Én még nem tettem ennyire rendbe. Viszont ennél jóval többet fogok rajta csinálni. Szelephézag, lengéscsillapító olaj csere, hátsó rész zsírozás meg ilyenek.
A lapos gumi nem segíti elő a kanyarodást. Igazat mondtak a beeséssel kapcsolatban.
A fagyálló is illik cserélni. Ha jól tudom kb 5 évenként.
Az enyém már alszik: kicsit lepucoválva, tank csordultig, aksi kivéve, feltöltve, lánc befujva. Kerék felfujva. Az elsőben 1,6 volt a nyomás (most 2,4 lett) Állitólag az alacsonynyomás miatt "beesett" a kanyarba
Hütőfolyadék tavaly jó volt, csak jó most is, nem lett hozzátöltve Vagy elvész idővel a fagyállóság?
Á nem akarom eladni minden áron!
Ha megmarad az se baj, ennyiért nem kapni, ennyire csúcs és mégis univerzális mocit.
És ha megtartom még 5 évet, nem fog szétesni alattam- lehet hogy egy fékbetétcsere is esedékes lesz (a gumicseréken kivűl)
Látom kitartóan próbálsz szabadulni a motorodtól. Nem kell senkinek egy ilyen frankó járgány?
A sok tudatlan. Nem tudja mit hagy ki. Én a helyedben megtartanám. Végülis így is tettem . És nem bántam meg.
Egyenlőre Dunlop 208 rr van fönt és meglepően jól bírja. Egy pályanap után láthatóan kevesebb van rajta .
de az lesz használt lesz rajta. Az jobban fog. Nem mintha ezzel bármi probléma lenne. Legalábbis az én tudásszintemhez
Hello,
Múltkor írtam már neked, de semmi reakció
De majd most
Szóval várjuk a tavaszt! ÉS irány a pálya. mióta kipróbáltam függő lettem. Érdemes kipróbálni, én csak ajánlani tudom mindenkinek. Nincs is jobb mint önfeledten száguldozni.
Már félig megvan a pályamotor. Már csak használni kell, meg gyűjteni a lóvét a gumira. Az fogyik rendesen. De ha kivégeztem a szélét felajánlom Pietnek. A közepe a majdnem sértetlen .
Tudják, hogy a teljesitményadó miatt vonatod ki Eladásnál azéert kell szólni, mert a vevő vagy nem íratta át vagy, véletlen nem fut össze a két okmányiroda nyilvántartása
Képzeljétek 4 éve eladtam egy motort( ZZR250-es volt) vevő nem íratta át, hanem a nevemben adta el késöbb tovább. Én promt bejelentettem akkor és a rendörségre most futott össze a turpisság, nyomozás, pénzbünti a vevőmnek.
Ja lehet hogy nem nő a bonuszom, de nem is veszik el ,asszem ahhoz 180 nap kell/év. De mindegy az max 1-2 ezer Ft lehet évente. igy meg sorolok összesen min. 20 eFt-ot. Majd tudositok mi lett a bonuszommal
Jó kérdés, de szerintem azt kérdezd először mikor fogunk oda bejutni.. Ugyanis nagyrészt külföldi projekt így szerintem csúcsra járatják a keleti régióban. Persze biztos pályamotor kell oda mint azt Peter mondja, de az utcai vasakkal is kiváloan lehet majd ott csapatni, és ami nem kicsit korrekt hogy végre lesz bukótér ami sokhelyről nagyon hiányzik.
Köszi,
Így fogok eljárni! És akkor a teljesítmény adót maguktól szüneteltetik? Vagy azért is kell szólni? Mint pl az eladásnál is kell szólni, hogy eladtad, pedig a nyilvántartásuk alapján ez egyértelmű lenne. Feltéve, ha a kedves vásárló átíratta.
Ha jól tudom akkor jár csak + bónusz ha egy évben legalább 9 hónapig forgalomban volt a jármű.
Szia!
Ideiglenes kivonás, (max 6hónapra): bemész az okmányirodába (esetleg kérsz időpontot) forgalmival személyiddel (rendszámot nerm kell vinni) beirják meddig akarod kivonatni, fizetsz 1800 Ft-ot és kész.
Amire érdemes figyelni:
1. kérd meg az ügyintézőt, hogy ne pazarolja a helyet a forgalmidban ,mert a csere ha betelt 6 e FT
2.Az adómentesség a bejelentést követő honap elejétől a visszahelyeződés havának utolsó napjáig érvényes.Tehát pl nov 30-án kivonatod és április 1-ig tart akkor 5 hónapig nem kell fizetned. (kérheted ugy is hogy 6 hónap, akkor azt is beírják. Vagy ha kedved szottyan elöbb is visszahelyezheted, csak akkor ujra be kell menni és 1800-at fizetni)
3. mehetsz a biztositódhoz, bejelenteni, hogy mátol ott se kelljen fizetni
4.biztositó, megköveteli hogy lejáratkor egyből jelentsd be a visszahelyezést (hiába van benne a forgalmiban, amit ök persze kivonáskor lemásoltak) Megfenyegettek, ha kések ugrik a bónuszom.
5.Eddig nem ugreott a bonuszom, de lehet hogy nem fog nőni, mert tavaly is kivonattam, igy ebben a naptári évben 5 hónapot volt kivonva. De az nem olyan sok pénz.
Jó napot és persze melegebbet!
Az új pályára egy igazi pályamotor kell. És azzal csapatni. Érdemes kipróbálni elég nagy élmény, én ezzel fogom túlélni a telet .
Az Ace is tökéletesen megfelel erre a célra.
Leírnád részletesen a forgalomból kivonás történetét? Esedékes lenne a dolog.
Köszi
Szeva Gábor,
Örülök hogy meg tudsz végre állni..
Hiszed vagy sem én is ilyen gondokkal küzdöttem a busával amin kábé 50%os fék volt gyárilag úgyhogy azt is fejleszteni kellett. Azért csak óvatosan és tudatosan húzd neki a féket is meg a gázt, de ha érzed, akkor csak a lábtartó szabjon határt a tempódnak. Egyébként tavasszal én is visszaállok sm-re, de csak pályára veszek egyet. Ez a nagy vas akármilyen kurva jó akkora élvezetet nem nyújt mint egy sm.
Szia Attila!
Rég láttalak fórumon.Mi a fennforgás?Látom nagyon nagy vassal nyomod!Óvatosan vele,nehogy gond legyen!
Felkerült a féknyerged a DRZ-re,hát mit monnyak... Fémfékcső,14-es pumpa és nincs kompromisszum.Ha hibázok(volt ilyen ) tuti a taknyolás.
A lapos gumi nem segíti elő a kanyarodást. Igazat mondtak a beeséssel kapcsolatban.
A fagyálló is illik cserélni. Ha jól tudom kb 5 évenként.