárja a jobb időket.
Azért örülök, hogy ismerhetek olyan lelkes embert aki ilyen hidegben is gyűjti a kilométereket . Minden elismerésem. Irigykedni azért nem fogok.
Majd tavasszal belehúzok én is.
Heló mindenki...
Látom Ess 27-óta mossa a bringáját.... lehet már el is kopott...
Tegnap ajándékozás volt, és előtte kis összejövetel a Citadellán.. íme
Mosni én sem mostam az enyémet Csak visszaraktam a gyári idomokat .
Amúgy én sem szeretném a földhöz vágni, de ez benne van a pakliban és már elfogadtam. Azért rossz érzés lesz ha karcossá válik. Még fájni is fog, nekem is
És attól hogy más körülmények között használom megadok neki minden jót.
Gondolom a motoros légellenállását nem befolyásolják a dobozok. A dobozokét meg ellensulyozni van elég ereje a mocinak. Kettőtők között van az én igazságom: kicsit döntögetni, de nem pályázni, turázgatni rövidebb utakra, de nem cuccolni. Nekem erre maximálisan elég a top-case meg/vagy a tanktáska.
Amúgy még nem volt időm lemosni a tél előtt.
(de tényleg még nincs lemosva!)
Ez ilyen volt mikor megvettem is. Ráadásul alkalmi áron!
A légellenállásról meg annyit hogy Te is másra használod az ACE-d mint az a képeidből kiderült és én is másra az enyémet.
Meg se kockáztatnék egy esetleges csúszást a pályán, annál többet ér nekem ez a gép....
Hello
Tegnap végignéztem. Elég sokat tisztogathattad szépen csillog . De ez a sok doboz nem sokat javít a légellenálláson .
Még jó hogy én nem használok ilyeneket .
Az ne elég. ettől azért több gondozást igényel! Szerintem a tiéd sem volt még szétszedve. Hátsó villa tengelye mikor volt utoljára zsírozva? Szerintem akkor mint az enyém, a gyárban.
És ez is esedékes időnként. Én ezzel kezdem a javítást. Meg a villa olaj is öregszik. Nem olyan mint új korában. A fékfolyadékról nem is beszélve.
Asszem az ilyen beolajozás, zsirozást nekem is meg kéne ejtenem tavasszal, bár bowdeneket meg mozgó csatlakozásokat szoktam kenni , fujogatni, de nem szisztematikusan
Akkor kezdem a végéről: az a gép a Parádsasváriparkolóban ez enyém . Tényleg nagyon megkimélt- szégyenlem, de én nagyon nem használom ki a tudását. Nem is szoktam 6000 fölött forgatni. Mentségemre szóljón hogy még csak 4 éve motorozom és közeledem a 60-hoz (mármint életkorban)
R6-osal még nem mentem de GSXR-el igen. Hát ég és föld kényelemben. Az Ace nem pattog, kellemes a rugózása, vastagabb telós moci alig van! Az ülés mint egy fotel, gerincnek szerintem jobb hogy egy kicsit előre kell dönteni, 8-10 órát is simán lehet vele menni én csak a városban nem szeretek sokat menni vele. Az enyim még nem volt szétszedve , sőt még a lánc is az erdeti, de még semmi baja.
Ha visszaolvasol Zsákosjankának volt LSL kormánycsutkája az feljebb van mint a gyári, de már ahhoz is meg kellet görbiteni a fejidom konzolját. Csö kormányt csak átépitetten láttam (fejidom nélküli lett)
Gumi: én Pirelli diablon 10.000km-t mentem el(hátul), de ha visszaolvasol volt aki Contival 3.000km-t. Asszem hajtós motoros átlag 5-6 ekm-t tud menni egy hátsóval.
Motor: nekem még 2 személlyel is 5 l körül fogyaszt- van akinek 6,5l-t Olajfogyasztás nekem olajcserék között nem kellett utánnatöltenem (minimum felett maradt)